35 gr za minutę rozmowy w abonamencie,
49 gr za minute do wszystkich sieci w ofercie na kartę,
49 gr za minutę wideorozmowy,
do tego dodatkowe bonusy,
hmm, kupię sobie starter na próbę.
Ten znak nie jest zly moim zdaniem. Jest dosc... intrygujacy. Taki cukierek... zobaczymy jak smakuje 
W salonach powinni rozdawać takie lizaki :-P
Dobra kampania to taka, która nie tylko jest widoczna, ale zachęca potencjalnego klienta do zakupu, a jedyne do czego zachęca mnie ich kampania telewizyjna to do przełączenia na inny kanał i zdaje się nie jestem jedyny. Chcieli mieć fajnie, kul, niesztampowo, wyszło wkurwiająco, pytanie czy to agencja reklamowa dała dupy czy może pan/pani dyrektor marketingu nie ma pojęcia o swoim zawodzie.
A mi się te reklamy podobają. Czego by nie powiedzieć, to zwracają na siebie uwagę. I o to chyba im chodziło.