
BTW Właśnie zrobiłem recenzje iMakowi, co prawda jest ona na szybko pisana i do poprawy ale to już po weekendzie bo mam sporo pracy.
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 23 czerwca 2011 - 21:13
Napisano 23 czerwca 2011 - 21:18
Napisano 23 czerwca 2011 - 21:47
"Recenzje" ty to masz poczucie humoru:D
Napisano 23 czerwca 2011 - 22:24
Napisano 23 czerwca 2011 - 22:27
Napisano 25 czerwca 2011 - 21:46
Napisano 25 czerwca 2011 - 22:50
Napisano 25 czerwca 2011 - 23:14
Napisano 25 czerwca 2011 - 23:30
Napisano 25 czerwca 2011 - 23:52
Napisano 26 czerwca 2011 - 00:01
Napisano 30 listopada 2011 - 22:50
Napisano 30 listopada 2011 - 23:08
Napisano 30 listopada 2011 - 23:13
Ja pojechałem do Cortland Katowice oddać MBP i co rozumiem że nie przyjeli z powodu baterii (chciałem zgłosić spadek mocy do 85 %, owszem można jezeli spadnie poniżej 70 %) to nie rozumiem że nie przyjeli z powodu tego że komputer się wyłacza podczas pracy( 3 razy już ) i rozgrzewa się podczas prac na pages do 87 C .
Napisano 01 grudnia 2011 - 13:51
Pytanie: czy zgodnie z prawem nie jest tak, że to trzecia awaria zmusza producenta do wymiany i nie trzeba czekać na czwartą usterkę?jeśli zepsuje się po raz czwarty (cokolwiek), to dzwonić do nich po wymianę wadliwego egzemplarza.
Napisano 02 grudnia 2011 - 10:23
Napisano 02 grudnia 2011 - 10:45
Pytanie: czy zgodnie z prawem nie jest tak, że to trzecia awaria zmusza producenta do wymiany i nie trzeba czekać na czwartą usterkę?
Napisano 02 grudnia 2011 - 10:57
Odświeżam wątek, bo jest "okazja". iMac trzeci raz jedzie do serwisu - po raz trzeci plamy na matrycy. Jak zawsze szare w prawym górnym rogu.
Dzwoniłem do Apple, powiedzieli mi, żeby serwisować, a jeśli zepsuje się po raz czwarty (cokolwiek), to dzwonić do nich po wymianę wadliwego egzemplarza.
Kto z Was już przeszedł tę drogę?
Napisano 02 grudnia 2011 - 12:48
Pytanie: czy zgodnie z prawem nie jest tak, że to trzecia awaria zmusza producenta do wymiany i nie trzeba czekać na czwartą usterkę?
Napisano 02 grudnia 2011 - 13:09
Ja ostatnio też po raz trzeci wymieniałem matrycę i dzwoniłem w tej sprawie do Apple. Ale w związku z tym, że w Cortlandzie naprawa miała status otwarty to zgodziłem się na ponowną wymianę matrycy. Następnym razem mam jednak najpierw dzwonić do nich.
Napisano 02 grudnia 2011 - 17:08
Wiesz co to wygląda tak, dzwonisz do Apple oni każą Ci wysłać komputer na potwierdzenie usterki do serwisu. Gdy usterka jest potwierdzona komputer wraca do domu i czekasz na kontakt z Apple w sprawie kuriera, moją sprawę załatwiał TNT. Kurier odbiera od Ciebie i dostarcza do Holandii. Z chwilą kiedy tam dotrze i zostanie potwierdzony komplet, z wielkiej brytani przysyłają Ci nowy egzemplarz. Cała procedura trochę trwa i średnio się opłaca jeżeli problem wystąpi po raz kolejny. Lepiej wymienić na nowy, sprzedać i kupić mini lub dozbierać do MP.
Napisano 06 marca 2013 - 21:50
Napisano 09 marca 2013 - 09:33
Napisano 12 marca 2013 - 23:51
Napisano 06 kwietnia 2013 - 09:40
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych