Play Mobile
#101
Napisano 28 marca 2007 - 11:13
http://www.pb.pl/New...b8-4df2e30a0891
Wiedzialam,ze wszystko sie wyjasni i bedzie mozna spokojnie odejsc do Play:)
- razorek84 lubi to
#102
Napisano 28 marca 2007 - 14:29
#103
Napisano 28 marca 2007 - 16:32
#104
Napisano 29 marca 2007 - 16:01
- maslaq lubi to
#105
Napisano 29 marca 2007 - 21:55
#106
Napisano 29 marca 2007 - 22:51
#107
Napisano 29 marca 2007 - 22:53
#108
Napisano 30 marca 2007 - 15:09
#109
Napisano 30 marca 2007 - 17:20
#110
Napisano 30 marca 2007 - 17:50
#111
Napisano 11 kwietnia 2007 - 07:59
#112
Napisano 11 kwietnia 2007 - 11:53
Przyszło pisemko - Era straszy karą 500PLN za telefon. Dalej twierdzą, że uzupełnienie to nie zmiana ROTFL
Zaprzyjaźniona firma też skorzystała z tej promocji - prawnik im opracował pisemko. Dokładnie takie samo, jak to, do którego linki podawałem na początku. I jeszcze za to kasę bierze :\
Zobaczymy, co im powiedzą
Straszyć to sobie mogą, nawet sądem.
W przypadku sporu konsumenta z operatorem, który nie wyraził zgody na mediację lub sąd polubowny, konsument może uzyskać pomoc prawną w organizacjach konsumenckich lub u Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Zgodnie z ustawą z 15. grudnia 2000 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2003 r. Nr 86, poz. 804 ze zm.) w powiatach oraz miastach na prawach powiatu działa Powiatowy (Miejski) Rzecznik Konsumentów. Rzecznik m.in. świadczy nieodpłatne poradnictwo prawne dla konsumentów, może występować do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw konsumentów.
W praktyce szybko zmiękną.
http://telepolis.pl/news.php?id=8068Zakończyła się kontrola UKE przeprowadzona w PTC w związku ze zmianami w regulaminie świadczenia usług przez operatora.
Jak udało się dowiedzieć TELEPOLIS.PL, w wyniku kontroli UKE uznało, że PTC naruszyła art. 59 ust. 2 Prawo Telekomunikacyjnego. Obecnie przygotowywane są zalecenia pokontrolne, w których PTC zostanie wezwana do usunięcia nieprawidłowości lub udzielenia dodatkowych wyjaśnień, na które telekom będzie miał 30 dni. Jeżeli PTC nie dotrzyma terminu, prezes UKE będzie miał prawo nałożyć na firmę karę.
Nie wiadomo jeszcze jak będą brzmiały zalecenia UKE, jednak jedną z możliwości może być nakazanie ponownej wysyłki regulaminu wraz z informacją o możliwości bezszkodowego rozwiązania umowy. Wnioski powinny być przekazane PTC w ciągu dwóch tygodni.
http://media2.pl/tel...enie-prawa.html
A najlepiej o Erze świadczy to:
"PTC grozi pozwem serwisowi Media2"
http://telepolis.pl/news.php?id=8073
i to
"Era chce zmusić Media2.pl do usunięcia informacji na temat zmian w regulaminie"
http://media2.pl/rss...egulaminie.html
#113
Napisano 11 kwietnia 2007 - 12:39
#114
Napisano 11 kwietnia 2007 - 16:24
#115
Napisano 11 kwietnia 2007 - 17:40
#116
Napisano 11 kwietnia 2007 - 18:02
odpowiedz na oferte Play nijaka(zapowiadali,ze zrownaja ceny-hahaha-jasne....)
Na razie to zlikwidowali tanie pakiety minut.
Ponoć mają obniżyć standardowe ceny połączeń.
#117
Napisano 12 kwietnia 2007 - 13:16
Wyniki kontroli w sprawie zmiany regulaminu świadczenia usług Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o.
Urząd Komunikacji Elektronicznej zakończył kontrolę przestrzegania przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. (PTC), przy ostatniej zmianie ?Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych?, art. 59 ust. 2 Prawa telekomunikacyjnego. Przepis ten zobowiązuje dostawcę publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych do powiadomienia abonenta o każdej zmianie w regulaminie z wyprzedzeniem co najmniej jednego okresu rozliczeniowego przed wprowadzeniem tych zmian w życie. Ponadto wraz z powiadomieniem abonent powinien być poinformowany o prawie do wypowiedzenia umowy w przypadku braku akceptacji zmian, a także o tym, że w razie skorzystania z tego prawa operatorowi nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze.
W takcie kontroli ustalono, że:
- PTC dokonała zmiany regulaminu w zakresie wprowadzenia zapisów dotyczących trybu postępowania reklamacyjnego, lecz Spółka nie określiła terminu wprowadzenia tych zmian w życie. O samej zmianie regulaminu PTC poinformowała swoich abonentów w korespondencji wysyłanej w dniach 10-17 marca 2007 r.;
- w przesłanej korespondencji PTC nie powiadomiła abonentów o prawie do wypowiedzenia umowy w przypadku braku akceptacji zmian, a także o tym, że w razie skorzystania z tego prawa PTC nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze;
- PTC nie dokonała powiadomienia z wyprzedzeniem co najmniej jednego okresu rozliczeniowego przed wprowadzeniem tych zmian w życie;
w § 30 pkt 3 regulaminu PTC znajduje się zapis pozostający w sprzeczności z przepisem art. 59 ust. 2 ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zapis § 30 pkt 3 regulaminu warunkuje bowiem prawo abonenta do wypowiedzenia umowy przy zmianie regulaminu dokonanej przez PTC, bez prawa dochodzenia roszczeń odszkodowawczych przez PTC tym, czy zmiana ta bezpośrednio umniejsza prawa lub zaostrza obowiązki abonenta wynikające z umowy. Tymczasem przepis art. 59 ust. 2 Prawa telekomunikacyjnego przewiduje, nie czyniąc tu żadnego warunku, iż każda zmiana w regulaminie rodzi takie prawo po stronie abonenta.
W dniu 6 kwietnia 2007 r. Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej wydał zalecenia pokontrolne wzywające PTC do usunięcia w terminie 30 dni stwierdzonych w trakcie kontroli nieprawidłowości.
żródło: http://www.urtip.gov...out=3&page=text
#118
Napisano 13 kwietnia 2007 - 19:21
http://www.telepolis...ews.php?id=8095
Fajnie.
#119
Napisano 25 czerwca 2007 - 18:01
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych