Cortland - serwis iMaca 27''
#101
Napisano 23 czerwca 2011 - 21:13
BTW Właśnie zrobiłem recenzje iMakowi, co prawda jest ona na szybko pisana i do poprawy ale to już po weekendzie bo mam sporo pracy.
#102
Napisano 23 czerwca 2011 - 21:18
#103
Napisano 23 czerwca 2011 - 21:47
na twoim miejscu, potrenowałbym ortografię, bo widząc twoje rażące błędy, odechciewa się pisać...
"Recenzje" ty to masz poczucie humoru:D
obawiam się, że on tak na poważnie :roll:
#104
Napisano 23 czerwca 2011 - 22:24
#105
Napisano 23 czerwca 2011 - 22:27
#106
Napisano 25 czerwca 2011 - 21:46
#107
Napisano 25 czerwca 2011 - 22:50
#108
Napisano 25 czerwca 2011 - 23:14
#109
Napisano 25 czerwca 2011 - 23:30
#110
Napisano 25 czerwca 2011 - 23:52
no tak, teraz wyszło że ci co mają plamy na matrycy to brudasy, komputer w syfie, kurzem oklejony. Widać i syfiasta firma bo jak wytłumaczyć nowy egzemplarz który po przybyciu kurierem z Cortlandu, otworzony i podłączony, miał już na starcie ciemną krechę przez cały ekran? Problem matryc istnieje i jest dość poważny (prawie codziennie tu na forum, wspomina o tym kolejna osoba. Wczoraj pojawił się temat odnośnie problemów z napędem w iMaku który wrócił z serwisu gdzie... wymieniali matrycę z powodu plam)
#111
Napisano 26 czerwca 2011 - 00:01
#112
Napisano 30 listopada 2011 - 22:50
#113
Napisano 30 listopada 2011 - 23:08
#114
Napisano 30 listopada 2011 - 23:13
Ja pojechałem do Cortland Katowice oddać MBP i co rozumiem że nie przyjeli z powodu baterii (chciałem zgłosić spadek mocy do 85 %, owszem można jezeli spadnie poniżej 70 %) to nie rozumiem że nie przyjeli z powodu tego że komputer się wyłacza podczas pracy( 3 razy już ) i rozgrzewa się podczas prac na pages do 87 C .
Z Twojego posta nie można nic zrozumieć. Straszny bałagan panuje w Twojej wypowiedzi.
#115
Napisano 01 grudnia 2011 - 13:51
Pytanie: czy zgodnie z prawem nie jest tak, że to trzecia awaria zmusza producenta do wymiany i nie trzeba czekać na czwartą usterkę?jeśli zepsuje się po raz czwarty (cokolwiek), to dzwonić do nich po wymianę wadliwego egzemplarza.
#116
Napisano 02 grudnia 2011 - 10:23
#117
Napisano 02 grudnia 2011 - 10:45
Pytanie: czy zgodnie z prawem nie jest tak, że to trzecia awaria zmusza producenta do wymiany i nie trzeba czekać na czwartą usterkę?
Ponoć czegoś takiego już nie ma..
#118
Napisano 02 grudnia 2011 - 10:57
Odświeżam wątek, bo jest "okazja". iMac trzeci raz jedzie do serwisu - po raz trzeci plamy na matrycy. Jak zawsze szare w prawym górnym rogu.
Dzwoniłem do Apple, powiedzieli mi, żeby serwisować, a jeśli zepsuje się po raz czwarty (cokolwiek), to dzwonić do nich po wymianę wadliwego egzemplarza.
Kto z Was już przeszedł tę drogę?
Tak właściwie to ja, przeszedłem ten cały cyrk tylko po to by w nowym egzemplarzu bo 2mcach była taka sama plama i w tym samym miejscu
#119
Napisano 02 grudnia 2011 - 12:48
Pytanie: czy zgodnie z prawem nie jest tak, że to trzecia awaria zmusza producenta do wymiany i nie trzeba czekać na czwartą usterkę?
Ja ostatnio też po raz trzeci wymieniałem matrycę i dzwoniłem w tej sprawie do Apple. Ale w związku z tym, że w Cortlandzie naprawa miała status otwarty to zgodziłem się na ponowną wymianę matrycy. Następnym razem mam jednak najpierw dzwonić do nich.
#120
Napisano 02 grudnia 2011 - 13:09
Ja ostatnio też po raz trzeci wymieniałem matrycę i dzwoniłem w tej sprawie do Apple. Ale w związku z tym, że w Cortlandzie naprawa miała status otwarty to zgodziłem się na ponowną wymianę matrycy. Następnym razem mam jednak najpierw dzwonić do nich.
Wiesz co to wygląda tak, dzwonisz do Apple oni każą Ci wysłać komputer na potwierdzenie usterki do serwisu. Gdy usterka jest potwierdzona komputer wraca do domu i czekasz na kontakt z Apple w sprawie kuriera, moją sprawę załatwiał TNT. Kurier odbiera od Ciebie i dostarcza do Holandii. Z chwilą kiedy tam dotrze i zostanie potwierdzony komplet, z wielkiej brytani przysyłają Ci nowy egzemplarz. Cała procedura trochę trwa i średnio się opłaca jeżeli problem wystąpi po raz kolejny. Lepiej wymienić na nowy, sprzedać i kupić mini lub dozbierać do MP.
#121
Napisano 02 grudnia 2011 - 17:08
Wiesz co to wygląda tak, dzwonisz do Apple oni każą Ci wysłać komputer na potwierdzenie usterki do serwisu. Gdy usterka jest potwierdzona komputer wraca do domu i czekasz na kontakt z Apple w sprawie kuriera, moją sprawę załatwiał TNT. Kurier odbiera od Ciebie i dostarcza do Holandii. Z chwilą kiedy tam dotrze i zostanie potwierdzony komplet, z wielkiej brytani przysyłają Ci nowy egzemplarz. Cała procedura trochę trwa i średnio się opłaca jeżeli problem wystąpi po raz kolejny. Lepiej wymienić na nowy, sprzedać i kupić mini lub dozbierać do MP.
Całkowicie zgadzam się z ostatnim zdaniem. I jeśli nie daj Boże znowu matryca się zbiesi to po wymianie sprzedaję i kupuję mini.
#122
Napisano 06 marca 2013 - 21:50
http://www.wykop.pl/...65231735a7a673d
Tym razem ja też nagram rozmowę i jak mnie znów orżną, to ich pozwę.
#123
Napisano 09 marca 2013 - 09:33
#124
Napisano 12 marca 2013 - 23:51
#125
Napisano 06 kwietnia 2013 - 09:40
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych