Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Infinity Blade - obłędna gra z silnikiem Unreal Engine 3


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
573 odpowiedzi w tym temacie

#51 kris1992

kris1992
  • 663 postów
  • SkądJaworzno

Napisano 08 grudnia 2010 - 22:21

kiedy infinity blade? he?:P

#52 slawrumia

slawrumia
  • 1 293 postów
  • SkądRumia

Napisano 08 grudnia 2010 - 22:32

kiedy infinity blade? he?:P


podobno jutro

#53 Koyot

Koyot
  • 947 postów

Napisano 08 grudnia 2010 - 22:35

Prosilbym kogos kto kupil dh 2 o opinie o tej grze.


To może w innym wątku, co?

#54 abovePL

abovePL
  • 2 385 postów
  • SkądJaworzno, Poland

Napisano 08 grudnia 2010 - 22:37

Tak kupuje Infinity. Licze, że jak rano wstane to będzie do pobrania ;)

#55 astonmarcin

astonmarcin
  • 358 postów
  • SkądKłodzko

Napisano 08 grudnia 2010 - 22:38

Jak ktoś chce to tu jest kilka screenów z 3GSa
http://rapidshare.co...675/screeny.rar

#56 patrick1989

patrick1989
  • 495 postów

Napisano 08 grudnia 2010 - 22:52

Grafika wygląda naprawdę nieźle, całkiem ciekawy framerate na 3GS

#57 dredg

dredg
  • 2 452 postów
  • SkądVendin les Béthune

Napisano 09 grudnia 2010 - 00:07

tak, ogólnie nie jest źle, nie ma lagów że np jest pokaz slajdów
ale jak np epic citadel na iP4 też lagowało ?
iP4 jest mocniejszy ale ma też większą rozdziałkę więc na jedno wychodzi imho

widziałem gameplay na yt że na iP4 też nie jest jakoś mega płynnie

Tez, iPhone4 ma ten sam (już słaby) gpu co 3GS! I jak pisałeś wyższą rodzielczosc do ogarniecia...

#58 knodr

knodr
  • 529 postów
  • SkądPoznań

Napisano 09 grudnia 2010 - 01:10

Mi na 3GS tnie podczas wali i nie wiem od czego to jest

#59 Tomzik87

Tomzik87
  • 1 015 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 09 grudnia 2010 - 02:37

ja gram na ipadzie i jest świetnie. fajnie sie gra i bez przycinek

#60 Gr3G18

Gr3G18
  • 112 postów
  • SkądBytom

Napisano 09 grudnia 2010 - 07:32

Potwierdzam na ipadzie chodzi bardzo dobrze :) sama gra dosyć ciekawa, jak usłyszałem ze są tylko walki to mówię ech kolejne rage ale po zainstalowaniu i krótkiej grze stwierdzam ze się myliłem ;d czekam na update, który już jest zapowiedziany

#61 niula

niula
  • 662 postów
  • SkądPoznań / Dublin

Napisano 09 grudnia 2010 - 08:37

Chwile grałem, niestety jestem w pracy, wyglada na to ze nie można swobodnie się poruszać jak w Epic Citadel tylko z punktu A do B. Jak na razie to własnie EC zrobił na mnie większe wrażenie. Po krótkiej przerwie w toalecie :) stwierdzam ze Gierka ma swój urok.

#62 abovePL

abovePL
  • 2 385 postów
  • SkądJaworzno, Poland

Napisano 09 grudnia 2010 - 11:01

Panowie u was też VoiceActing to jakiś obcy bełkot ? Niby angielskie napisy, ale nie ma angielskiego VA. Poza tym gra wygląda nieźle na 3Gs;) Nie mogli zrobić FREE ROAM gierki na tym silniku bo by cieło, a tak mamy MAKS grafike i akcje. Skoro ledwo na konsolach/pc ów engine zastosowali do kilku gier nieco rozwiniętych Mass Effect, Bioshock a co dopiero na iPhonie. Dla mnie to krok do przodu jeśli chodzi o gry i czekam na odpowiedź GameLoft i innych producentów, którzy podobnie jak Epic powinni olać użytkowników 3G ! Teraz 3Gs to sprawy GROSZOWE, także powinni maksymalnie wykorzystać 3Gs, 4 i iPada. Gra jest świetna. Super muzyka i grafika. Gameplay idealny na te warunki by pograć w autobusie ;) Co prawda czasami framerate spada - przypadek Epic Cytadel jednak warto kupić za 6$. Tego typu rozgrywki się spodziewałem i jestem w 100% zadowolony. Teraz tylko 4ke kupić i znajomym oczy wypali, którzy uważają swoje Galaxy, Avile i inne dziadostwo za super telefony ;) Szkoda, że taka krótka - 15 minut i już pojedynek z Bogiem. Dziwnie to rozwiązali bo trzeba z 20 razy przejść by go pokonać - 20 year later, 19, 18,17,16,15 itp

#63 Manohi

Manohi
  • 77 postów
  • SkądWrocław

Napisano 09 grudnia 2010 - 11:50

Wow... jestem pod ogromnym wrażeniem. Rewelacyjna grafika, niezła grywalność, można wsiąknąć :D Kiedy już dodadzą multiplayer'a to Black Pegasus będzie miał poważnego konkurenta :D Na czwórce nic się nie tnie, gra chodzi bardzo płynie, postać podczas walki doskonale reaguje na gesty. Brak swobody poruszania się po świecie trochę rozczarowuje, ale "miodność" walki i jej oprawa graficzna naprawdę w stu procentach to rekompensują. Dodatkowym atutem jest ścieżka dźwiękowa, a konkretniej muzyka - tworzy bardzo fajny klimacik i zmienia się wraz z narastającą akcją. Efekty są znośne, choć każdy przeciwnik ma jeśli nie takie same, to bardzo zbliżone odgłosy; autorzy nie dali nam możliwości zmiany stosunku muzyka-fx. Nie jestem jakimś zapalonym graczem i nie siedzę w tym światku ale myślę, że z tą pozycją się zakoleguję na dłużej :D

#64 sarven

sarven
  • 54 postów
  • SkądKlucze, Katowice, Poland, Poland

Napisano 09 grudnia 2010 - 12:11

A ja mocno waham się z zakupem. Czekałem na tę pozycję, ale wcześniej nie zagłębiałem się szczegółowo, jak sama rozgrywka będzie wyglądać. Sama grafika owszem - jest na pewno świetna - zresztą testowałem Epic Cytadel. Ale niestety z tego co piszecie sposób rozgrywki i jej długość nie wydaje mi się warty wydania 5 euro. Jak wygląda sytuacja z jakimś rozwojem postaci? Jest w ogóle coś takiego, czy możliwości podnosimy tylko poprzez nowy ekwipunek. I jak to jest na prawdę z długością rozgrywki? Ciekawe co przyniesie zapowiadany multiplayer...

#65 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 09 grudnia 2010 - 12:19

Grafika fajna i na tym koniec. Co to ma być? Przemieszczanie tylko po "szynach" - czyli w ściśle określonym kierunku. Po dojściu do głównego bossa (może po nim jeszcze ktoś będzie, nie wiem), dostajemy lanie i zaczynamy od nowa z tym ekwipunkiem, który zdobyliśmy w trakcie gry. Po dojściu do tego samego bossa (jakiś król na tronie), znów lańsko i znów od nowa. Całość trzeba powtórzyć kilka razy, bo nasz bohater jest za słaby aby pokonać szanownego Króla. Po piątym razie, odpuściłem. Nie wiem czy po tym bosie jeszcze gra się dalej, ale to przesada. Ja mam poziom 7, a ten król 50lvl i weź go załatw :/

#66 abovePL

abovePL
  • 2 385 postów
  • SkądJaworzno, Poland

Napisano 09 grudnia 2010 - 12:37

Dlatego masz 20 podejść. Chcesz ambitnej gry kup konsole lub pc. Nie rozumiem narzekań. Czego oczekiwaliście do cholery?!

#67 Tomzik87

Tomzik87
  • 1 015 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 09 grudnia 2010 - 12:41

pokonalem boga za 3 podejsciem. teraz bog ma nie 50 ale 100lvl ja 19:D cholera wciagneło mnie to:P

#68 sarven

sarven
  • 54 postów
  • SkądKlucze, Katowice, Poland, Poland

Napisano 09 grudnia 2010 - 12:42

Nie mów mi, że na iP nie ma ambitnych i grywalnych gier... Tylko jeśli producent stawia wyłącznie na super wypasioną grafikę, to potem trzeba wprowadzać takie ograniczenia do samej rozgrywki. A myślę, że to nie o to chodzi. Osobiście chętnie przyjąłbym produkt z gorszą grafiką, ale dający większe możliwości. I wiadomo że zasada jest prosta - nie podoba się - nie kupuj. Ale aby nie zostało mi to zarzucone to informuję, że wypowiadam się dlatego, że czekałem na tę grę, byłem gotów kupić i nadal jeszcze nad tym się zastanawiam.

#69 zientekk

zientekk
  • 66 postów

Napisano 09 grudnia 2010 - 12:46

no zrobili za krótką grę to każą ją przechodzić 30 razy dobywając LVL ;-] mi też szkoda i jak na razie Black Pegasusa nic nie przebije :D pzdr

#70 sproject

sproject
  • 206 postów
  • SkądWrocław

Napisano 09 grudnia 2010 - 13:02

Rage też płytkie i nudne, a gram przynajmniej raz dziennie ;)

Ale jednocześnie pond 6x tańsze. Cała nadzieja w multi IB.

#71 abovePL

abovePL
  • 2 385 postów
  • SkądJaworzno, Poland

Napisano 09 grudnia 2010 - 13:10

Narzekacie jak stare mohery. Dla mnie gra super i gram już 3 godziny delektując się i zbierająć itemki ;)

#72 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 09 grudnia 2010 - 13:10

Dlatego masz 20 podejść. Chcesz ambitnej gry kup konsole lub pc. Nie rozumiem narzekań. Czego oczekiwaliście do cholery?!


Aaaaha, skoro tak , to OK. Rozumiem, że jesteś za grami typu 1 lvl (w rozumieniu mapy, nie poziomu gracza) i w kółko to samo, ja nie.
Czego się spodziewałem ?

Otóż po grze która tyle "waży" spodziewałem się rozgrywki długości jak obecnie x10 co najmniej.
Z ambitnych (moim skromnym zdaniem) gier na iPhone'a mam Dungeon Hunter 1 i 2, Angry Birds, Black Pegasus, Cut the rope i kilka innych. Natomiast to coś, to tylko pokaz możliwości silnika UT, nic poza tym.

PS. Mam PC i konsole, nawet dwie. Nie uważam jednak, aby ten fakt zwalniał producentów gier na iPhone'a od włożenia w grę trochę serca i miodności.

Poza tym, to nie pyskuj i nie tym tonem, synu, a jeśli nie rozumiesz, to przyjdź z matką :P

#73 abovePL

abovePL
  • 2 385 postów
  • SkądJaworzno, Poland

Napisano 09 grudnia 2010 - 13:14

Aaaaha, skoro tak , to OK. Rozumiem, że jesteś za grami typu 1 lvl (w rozumieniu mapy, nie poziomu gracza) i w kółko to samo, ja nie.
Czego się spodziewałem ?

Otóż po grze która tyle "waży" spodziewałem się rozgrywki długości jak obecnie x10 co najmniej.
Z ambitnych (moim skromnym zdaniem) gier na iPhone'a mam Dungeon Hunter 1 i 2, Angry Birds, Black Pegasus, Cut the rope i kilka innych. Natomiast to coś, to tylko pokaz możliwości silnika UT, nic poza tym.

PS. Mam PC i konsole, nawet dwie. Nie uważam jednak, aby ten fakt zwalniał producentów gier na iPhone'a od włożenia w grę trochę serca i miodności.

Poza tym, to nie pyskuj i nie tym tonem, synu, a jeśli nie rozumiesz, to przyjdź z matką :P

Synek to zrób na tym silniku coś otwartego jak ewidentnie ów gra nawet pomimo jednej kamery i ograniczonego obszaru potrafi zwolnić spoglądając na panorame zamczyska prosto z mostu ;P Może to narazie wydanie gry na czuja czy się spodoba. Zresztą poczytajcie COMING SOON pisze, że nowe potwory, nowa lokalizacja i multi., Także byle dziadostwo to to nie będzie ;) Muszą sprawdzić czy się sprzeda i czy warto dalej się z tym bawić czy coś lepszego robić.

Black Pegasus mimo, iż inny klimat itp jednak swoją pseudo ambitnością mnie odpycha. Voice Acting kiszka, historia klon Modern Warfare 2. Infinity nie posiada jakieś super historii a tym bardziej dialogów jednak swoim klimatem bardziej mi się podoba niż Black Pegasus - to samo tyczy się Rage. Potrafi wciągnąć. Im prostsza gra tym więcej frajdy sprawia ;)

A RPG z prawdziwego zdarzenia wyjdzie niebawem ;)

PS: Infnity Blade takie dziadostwo, a posłuchajcie MUZYKI ! Jest wybitna, nie to co wszystkie gry od Gameloft, które próbują być na siłe ambitne.
PS2: Rage także ma świetną klimatyczna muzyczke i aż chce się grać z iPhonem podłączonym pod głośniki ;)

#74 DrIfTsTyLe

DrIfTsTyLe
  • 1 084 postów
  • SkądPleszew, Poland

Napisano 09 grudnia 2010 - 14:10

Gra jest świetna. Grafika dobra, dźwięk dobry no i czekamy na Multi :D Mi pasuje i nie żałuję pieniędzy - ide grać :P

#75 abovePL

abovePL
  • 2 385 postów
  • SkądJaworzno, Poland

Napisano 09 grudnia 2010 - 14:14

Kurcze zdobyłem alternatywne zakończenie - obym nie stracił postaci i itemów bo zwątpie ! Świetna gra! Cholernie grywalna ! Mimo, iż ciągle to samo ;)

Hihi nawet po alternatywnym zakończeniu cofa nas do checkpointa i można raz jeszcze wszystko zagrać ;)

Jaki PIĘKNY dzień !

Oprócz super gry to będe miał do tygodnia iPhone'a 4 !!! Jupikajej ;D

Edit:
Tak to u mnie wygląda





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych