Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Matryca pękła SAMA! Czy to możliwe w MacBook Pro 15'?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
65 odpowiedzi w tym temacie

#51 michalspd

michalspd
  • 132 postów

Napisano 20 sierpnia 2010 - 19:39

Mam znajomego który pracuje w serwisie Apple w Danii i w sytuacjach takich jak ta, gdzie pęknięta jest tylko szklana osłona matrycy po prostu ją wymieniają, jest przymocowana na taśmę 2-stronną (której fragment jest widoczna gumka na zarysie uppercase). Na YouTube można zobaczyć filmiki które pokazują jaka jest wytrzymała taka szyba więc nie szkodzi jej zbytnio otwieranie za bok matrycy, ale może zaszkodzić za to twardy paproch (najlepiej piasek) pomiędzy szkłem, a np klawiaturą podczas zamykania. No i naprawiają to w ramach gwarancji, chyba ze ewidentnie widać ze ktoś w nią uderzył czymś ostrym.

#52 Hubert Lary

Hubert Lary
  • 118 postów
  • SkądWrocław

Napisano 20 sierpnia 2010 - 20:47

Jako prawnik proponuję się skrzyknąć. Niechaj jedna osoba wniesie sprawę do sądu i złoży wniosek o przesłuchanie wszystkich, ktorym pękła matryca sama. Sąd może uznać to za wadę gwarancyjną. Dlatego komu pękła matryca podajcie swoje dane adresowe dziewczynie. I nawzajem. Trzeba sobie pomóc.

#53 agafffia123

agafffia123
  • 17 postów

Napisano 21 sierpnia 2010 - 12:22

Przecież Klientka została poinformowana o tym, że szybę chętnie wyczyścimy i naprawimy swój bład. Jednak do tej pory sprzęt nie trafił do nas ...


Wypraszam sobie. Mój ostatni mail do Maclife brzmiał:
[...]"Na pierwszy rzut oka nic nie podpada,
ale jak spojrzeć pod światło, widać że szyba jest od spodu źle wyczyszczona, szare smugi szmaty pokrywają aż 50%! ekranu.
jest także 7mm rysa niedaleko napisu macbook na czarnym brzegu od spodu i dwie malutkie ryski na górze ale na zewnątrz....
Gdybym mieszkała blisko, zaniosłabym spowrotem, ale przy włączonym ekranie tego na ogół nie widać[...]

Nie otrzymałam na niego ŻADNEJ odpowiedzi.
Więc proszę tu nie kłamać, że zostałam o tym poinformowana, a tym bardziej, że szybę chętnie wyczyścicie i naprawicie swój błąd.
Albo posłał Pan tego maila innej osobie albo zwyczajnie Pan kłamie.

#54 Iro

Iro
  • 6 954 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 21 sierpnia 2010 - 13:52

Jako prawnik proponuję się skrzyknąć. Niechaj jedna osoba wniesie sprawę do sądu i złoży wniosek o przesłuchanie wszystkich, ktorym pękła matryca sama. Sąd może uznać to za wadę gwarancyjną. Dlatego komu pękła matryca podajcie swoje dane adresowe dziewczynie. I nawzajem. Trzeba sobie pomóc.


Popieram.
Proponuję zrobić też tu na forum ankietę.
Dzięki skrzyknięciu się pękające TopCasy z MB do dziś są wymieniane.
Wystarczy poczytać początek, po napisaniu artykułu na ten temat jak traktowani byli Polacy, jak zgłaszali się do serwisu.

#55 m@niek

m@niek
  • 63 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 21 sierpnia 2010 - 13:52

Wystarczy wysłać urządznie DHL'em na nasz koszt. Gdzie leży problem?

#56 goodboy25

goodboy25
  • 4 354 postów
  • SkądWaWa

Napisano 21 sierpnia 2010 - 14:03

A propo wymiany szyby - to już nigdy nie będzie wyglądało tak jak nówka sztuka. Wątpię aby ten serwis i większość innych miało totalnie hermetyczne warunki do wykonywania tego typu napraw. Dlatego nie sposób uniknąć drobnych pyłków lub nawet kurzu, jest to praktycznie niewykonalne. Nawet fabryki często mają z tym problem już na etapie składania urządzenia w jedną całość, a co dopiero mówić o serwisach... No, ale oczywiście lepsza nowa szyba z pyłkami na matrycy niż szyba zbita bez pyłków... ;)

#57 Iro

Iro
  • 6 954 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 21 sierpnia 2010 - 14:28

... No, ale oczywiście lepsza nowa szyba z pyłkami na matrycy niż szyba zbita bez pyłków... ;)


Mój kolega kupił 17" MBP z matową matrycą.
Powiem szczerze, tak powinien wyglądać każdy Macbook.
Ta szyba, to jakieś nieporozumienie. Czy w MBP czy w iMacach.

#58 Jotek

Jotek
  • 557 postów

Napisano 23 sierpnia 2010 - 00:12

Wystarczy wysłać urządznie DHL'em na nasz koszt. Gdzie leży problem?


No to weźcie się skontaktujcie z szanowną posiadaczką zapaćkanej szyby i załatwcie sprawę poza forum. Takie publiczne dyskusje co kto wysłał a co kto otrzymał nie zbliżają Was do rozwiązania problemu. Jak sam widzisz agafffia123 potrafi pięknie podziękować na forum ale też da popalić jak coś nie bangla.

To drugie zdanie w cytacie było już nie potrzebne...

#59 zbieraj

zbieraj
  • 1 016 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 25 sierpnia 2010 - 15:03

Ja osobiście polecam naprawę w MacForce - Twój specjalista od Apple
Naprawiali mi mojego MBP jak padł układ graficzny. I do tego naprawy trwają szybko i są tanie :)

#60 agafffia123

agafffia123
  • 17 postów

Napisano 25 sierpnia 2010 - 20:10

MacForce? Właśnie odwiedziłam ich stronę. Bez urazy, ale nie przemawia do mnie ta strona, brak adresu, miejscowości i jeszcze Wojciech.W.Wojciechowski, hmmm... podpada. Nie. Nie posłałabym. Kto wie czy nie naprawiają maców w kuchni albo w jakiejś zakurzonej stodole... ;)

#61 Maciek Stanasiuk

Maciek Stanasiuk
  • 216 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 06 listopada 2010 - 09:23

Podpisuję się pod problemem. Dosłownie przed chwilą otworzyłem komputer (MBP 13") i moim oczom ukazało się śliczne pęknięcie idące od góry obudowy aż do połowy matrycy i rozchodzące się na boki. Komputer również nie był na 100% uderzony, zgnieciony, nic! Szczerze mowiąc jest to już 4ta usterka w niespełna rocznym komputerze (wcześniej 3 razy padał touchpad), już mnie krew zalewa, bardzo chętnie dołączę się do pozwu. Skoro mamy 3-4 przypadki tylko na tym forum to niemożliwe, żeby na świecie nie było ich 40.

#62 zbieraj

zbieraj
  • 1 016 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 07 listopada 2010 - 13:50

MacForce? Właśnie odwiedziłam ich stronę. Bez urazy, ale nie przemawia do mnie ta strona, brak adresu, miejscowości i jeszcze Wojciech.W.Wojciechowski, hmmm... podpada. Nie. Nie posłałabym. Kto wie czy nie naprawiają maców w kuchni albo w jakiejś zakurzonej stodole... ;)

Niezle, tak mówić o prawdopodobnie najlepszym na Mazowszu serwisie pogwarancyjnym produktów Apple ;). Ok, nie chciałas u nich spróbować - Twoja strata :)

Napisane z iPhone'a

#63 lebowsky

lebowsky
  • 101 postów

Napisano 07 listopada 2010 - 17:28

To czemu nie ma żadnych danych firmy na stronie? Działalność prowadzi w ogóle legalnie?

#64 agafffia123

agafffia123
  • 17 postów

Napisano 08 listopada 2010 - 00:18

No przepraszam bardzo, ale jak gdzieś wysyłam mojego maca, to staram się sprawdzić dokładnie WSZYSTKO o firmie docelowej. Zawsze. Jakikolwiek brak danych buzi we mnie podejrzenia i dyskwalifikuje. No niestety... Wiele dobrych opinii, wszystkie dane, bezpośredni kontakt itd muszą być. I nic w tym dziwnego.

#65 goracykubek

goracykubek
  • 1 postów

Napisano 20 stycznia 2011 - 16:16

macbook pro 13' - dołączam się do problemu

#66 _igi

_igi
  • 3 154 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 20 stycznia 2011 - 18:13

Hejka, slyszlalem ze z tymi szybkami jest w miare popularny problem, co mnie zreszta zbytnio nie dziwi. Jak cos to na pw moge podac kontkat do osoby ktora moze to wymienic. Pozdrawiam.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych