Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zablokowane konto w iTunes & Your Apple ID has been disabled & Apple zbanowało mi konto?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
90 odpowiedzi w tym temacie

#76 minimal-x

minimal-x
  • 149 postów

Napisano 15 sierpnia 2012 - 16:27

Tyle gdzies zaplacilem ... Ale powiedz co teraz ze wsparciem dla systemu ktory kupilem??? Bede mogl sciagac aktualizacje??

#77 seeadv

seeadv
  • 688 postów

Napisano 15 sierpnia 2012 - 16:55

Aktualizacji nie będziesz miał bo konto jest zablokowane. Czy kupowanie GC za około połowę nominalnej wartości nie wydawało ci się podejrzane? Jak to się mówi: chytry dwa razy traci.

#78 minimal-x

minimal-x
  • 149 postów

Napisano 15 sierpnia 2012 - 18:05

To moj pierwszy macbook i pierwszy taki zakup...myslalem ze to legalne...napisalem juz do apple i moze odblokują mi konto. Jak kupilem maca to byl tam system lion, nie mialem jeszcze konta w itunes a aktualizacje mi dzialaly...Wiec niewiem jak to jest

#79 seeadv

seeadv
  • 688 postów

Napisano 15 sierpnia 2012 - 18:33

Mieszkasz w USA? Jeśli nie i konto masz na fałszywe dane to możesz się z nim pożegnać.

#80 minimal-x

minimal-x
  • 149 postów

Napisano 15 sierpnia 2012 - 18:46

Mieszkam w polsce...Ale konto mam na prawdziwe dane Ale wracajac do systemu...kupilem macbooka z systemem i aktualizowal sie normalnie, a konta w itunes jeszcze nie mialem

#81 seeadv

seeadv
  • 688 postów

Napisano 15 sierpnia 2012 - 18:54

Nie jestem do końca pewien, ale aktualizacje do 10.7 będziesz miał chyba nadal. Nie będzie do kupionego za generowane fałszywe GC OS X 10.8.

#82 minimal-x

minimal-x
  • 149 postów

Napisano 16 sierpnia 2012 - 08:33

EDIT: dostalem taką odpowiedz, moze mi ktos to przetlumaczyc???



Dear Tomas,

Thank you for contacting iTunes Store Customer Support. My name is Wilma and I am happy to assist you with your concern.

I understand that your account was disabled. I can imagine how disappointing this must be. Not to worry, I'll have this issue sorted out for you today.

Tomas, we have re-enabled your iTunes Store account. To sign in to your account, you will need to visit http://iforgot.apple.com and reset your password.

To increase your account's security, I recommend you follow the suggestions outlined in this article when resetting your password:

Apple ID: Tips for protecting the security of your account
Apple ID: Tips for protecting the security of your account

After resetting your password, we recommend that you change your security question(s) immediately. This helps to prevent anyone else from using your iTunes Store account. You can change your security question(s) here:

https://appleid.apple.com

On the Apple ID page, choose Manage Your Account. Then sign in with your Apple ID and choose "Password and Security" on the left. After you have reset your security question(s), click on Save Changes.

I trust that this would resolve your issue, Tomas. Feel free to reply if you have other concerns or questions on this matter and I'll be more than happy to assist you further to resolve the concern.

Sincerely,

Wilma
iTunes Store/Mac App Store Customer Support
Apple - Support - Country Selector

Please Note: I work from Sunday to Thursday.
10:00PM-7:30AM CST

#83 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 16 sierpnia 2012 - 09:02

W skrócie, to odblokowali Ci konto, masz sobie zresetować hasło, żeby się móc zalogowaćna konto, a następnie po zalogowaniu się już, masz sobie zresetować pytania zabezpieczające na koncie i ustawić je na nowo.

#84 minimal-x

minimal-x
  • 149 postów

Napisano 16 sierpnia 2012 - 09:27

Wielkie dzieki :) A ja juz postraszyłem goscia z allegro...jego nick to MICROSOFT_POINTS...20$ za 36,90.... Może ktoś polecic jakiegos sprawdzonego sprzedawce GC ?? Zebym nie obawiał sie o blokadę konta

#85 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 16 sierpnia 2012 - 10:14

A czemu GC? Nie prościej podpiąć kartę do konta i kupować normalnie, niż bujać się ze zdrapkami ?

#86 minimal-x

minimal-x
  • 149 postów

Napisano 16 sierpnia 2012 - 11:48

nie mam karty kredytowej, posiadam tylko zwykłą debetową , którą dają standardowo do konta w ING...

#87 Razle

Razle
  • 184 postów
  • SkądWrocław

Napisano 16 sierpnia 2012 - 12:22

Teraz większość kart debetowych obsługuje płatności w internecie. Spróbuj zautoryzować konto swoją kartą albo zadzwoń do banku i się dopytaj, czy możesz nią płacić w internecie.

#88 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 16 sierpnia 2012 - 13:27

nie mam karty kredytowej, posiadam tylko zwykłą debetową , którą dają standardowo do konta w ING...


Nikt nie pisał, że musi być to karta kredytowa. Karty z ING działają bez problemu. Załóż konto w Polskim AppStore i kupuj...

#89 minimal-x

minimal-x
  • 149 postów

Napisano 16 sierpnia 2012 - 13:37

wiem że próbowałem kiedyś wpisywać numer tej karty przy rejestracji i coś nie działało.... zadzwonię do banku i dopytam się o szczegóły a tak się jeszcze zapytam...w polskim app store jest waluta "euro" a amerykańskim "dolary" , czy po przeliczeniu programy wychodzą po tyle samo ?

#90 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 16 sierpnia 2012 - 13:39

Prawie.

#91 minimal-x

minimal-x
  • 149 postów

Napisano 16 sierpnia 2012 - 13:41

Dzięki za odpowiedzi, wszystko już wiem :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych