
Matryca pękła SAMA! Czy to możliwe w MacBook Pro 15'?
#51
Posted 20 August 2010 - 19:39
#52
Posted 20 August 2010 - 20:47
#53
Posted 21 August 2010 - 12:22
Przecież Klientka została poinformowana o tym, że szybę chętnie wyczyścimy i naprawimy swój bład. Jednak do tej pory sprzęt nie trafił do nas ...
Wypraszam sobie. Mój ostatni mail do Maclife brzmiał:
[...]"Na pierwszy rzut oka nic nie podpada,
ale jak spojrzeć pod światło, widać że szyba jest od spodu źle wyczyszczona, szare smugi szmaty pokrywają aż 50%! ekranu.
jest także 7mm rysa niedaleko napisu macbook na czarnym brzegu od spodu i dwie malutkie ryski na górze ale na zewnątrz....
Gdybym mieszkała blisko, zaniosłabym spowrotem, ale przy włączonym ekranie tego na ogół nie widać[...]
Nie otrzymałam na niego ŻADNEJ odpowiedzi.
Więc proszę tu nie kłamać, że zostałam o tym poinformowana, a tym bardziej, że szybę chętnie wyczyścicie i naprawicie swój błąd.
Albo posłał Pan tego maila innej osobie albo zwyczajnie Pan kłamie.
#54
Posted 21 August 2010 - 13:52
Jako prawnik proponuję się skrzyknąć. Niechaj jedna osoba wniesie sprawę do sądu i złoży wniosek o przesłuchanie wszystkich, ktorym pękła matryca sama. Sąd może uznać to za wadę gwarancyjną. Dlatego komu pękła matryca podajcie swoje dane adresowe dziewczynie. I nawzajem. Trzeba sobie pomóc.
Popieram.
Proponuję zrobić też tu na forum ankietę.
Dzięki skrzyknięciu się pękające TopCasy z MB do dziś są wymieniane.
Wystarczy poczytać początek, po napisaniu artykułu na ten temat jak traktowani byli Polacy, jak zgłaszali się do serwisu.
#55
Posted 21 August 2010 - 13:52
#56
Posted 21 August 2010 - 14:03

#57
Posted 21 August 2010 - 14:28
... No, ale oczywiście lepsza nowa szyba z pyłkami na matrycy niż szyba zbita bez pyłków...
Mój kolega kupił 17" MBP z matową matrycą.
Powiem szczerze, tak powinien wyglądać każdy Macbook.
Ta szyba, to jakieś nieporozumienie. Czy w MBP czy w iMacach.
#58
Posted 23 August 2010 - 00:12
Wystarczy wysłać urządznie DHL'em na nasz koszt. Gdzie leży problem?
No to weźcie się skontaktujcie z szanowną posiadaczką zapaćkanej szyby i załatwcie sprawę poza forum. Takie publiczne dyskusje co kto wysłał a co kto otrzymał nie zbliżają Was do rozwiązania problemu. Jak sam widzisz agafffia123 potrafi pięknie podziękować na forum ale też da popalić jak coś nie bangla.
To drugie zdanie w cytacie było już nie potrzebne...
#59
Posted 25 August 2010 - 15:03
Naprawiali mi mojego MBP jak padł układ graficzny. I do tego naprawy trwają szybko i są tanie

#60
Posted 25 August 2010 - 20:10

#61
Posted 06 November 2010 - 09:23
#62
Posted 07 November 2010 - 13:50
Niezle, tak mówić o prawdopodobnie najlepszym na Mazowszu serwisie pogwarancyjnym produktów AppleMacForce? Właśnie odwiedziłam ich stronę. Bez urazy, ale nie przemawia do mnie ta strona, brak adresu, miejscowości i jeszcze Wojciech.W.Wojciechowski, hmmm... podpada. Nie. Nie posłałabym. Kto wie czy nie naprawiają maców w kuchni albo w jakiejś zakurzonej stodole...


Napisane z iPhone'a
#63
Posted 07 November 2010 - 17:28
#64
Posted 08 November 2010 - 00:18
#65
Posted 20 January 2011 - 16:16
#66
Posted 20 January 2011 - 18:13
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users