Napisano 07 września 2010 - 08:03
Dopóki iPad nie będzie w Polsce oficjalnie dystrybuowany i objęty obsługą gwarancyjną, to w przypadku awarii będziesz musiał dostarczyć sprzęt do dowolnego autoryzowanego serwisu w kraju, w którym jest on sprzedawany - czyli np. w Niemczech. I nie ma co wysyłać sprzętu do sklepu, bo to tylko przedłuży sprawę. Ponieważ jesteśmy w Unii, to taka wysyłka jest bezproblemowa (z punktu widzenia przekraczania granicy).
Podsumowując: jak kupisz iPada w Niemczech i on padnie, to wysyłasz (zawozisz) go do serwisu Apple w Niemczech, Francji, UK, itd. Jak zacznie się oficjalna sprzedaż w Polsce, to prawdopodobnie również w naszym kraju będzie obsługiwana gwarancja egzemplarzy kupionych zagranicą (a czy wszystkich, czy tylko niektórych np. z UE, to się okaże - zapewne już niedługo...).