Matryca pękła SAMA! Czy to możliwe w MacBook Pro 15'?
#26
Napisano 31 maja 2010 - 18:31
#27
Napisano 11 czerwca 2010 - 19:20
#28
Napisano 11 czerwca 2010 - 21:25
#29
Napisano 11 czerwca 2010 - 21:39
#30
Napisano 11 czerwca 2010 - 21:44
dlatego ja woze przy dupie mikrofibre i odkad mam MacBooka Pro ze szklanym ekranem przecieram cala dolna obudowe szmatka przed zakonczeniem pracy z laptopem (bo nigdy nie wiadomo jaki farfocel czy inne ziarenko piasku znajdzie sie w nieodpowiednim miejscu o nieodpowiedniej porze).
szczerze, zrozumiale i na temat
pomysł z mikrofibrą nawet dobry, a autorce tematu polecam jednak poszukać na ebay jakiejś szybki, zamówić i ewentualnie poprosić znajomego o wymianę (w sumie ja swoją tylko doklejałem bo mi odpadała, ale było to banalne zadanie)
pozdrawiam
-----edit-----
Można się załamać. Really. Ciekawi mnie jedno: CZY to jest rzeczywiście możliwe, żeby to pękło z jakiejś ukrytej wady....
samo pewnie nic się nie dzieje, mi ciśnienie wzrosło jak wtyczka USB przy moim gwałtownym odkładaniu myszki uderzyła centralnie w szybę, na szczęście nie ma ani śladu... widocznie miałaś jakiegoś pecha lub sama, nawet nieświadomie coś zrobiłaś
#31
Napisano 18 czerwca 2010 - 15:59
#32
Napisano 19 czerwca 2010 - 10:47
#33
Napisano 19 czerwca 2010 - 12:15
#34
Napisano 19 czerwca 2010 - 12:34
#35
Napisano 19 czerwca 2010 - 12:35
#36
Napisano 30 czerwca 2010 - 21:41
#37
Napisano 22 lipca 2010 - 00:41
Ale:
DealExtreme: $10.86 Repair Parts Replacement Glossy LCD Screen Cover for Apple 13" Macbook
(Choć nie ręczę za jakość)
+
YouTube - How to Remove the Macbook Unibody Glass LCD Display
YouTube - Macbook Unibody Glass Removal/ LCD Quick Removal
I nowa szyba za 10$ jeśli umiesz wymienić sama.
#38
Napisano 25 lipca 2010 - 23:11
Można się załamać. Really. Ciekawi mnie jedno: CZY to jest rzeczywiście możliwe, żeby to pękło z jakiejś ukrytej wady....
Pęka. I to jest poważna wada tych szyb!
Nie pierwszy raz o tym słyszę.
Szyby to poroniony pomysł.
Ani to eleganckie, ani praktyczne.
Rysują się, pękają, odbijają się na nich klawisze.
Trzeba by się znowu skrzyknąć, jak z pękającymi TopCasami w białych MB.
#39
Napisano 25 lipca 2010 - 23:34
Trzeba by się znowu skrzyknąć, jak z pękającymi TopCasami w białych MB.
co masz na myśli?
#40
Napisano 26 lipca 2010 - 11:49
Tak czytam ten wątek i naprawdę współczuję autorowi.
Apple to porządna firma ale wszystkie produkty (Sony, Apple, HP itp. itd.) robione są w Chinach i akurat Ty masz tego nie farta
Ja ostatnio kupiłem przejściówkę mini DisplayPort to DVI i sama przestała nagle działać...
Kupiłeś nową w iSpot czy na allegro? Pytam gdyż sam chcę nabyć. Przepraszam za OT.
#41
Napisano 29 lipca 2010 - 07:47
Zdarzają się wadliwe komponenty których kontrola jakości nie jest w stanie wychwycić. Nie przyjmą tego na gwarancji, ponieważ zazwyczaj potłuczenie szkła wymaga ingerencji siły zewnętrznej, a twój przypadek jest bardzo rzadki.
Ale:
DealExtreme: $10.86 Repair Parts Replacement Glossy LCD Screen Cover for Apple 13" Macbook
(Choć nie ręczę za jakość)
+
YouTube - How to Remove the Macbook Unibody Glass LCD Display
YouTube - Macbook Unibody Glass Removal/ LCD Quick Removal
I nowa szyba za 10$ jeśli umiesz wymienić sama.
Moge tylko dodać, ze składalem juz zamowienie w tym sklepie (przejsciowka IDE - CF za 2-3$). Zaplacone przez PayPal, czas oczekiwania ok 2 tygodni. Strona realizuje zamowienia, nie mialem zastrzezen.
#42
Napisano 29 lipca 2010 - 09:01
#43
Napisano 09 sierpnia 2010 - 11:58
Zawsze zamykalam obudowe do końca, nie da się jej otworzyć za rogi... Facet w Cortlandzie powiedział, ze jeżeli Apple odnotowali na swiecie co najmniej 30, 40 takich przypadków, to wtedy to uznają na gwarancji. Oby. Dalej upieram się, ze to się stało SAMO, mam nadzieje ze jakoś "przeswietlą" tą mini dziurke i dojdą do tego... Oby szczescie mi dopisalo w tym całym nieszczęściu...
Witaj, Jak sytuacja się rozwinęła? Mam dokładnie taką samą sytuację, pewnego dnia po otwarciu mojego Macbooka Pro (13tka) zobaczyłam pionowe pęknięcie matrycy (nie upadł, nie uderzyłam etc.). Stało się to SAMO! W serwisie powiedzieli mi ze samo nie pękło "PEWNIE ZA MOCNO PANI ZAMKNĘŁA" bo jak wiadomo właściciele takich "tanich" laptopów jak macbooki trzaskają "klapami", a i sprzęt znany jest ze swojej niskiej jakości !!! - ze sobie na gorzką ironię pozwolę i nie wiem co mam robić, może się zebrać, może my 2 napisałbyśmy maila do apple? może coś by to dało - w imię ich wizerunku... Nadal mam gwarancję i nie uśmiecha mi się płacić za tą naprawę... Czy ktoś już walczył tak z serwisem w Posce? Może w innej sprawie?
#44
Napisano 09 sierpnia 2010 - 12:43
#45
Napisano 09 sierpnia 2010 - 16:02
dlatego ja woze przy dupie mikrofibre i odkad mam MacBooka Pro ze szklanym ekranem przecieram cala dolna obudowe szmatka przed zakonczeniem pracy z laptopem
Mowa o części, gdzie jest klawiatura, czy zupełnym spodzie, tj tu: http://i.frazpc.pl/p...ro/IMG_0687.jpg ?
#46
Napisano 10 sierpnia 2010 - 12:35
#47
Napisano 11 sierpnia 2010 - 10:21
#48
Napisano 11 sierpnia 2010 - 12:07
[url]www.maclife.pl[/url] Jest to serwis nieautoryzowany. PozdrawiamJaki serwis podjął się wymiany samej szybki? (huldra75@gmail.com)
#49
Napisano 18 sierpnia 2010 - 23:05
#50
Napisano 19 sierpnia 2010 - 09:31
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych