

Infinity Blade - obłędna gra z silnikiem Unreal Engine 3
#51
Napisano 08 grudnia 2010 - 22:21

#52
Napisano 08 grudnia 2010 - 22:32
kiedy infinity blade? he?
podobno jutro
#53
Napisano 08 grudnia 2010 - 22:35
Prosilbym kogos kto kupil dh 2 o opinie o tej grze.
To może w innym wątku, co?
#54
Napisano 08 grudnia 2010 - 22:37

#55
Napisano 08 grudnia 2010 - 22:38
#56
Napisano 08 grudnia 2010 - 22:52
#57
Napisano 09 grudnia 2010 - 00:07
Tez, iPhone4 ma ten sam (już słaby) gpu co 3GS! I jak pisałeś wyższą rodzielczosc do ogarniecia...tak, ogólnie nie jest źle, nie ma lagów że np jest pokaz slajdów
ale jak np epic citadel na iP4 też lagowało ?
iP4 jest mocniejszy ale ma też większą rozdziałkę więc na jedno wychodzi imho
widziałem gameplay na yt że na iP4 też nie jest jakoś mega płynnie
#58
Napisano 09 grudnia 2010 - 01:10
#59
Napisano 09 grudnia 2010 - 02:37
#60
Napisano 09 grudnia 2010 - 07:32

#61
Napisano 09 grudnia 2010 - 08:37

#62
Napisano 09 grudnia 2010 - 11:01


#63
Napisano 09 grudnia 2010 - 11:50



#64
Napisano 09 grudnia 2010 - 12:11
#65
Napisano 09 grudnia 2010 - 12:19
#66
Napisano 09 grudnia 2010 - 12:37
#67
Napisano 09 grudnia 2010 - 12:41
#68
Napisano 09 grudnia 2010 - 12:42
#69
Napisano 09 grudnia 2010 - 12:46

#70
Napisano 09 grudnia 2010 - 13:02
Ale jednocześnie pond 6x tańsze. Cała nadzieja w multi IB.Rage też płytkie i nudne, a gram przynajmniej raz dziennie
#71
Napisano 09 grudnia 2010 - 13:10

#72
Napisano 09 grudnia 2010 - 13:10
Dlatego masz 20 podejść. Chcesz ambitnej gry kup konsole lub pc. Nie rozumiem narzekań. Czego oczekiwaliście do cholery?!
Aaaaha, skoro tak , to OK. Rozumiem, że jesteś za grami typu 1 lvl (w rozumieniu mapy, nie poziomu gracza) i w kółko to samo, ja nie.
Czego się spodziewałem ?
Otóż po grze która tyle "waży" spodziewałem się rozgrywki długości jak obecnie x10 co najmniej.
Z ambitnych (moim skromnym zdaniem) gier na iPhone'a mam Dungeon Hunter 1 i 2, Angry Birds, Black Pegasus, Cut the rope i kilka innych. Natomiast to coś, to tylko pokaz możliwości silnika UT, nic poza tym.
PS. Mam PC i konsole, nawet dwie. Nie uważam jednak, aby ten fakt zwalniał producentów gier na iPhone'a od włożenia w grę trochę serca i miodności.
Poza tym, to nie pyskuj i nie tym tonem, synu, a jeśli nie rozumiesz, to przyjdź z matką

#73
Napisano 09 grudnia 2010 - 13:14
Synek to zrób na tym silniku coś otwartego jak ewidentnie ów gra nawet pomimo jednej kamery i ograniczonego obszaru potrafi zwolnić spoglądając na panorame zamczyska prosto z mostu ;P Może to narazie wydanie gry na czuja czy się spodoba. Zresztą poczytajcie COMING SOON pisze, że nowe potwory, nowa lokalizacja i multi., Także byle dziadostwo to to nie będzieAaaaha, skoro tak , to OK. Rozumiem, że jesteś za grami typu 1 lvl (w rozumieniu mapy, nie poziomu gracza) i w kółko to samo, ja nie.
Czego się spodziewałem ?
Otóż po grze która tyle "waży" spodziewałem się rozgrywki długości jak obecnie x10 co najmniej.
Z ambitnych (moim skromnym zdaniem) gier na iPhone'a mam Dungeon Hunter 1 i 2, Angry Birds, Black Pegasus, Cut the rope i kilka innych. Natomiast to coś, to tylko pokaz możliwości silnika UT, nic poza tym.
PS. Mam PC i konsole, nawet dwie. Nie uważam jednak, aby ten fakt zwalniał producentów gier na iPhone'a od włożenia w grę trochę serca i miodności.
Poza tym, to nie pyskuj i nie tym tonem, synu, a jeśli nie rozumiesz, to przyjdź z matką

Black Pegasus mimo, iż inny klimat itp jednak swoją pseudo ambitnością mnie odpycha. Voice Acting kiszka, historia klon Modern Warfare 2. Infinity nie posiada jakieś super historii a tym bardziej dialogów jednak swoim klimatem bardziej mi się podoba niż Black Pegasus - to samo tyczy się Rage. Potrafi wciągnąć. Im prostsza gra tym więcej frajdy sprawia

A RPG z prawdziwego zdarzenia wyjdzie niebawem

PS: Infnity Blade takie dziadostwo, a posłuchajcie MUZYKI ! Jest wybitna, nie to co wszystkie gry od Gameloft, które próbują być na siłe ambitne.
PS2: Rage także ma świetną klimatyczna muzyczke i aż chce się grać z iPhonem podłączonym pod głośniki

#74
Napisano 09 grudnia 2010 - 14:10


#75
Napisano 09 grudnia 2010 - 14:14

Hihi nawet po alternatywnym zakończeniu cofa nas do checkpointa i można raz jeszcze wszystko zagrać

Jaki PIĘKNY dzień !
Oprócz super gry to będe miał do tygodnia iPhone'a 4 !!! Jupikajej ;D
Edit:
Tak to u mnie wygląda
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych