Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple potwierdza problemy iPada z Wi-Fi?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
81 odpowiedzi w tym temacie

#51 kreceliscie

kreceliscie
  • 76 postów

Napisano 07 kwietnia 2010 - 20:42

bzyqu , albo nie czytasz albo najpewniej /co widac w opisie/ nie masz nowosci Apple na biurku.I tak dla przypomnienia: w nowych MacBook Pro fatalnie działa SuperDrive / czasem nie oddaje płyty/, MacPro ma probemy natury przegrzewania przy obróbce dzwieku, iMac problemy z matrycami , kartami graficznymi,iPad z WiFi.Chyba za duzo jak na odsetek lub niewielki procent?


Ty zaś na biurku masz wszystko od apple i wszystko popsute...

I tak, nadal jest to niewielki odsetek - do każdej rodziny przypisałeś jeden problem i uważasz że podniosłeś złe statystyki;) macbooków pro, maców pro, imaców i ipadów sprzedano w setkach tysięcy egzemplarzy, a przypominam że w tym przypadku procentów się nie dodaje tak po prostu;)

#52 berko

berko
  • 1 285 postów

Napisano 07 kwietnia 2010 - 20:42

@berko


high end...na szybko i tandetnie?
nie przesadzajmy...
chyba ze produkty apple to nie high end;]


Nie twierdze, ze apple to tandeta.... sam sobie chwale osx i iphon-a , ale mam wrażenie, że ostatnimi czasu ich produkty mają poważne awarie, po prostu w pogoni za innymi szczurami mogą w tym wyścigu stracić i produkować niestety awaryjne produkty. Mój stary IBM A31 maiał lepszą matrycję niż wiekszość współczesnych laptopów w tym apple. IBM A31 miał matrycję PVA 4:3 1280x1024 katy 178'/178', teraz wszystkie maja przeważnie tylko kiepskie matrycje i tylko widescreen bo sa tanie w produkcji. Po co tak robią?. Zeby sie wiecej nachapać i basta.

#53 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 kwietnia 2010 - 21:22

tn-ki full hd 16:9 ano fakt...
z monitorami cos sie pokichalo ostatnio...nie nazwalbym tego wyscigiem szczurow
lecz dziwna modą

ponadto do filmow i gier matryce tn jak najbardziej sie nadaja;]
a do tego slusznie zauwazyles sa tanie...

wracajac:

Nie twierdze, ze apple to tandeta.... sam sobie chwale osx i iphon-a , ale mam wrażenie, że ostatnimi czasu ich produkty mają poważne awarie


sadze ze w pewnym stopniu jest to spowodowane rzucaniem sie tlumu na nowosci od apple
jak juz pisalem ludzie skazuja sie na bycie testerami ich produktow
druga rzecz innym firma tez sie to zdaza...niestety apple dostaje po tylku bardziej glownie przez swoj marketing i "renome" ktora sobie wyrobilo => high end
ostatnia sprawa: takie problemy powinny byc objete jakimis akcjami naprawczymi/updatami lub przedluzeniami gwarancji (jak rrod w konsolach x box)

a nie komentarzami w stylu: podejdz chlopie blizej access pointa i bedzie jak tralala;]

#54 gawli1

gawli1
  • 226 postów

Napisano 07 kwietnia 2010 - 21:24

W cydii i tak pojawi się lekarstwo na ten problem jak najbardziej. No cheba że apple zrobi to wcześniej. dodam że insomnia to właśnie ten program pomaga w pewnym sensie naprawić zrywanie łącza wifi.

#55 berko

berko
  • 1 285 postów

Napisano 07 kwietnia 2010 - 21:47

tn-ki full hd 16:9 ano fakt...
z monitorami cos sie pokichalo ostatnio...nie nazwalbym tego wyscigiem szczurow
lecz dziwna modą

ponadto do filmow i gier matryce tn jak najbardziej sie nadaja;]
a do tego slusznie zauwazyles sa tanie...


Ta moda jest właśnie lobbowana przez tych, którzy chcą sprzedawać te słabe matrycje i na tym zarabiać, tak to właśnie działa.
Co do tego, że w filmy i gry lepiej się ogląda na widescreenach. A co z ludzmi, którzy nie graja i nie ogladaja filmów na lapach, nie mają wybóru na rynku miedzy laptopem z 4:3 i 16:9. Mi się lepiej gra na moim 19 calowym samsungu z S-PVA 4:3 przy 1280x1024 niz na 19 calowym TFT 16:9 1440x900. Do tego trzeba dodac, ze 19 calowy lcd 1280x1024 ma wiecej pixeli niz 19 1440x900 wystarczy pomnozyc i porownac. Natomiast przyznam, że dopiero jak zagrałem na 24 calowym monitorze widescreen to spłaszczenie mi już nie przeszkadzało tak samo przy 30 calowym lcd. No ale do laptopow takich nie laduja :P.

wracajac:

druga rzecz innym firma tez sie to zdaza...niestety apple dostaje po tylku bardziej glownie przez swoj marketing i "renome" ktora sobie wyrobilo => high end
ostatnia sprawa: takie problemy powinny byc objete jakimis akcjami naprawczymi/updatami lub przedluzeniami gwarancji (jak rrod w konsolach x box)

a nie komentarzami w stylu: podejdz chlopie blizej access pointa i bedzie jak tralala;]


Skoro tak krzycza, ich produkty sa the best powinni sie bardziej przylozyc i ze spokojem ( o ile sie da) je pokazywac. Ale nie od dzisiaj wiadomo, ze uzytkownicy to najlepsi beta testerzy do tego za friko.

#56 narkoman

narkoman
  • 4 360 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 07 kwietnia 2010 - 21:47

W cydii i tak pojawi się lekarstwo na ten problem jak najbardziej. No cheba że apple zrobi to wcześniej. dodam że insomnia to właśnie ten program pomaga w pewnym sensie naprawić zrywanie łącza wifi.


To, że się nie rozłączy po uśpieniu, moim zdaniem nie znaczy, że się nie rozłączy w ogóle...

#57 ar3kb

ar3kb
  • 4 635 postów
  • SkądSchlesierland - Königshütte/Laurahütte

Napisano 07 kwietnia 2010 - 21:52

Absolutnie nie wszystko mam popsute...

Ty zaś na biurku masz wszystko od apple i wszystko popsute...

I tak, nadal jest to niewielki odsetek - do każdej rodziny przypisałeś jeden problem i uważasz że podniosłeś złe statystyki;) macbooków pro, maców pro, imaców i ipadów sprzedano w setkach tysięcy egzemplarzy, a przypominam że w tym przypadku procentów się nie dodaje tak po prostu;)


Obok stoi VAIO serii AW / jakos nie jest popsuty / i kilka innych rzeczy równiez sprawnych. Sens w tym, ze Apple zaczyna niezauwazac klienta.Nastawili sie na szybką sprzedaż kazdemu.Chodzi o zysk i ja to potrafie zaakceptowac.Tylko gdzie podział sie mit o niezawodnosci Apple i dbałosci tak o klienta jaki i o marke. Zawsze sprzet Apple znaczył wysoka cene. Do dzis bebechy i małe raczki Chinskich dzieci które składają cały ten szmelc zapewne stanowi 10% tego za co płacimy.
Mały procent? No cóż , gdyby byl to mały procent to nie byłoby tylu wpisów.Jesli mały procent stanowi powód do wstrzymania sprzedazy iMaca 27" z i5/i7 to gratuluje dobrego poczucia humoru.
Siedze w tym całym g...ie zbyt długo by nie widziec celów korporacji , ale Panowie odrobina spojzenia na klienta by sie przydała , nie tylko wcisnąc bubel.Apple ostatnio ma fajne podejscie, proponuje czekac na łatki , poprawki i aktualizacje.Nie potrafi zaoferowac nic innego?Na koniec. W UK dla klientów , którzy "rozczarowali " sie iMac 27" czekał zwrot kasy i przeprosiny. W kraju zwanym Polska iSource ze swoimi partnerami jak iSpot czy Saturn czy inne firmy potrafi....wzruszyc ramionami , co najwyzej powiedziec "nie mamy wytycznych co w tej sprawie dale robic".
Panowie, obrona Apple bo jest fajna firma jest smiesznoscia.Jest fajna bo kupjemy ich produkty.Oczekujemy jednak powaznego traktowania i produktu wartego swojej ceny.
Apple bedzie cool, gdy sprzet i podejscie do klienta bedzie cool.
Troszke powagi w ocenie sytuacji.W koncu wydajac od kilku do nastu tysiecy za sprzet mamy prawo wymagac powaznego traktowania.

#58 Wojtas1

Wojtas1
  • 89 postów

Napisano 07 kwietnia 2010 - 21:55

Witam, przyznam się, że z zażenowaniem czytałem część Państwa wypowiedzi. Po pierwsze kupując produkt techniczny musimy być przygotowani na to, że niestety może się zdarzyć usterka. Mialem trzy Toshiby, każda używana parę lat i nic się nie działo. Miałem jednego z pierwszych MBP z intelem - nic się nie działo. Od dwóch miesięcy mam nowego MBP - nic się nie dzieje. Córka ma iMaca od roku - nic się nie dzieje. Ma jedną z pierwszych TC - pracuje na okrągło - nic się nie dzieje. Żona od trzech miesięcy ma MB - nic się nie dzieje. Mam IP 2G, 3G (teraz używa córka) i obecnie 3Gs - nic się nie dzieje. WiFi - router Linksys - wszystkie urządzenia działają bez problemu. Mó poprzedni MBP i obecny jest zabierany w różne miejsca - nigdy nie miałem problemu z WiFi. Tymczasem mojemu sąsiadowi IP 3Gs zawiesza co jakiś czas, mojemu koledze właśnie spaliła się płyta główna w Toshibie. Co to oznacza ? Produkty Toshiby i Apple są niezawodne / zawodne ? Mieliśmy Volvo (nowe), ktore w okresie gwarancji było 17 razy w serwisie , psuło się w nim po kolei dosłownie wszystko, czy to oznacza, że samochody Volvo są zawodne czy niezawodne, skoro nasi przyjaciele kupili w tym samy czasie ten sam model, mają go do dziś i niczego nie musieli naprawiać. Każda firma stara się wypuścic na rynek towar, z którego klienci będą zadowoleni - bo taka jest istota biznesu. Klient niezadowolony zasadniczo nie wróci (tak jak my do Volvo). To tyle na temat zawodności / niezawodności. I jeszcze ogromna prośba - zanim niektórzy z naszych Kolegów napiszą cokolwiek, odnosząc się do treści zawartych np. na wymienianych w dyskusji stronach (z ciekawości odwiedziłem obie) - to bardzo proszę po pierwsze przeczytać uważnie, ze zrozumieniem, a po drugie nie wstydzić się i zajrzeć do słownika angielsko-polskiego. Serdecznie pozdrawiam

#59 dvcam

dvcam
  • 1 845 postów
  • SkądLodz

Napisano 07 kwietnia 2010 - 22:04

[newshuge]http://farm5.static.flickr.com/4050/4311831299_cff735a57f_o.gif[/newshuge]
[


Ten news jest bardzo spóźniony. Szkoda, że portal dotyczący Apple dopiero w środę informuje o problemie.
Już we wtorek rano różne media "trąbiły" o problemach z iPadem a na forum powstał wątek "Posiadacze skarżą się na swojego iPada".
Podobno wątek został przez "przypadek" skasowany...

#60 -jaro-

-jaro-
  • 95 postów

Napisano 07 kwietnia 2010 - 22:05

No coz, Apple zaczyna powoli przypominac Microsoft :( servis packi, updaty etc. Niedlugo jedynym powodem wyboru produktow Appla bedzie design i nic wiecej :( jarek

#61 SebolNowy

SebolNowy
  • 273 postów

Napisano 07 kwietnia 2010 - 22:21

Witam, przyznam się, że z zażenowaniem czytałem część Państwa wypowiedzi. Po pierwsze kupując produkt techniczny musimy być przygotowani na to, że niestety może się zdarzyć usterka. Mialem trzy Toshiby, każda używana parę lat i nic się nie działo. Miałem jednego z pierwszych MBP z intelem - nic się nie działo. Od dwóch miesięcy mam nowego MBP - nic się nie dzieje. Córka ma iMaca od roku - nic się nie dzieje. Ma jedną z pierwszych TC - pracuje na okrągło - nic się nie dzieje. Żona od trzech miesięcy ma MB - nic się nie dzieje. Mam IP 2G, 3G (teraz używa córka) i obecnie 3Gs - nic się nie dzieje. WiFi - router Linksys - wszystkie urządzenia działają bez problemu. Mó poprzedni MBP i obecny jest zabierany w różne miejsca - nigdy nie miałem problemu z WiFi. Tymczasem mojemu sąsiadowi IP 3Gs zawiesza co jakiś czas, mojemu koledze właśnie spaliła się płyta główna w Toshibie. Co to oznacza ? Produkty Toshiby i Apple są niezawodne / zawodne ? Mieliśmy Volvo (nowe), ktore w okresie gwarancji było 17 razy w serwisie , psuło się w nim po kolei dosłownie wszystko, czy to oznacza, że samochody Volvo są zawodne czy niezawodne, skoro nasi przyjaciele kupili w tym samy czasie ten sam model, mają go do dziś i niczego nie musieli naprawiać. Każda firma stara się wypuścic na rynek towar, z którego klienci będą zadowoleni - bo taka jest istota biznesu. Klient niezadowolony zasadniczo nie wróci (tak jak my do Volvo). To tyle na temat zawodności / niezawodności.
I jeszcze ogromna prośba - zanim niektórzy z naszych Kolegów napiszą cokolwiek, odnosząc się do treści zawartych np. na wymienianych w dyskusji stronach (z ciekawości odwiedziłem obie) - to bardzo proszę po pierwsze przeczytać uważnie, ze zrozumieniem, a po drugie nie wstydzić się i zajrzeć do słownika angielsko-polskiego.
Serdecznie pozdrawiam


I bardzo dobrze Kolega mówi!

#62 Jax

Jax
  • 462 postów
  • SkądDolina Muminków

Napisano 07 kwietnia 2010 - 22:36

Amerykanie nie potrafią zmieniać ręcznie biegów, a co dopiero skonfigurować wifi w ich zabawce.

#63 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 07 kwietnia 2010 - 22:56

No tu się zgadzam, a dodając do tego że nawet w polsce routery/APki kupuje się w MM wybierając ten z najładniejszym pudełkiem w niskiej cenie z czego można wywnioskować że problem może być nie tylko po stronie iPada.

#64 dvcam

dvcam
  • 1 845 postów
  • SkądLodz

Napisano 07 kwietnia 2010 - 23:02

Amerykanie nie potrafią zmieniać ręcznie biegów, a co dopiero skonfigurować wifi w ich zabawce.


Zważywszy, że manualna skrzynia biegów jest łatwiejsza do opanowania niż wifi.

#65 reporter28

reporter28
  • 14 postów

Napisano 07 kwietnia 2010 - 23:43

Wpadki zdarzają się każdej firmie. W końcu nie ma na tym świecie rzeczy idealnych. Z drugiej strony nie można usprawiedliwiać Aplle'a z powodu tego, że to Apple. USA to nie tylko półgłówki, którzy wybierają sprzęt Apple bo jest łatwy w obsłudze, w końcu w większości nadaje się do zastosowań profesjonalnych. Fanatyzm odstawić na bok i po prostu przyjąć do wiadomości, że Apple idealne nie jest. Usprawiedliwiać nie zamierzam, lepiej znowu postawić na jakość nie ilość.

#66 technik

technik
  • 15 postów

Napisano 07 kwietnia 2010 - 23:58

mnie to się wydaje, że jesteście hipochondrykami i gdyby nie ten temat to wcale by wam się nie przypomniało, że u was też wifi nie bangla - ale może mi się rzeczywiście tylko wydaje...

#67 dvcam

dvcam
  • 1 845 postów
  • SkądLodz

Napisano 07 kwietnia 2010 - 23:58

Apple strzeliło sobie w kolano i tyle. Musi wyciągnąć teraz wnioski.

#68 robalcfg

robalcfg
  • 495 postów

Napisano 08 kwietnia 2010 - 00:03

To ja tylko dorzucę swoje trzy grosze. iPad od 5 godzin podpięty pod WiFi i nie uświadczyłem żadnych problemów, czy to z rozłączaniem się, czy też z kiepskim zasięgiem. Dość powiedzieć, że router stoi piętro wyżej niż pokój w którym z niego korzystałem. Nie sprawdzałem jak daleko pociągnie, bo nie będę z nim wychodził na dwór, gdy w całym domu śmiga jak należy;] Swoją drogą sprzęt świetny i polecam przestać czytać głupoty na sieci. Widać nie wszyscy sobie radzą z konfiguracją router'a. W krajach takich jak USA czy UK, do montowania router'a zamawia się specjalistów. Tylko potem jak przychodzi podpiąć nowe urządzenie, to użytkownik rozkłada ręce;)

#69 MDW

MDW
  • 653 postów
  • SkądPolska

Napisano 08 kwietnia 2010 - 07:18

Dziwne jest to co piszecie na temat WiFi w iPhone. Mam 3G od 1.5 roku i nie stwierdziłem problemów. Wręcz przeciwnie. :) Akurat pracuję w miejscu w którym jest trochę różnych urządzeń z Windows Mobile i Android. Przez długi czas mieliśmy wręcz śladowy zasięg WiFi. No i tak naprawdę to WiFi łapał tylko mój iPhone. Czasem coś gdzieś złapało ale niedługo rozłączyło. No a iPhone łączył się szybko i trzymał połączenie ładnie. Nawet jeżeli standardowa aplikacja do WiFi nie potrafiła znaleźć to WiFinder dawał radę idealnie.

#70 narkoman

narkoman
  • 4 360 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 08 kwietnia 2010 - 08:23

@MDW: zmień na 3GS to zauważysz różnicę. Chyba, że to mój tylko tak ma ;-)

#71 rafaello87

rafaello87
  • 403 postów
  • SkądBielsko - Biała

Napisano 08 kwietnia 2010 - 11:28

Zabawna sprawa. UŻYTKOWNICY iPada z naszego forum piszą, że nie mają jakichkolwiek problemów, a reszta, która owego urządzenia nie posiada przychodzi i wylewa swoje żale, że: "Apple strzela sobie w kolano", "...że, komercha"(sic!), "że zero jakości i wszystko popsute.". Toż to hipokryzja. Według danych dostępnych w internecie, w ciągu 2-3 dni sprzedano 700 000 sztuk. To olbrzymia suma, o której inne firmy mogą pomarzyć. Oznacza to również, że przybyło 700 000 nowych użytkowników w/w urządzenia. Wyobraźcie sobie, że 5000 użytkowników ma problem z urządzeniem(softwarowy, sprzętowy, lub wynikający z własnej głupoty) a 2000 ludzi pisze o tym na forum. Mamy wię c np. 500 tematów, że coś się dzieje. Późnie "informatorzy" tworzą artykuł, że forum Apple jest zalane "problemami" użytkowników. I tak powstają miejskie mity. Jeśli szanowni koledzy używający już iPada mówią, że nie ma problemów, to można podejrzewać,że chociaż te kilka sztuk z naszego forum jest sprawne. A może jest więcej takich forów i tam ludzie też mają sprawne iPady. Ba! Może nawet "niezrzeszeni" mają sprawne iPady. I tak się może okazać, że np. 99% iPadów jest totalnie sprawna. Zwróccie uwagę, że te wszystkie problemy, choćby były rozpisywane na setkach tematów, mogą dotyczyć tak naprawdę np. 0.5% wszystkich użytkowników iPada. Do tego nie wiadomo czy to problem samego urządzenia...czy urządzeń towarzyszących. Pamiętajcie o tym i nie siejcie paniki:) Pozdrawiam

#72 thozo

thozo
  • 1 956 postów

Napisano 08 kwietnia 2010 - 11:35

@rafaello87
Święta prawda. To się chyba nazywa "głos wołającego na puszczy" ;-)

http://grab.by/3C4j

#73 dvcam

dvcam
  • 1 845 postów
  • SkądLodz

Napisano 08 kwietnia 2010 - 12:44

a reszta, która owego urządzenia nie posiada przychodzi i wylewa swoje żale, że: "Apple strzela sobie w kolano",


Doczytaj zawsze ze zrozumieniem zanim napiszesz.

Apple potwierdziło problemy iPada z Wi-Fi? Jeśli tak, to firma wizerunkowo strzeliła sobie w kolano - taka metafora.

#74 SebolNowy

SebolNowy
  • 273 postów

Napisano 08 kwietnia 2010 - 12:59

Apple potwierdziło problemy iPada z Wi-Fi? Jeśli tak, to firma wizerunkowo strzeliła sobie w kolano - taka metafora.


Tylko że te problemy mają związek także z urządzeniami firm trzecich (np. routery)

#75 dvcam

dvcam
  • 1 845 postów
  • SkądLodz

Napisano 08 kwietnia 2010 - 13:42

Tylko że te problemy mają związek także z urządzeniami firm trzecich (np. routery)


Dlatego dalej uważam, że została rozpętana burza w szklance wody. Chodzi o nagonkę na Apple.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych