Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple potwierdza problemy iPada z Wi-Fi?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
81 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dawid Szypulski

Dawid Szypulski

  • 5 535 postów
  • Płeć:
  • SkądBiałystok

Napisano 07 kwietnia 2010 - 10:56

[newshuge]http://farm5.static.flickr.com/4050/4311831299_cff735a57f_o.gif[/newshuge]
Od czasu premiery iPada krążyły informacje o niezadowolonych klientach mających problemy z nawiązywaniem połączenia poprzez sieć Wi-Fi. W żadnej z recenzji nowego urządzenia Apple nikt nie zwrócił jednak na to uwagi - doniesienia o usterce były więc ciągle oficjalnie niepotwierdzone. Do dzisiaj.


Część osób kompletnie nie mogła połączyć się z siecią Wi-Fi, inni musieli zbliżyć urządzenie do routera by wychwycić sygnał. Czasami połączenie po prostu samo się rozłączało. Podobnych problemów nie odnotowywano np. na iPhone.

Apple w końcu postanowiło odpowiedzieć użytkownikom iPada na zgłaszane usterki. Opublikowano listę porad i wskazówek mających przynajmniej w niektórych przypadkach zniwelować problem:
Apple - Support - Discussions - Wi-Fi: Answers to Frequently Asked Questions
iPad: Does not automatically rejoin known Wi-Fi networks

Najlepszą radą, jaką dają pracownicy Apple jest w tej chwili „przysunięcie iPada bliżej routera Wi-Fi lub hotspotu”. Wszyscy posiadacze tabletu Apple dalej więc muszą czekać na rozwiązanie problemu.


Źródło: Macworld[newsindexhuge]http://farm5.static.flickr.com/4053/4359934678_0c7a276945_o.png[/newsindexhuge]
[newsindexsmall]http://farm3.static.flickr.com/2803/4359195337_8b0b75b1e4_o.png[/newsindexsmall]

#2 ContactLost

ContactLost
  • 430 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 07 kwietnia 2010 - 11:08

Hehe cóż, poczekajmy lepiej na iPada 2G ;)

#3 Xzandafer

Xzandafer
  • 47 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 07 kwietnia 2010 - 11:15

Możliwe, że problem jest software'owy i rozwiąże go aktualizacja oprogramowania iPada. Ale ogólnie kupowanie pierwszych rewizji nigdy nie jest dobrym rozwiązaniem :)


Szkoda tylko, że nie można tego powiedzieć o najtańszych netbook'ach "gorszych" firm.

#4 szymonvader

szymonvader
  • 557 postów
  • SkądBędzin

Napisano 07 kwietnia 2010 - 11:24

Rozwiazanie naprawdę proste i jakie profesjonalne:p

#5 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 kwietnia 2010 - 11:29

"beta testerzy" napewno sie ucieszyli...hehe

#6 ContactLost

ContactLost
  • 430 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 07 kwietnia 2010 - 11:42

Ciekawe tylko czy to dotyczy wszystkich czy tylko znacznej części ;) Jeśli hardware to bida z nędzą i Steve dostanie po uszach. Bo w sumie jeśli 3G działa bez problemu to może być rzeczywiście wina soft'u.

#7 haro

haro
  • 428 postów
  • Skądwarszawa

Napisano 07 kwietnia 2010 - 11:43

a może nieznacznej części?

#8 Fikou

Fikou
  • 475 postów
  • SkądStettin, Poland

Napisano 07 kwietnia 2010 - 11:45

Najlepszą radą, jaką dają pracownicy Apple jest w tej chwili „przysunięcie iPada bliżej routera Wi-Fi lub hotspotu”.


ahahahahahah

#9 Lestek

Lestek
  • 880 postów

Napisano 07 kwietnia 2010 - 11:49

Nie tylko iPady mają problemy z WiFi. Macbook też. Problem jest szerzej znany i opisywany w sieci ale Apple nic z tym nie robi. Problem polega na tym, że z niektórymi urządzeniami komputer działa masakrycznie powoli. Ja osobiście też mam taki problem. Na domowym access poincie net chodzi bez problemu, ale gdy pojadę w góry gdzie w dużym budynku stoją 4 acces pointy, jeden linksys i asmaxy - net prawie nie działa, marne 60kB a oglądanie stron w trybie jednozadaniowym (nie można ładować dwu stron na raz...). Inne komputery (na Windowsie) nie mają tego problemu...

#10 mpConroe

mpConroe
  • 288 postów
  • SkądWrocław

Napisano 07 kwietnia 2010 - 11:50

Toteż iPhone'a też nie kupiłem jak dopiero wyszedł, tylko poczekałem na 3G. Z pierwszą generacją ZAWSZE są jakieś problemy xD. Dziwne, że tego w labie nie wykryli. Może jakaś fabryka w jakiejś partii schrzaniła sprawę?

#11 Yurek90

Yurek90
  • 958 postów
  • SkądGdańsk, PL

Napisano 07 kwietnia 2010 - 12:08

Wszystko co apple ma problem z wifi, nic nie działa idealnie, iPhone też rozłącza czasem, czasem nie wykrywa sieci podobnie z MB. Cieszy mnie jednak fakt, że iPadła dotknęło to najbardziej ;)

#12 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 07 kwietnia 2010 - 12:08

Może czas najwyższy zmienić dostawcę układów Wi-Fi. Problemy z tym układem na iPhonie to przecież też żadna nowość.

#13 oozils

oozils
  • 120 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 kwietnia 2010 - 12:22

Sam doswiadczylem klopotow z wifi w iPhonie, wiec po przeczytaniu njusa tylko jedno cisnie sie na usta - please, not again...:???:

#14 borsuk1

borsuk1
  • 1 450 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 07 kwietnia 2010 - 12:27

Dokładnie to samo co oozils ;) Choć moim zdaniem jest to też problem w sofcie bo np. przy iPhone OS 3.1.2 miałem problemy z WiFi a po aktualizacji do 3.1.3 - zero

#15 mpConroe

mpConroe
  • 288 postów
  • SkądWrocław

Napisano 07 kwietnia 2010 - 12:47

Ja problemów z WiFi w MacBooku i iPhone nie miałem, aczkolwiek mam w domu złomowaty router D-Linka DIR-615, który nie chciał się połączyć przez bezprzewodową kartę D-Linka na USB z PC oddalonym o 0,5 m... (nie było po kablu bo stary PC miał walniętą płytę główną i nie działały gniazda PCI). Później wpakowałem do starej obudowy nowszy PC z wbudowaną kartą sieciową i już poszło po kablu. Dodam jeszcze, że musiałem ustawić stałe IP dla każdego urządzenia w sieci i hasło WEP, bo szyfrowanie WPA zabijało ten router, a DHCP skutkowało problemami z połączeniem i zrywaniem tegoż (również na MacBooku i PC w moim pokoju przez kartę bezprzewodową D-Linka - teraz ten PC jest już blisko routera podłączony po kablu), a najmniejsze problemy sprawiał iPhone)... Co parę dni znów się przymula i trzeba restartować... Nie polecam... Zbieram na Apple Airport Extreme, który ma dwa pasma 5 i 2,4GHz więc problemów już być nie powinno...

#16 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 kwietnia 2010 - 13:17

a ja myslalem ze ten d-link jest calkiem niezly;]

nvm...

moj iphone nie ma problemow z wifi...
pozostale 3 w domu w tym jeden 3gs i jeden 2g tez nie

Toteż iPhone'a też nie kupiłem jak dopiero wyszedł, tylko poczekałem na 3G.


glos konsumenckiego rozsądku;D

#17 eR

eR
  • 971 postów
  • SkądEuropa

Napisano 07 kwietnia 2010 - 13:27

Moje iPhone 2G sztuk dwie, nie maja najmniejszych klopotow z roznymi routerami - czyli tymi ktore spotkalem na swej drodze. Od samego poczatku, czyli od 1.1.2 do obecnego 3.1.3 - niezaleznie od zabezpieczen. Posiadam jakis marny router Linksys'a dodawanym do drukarki HP za drobna doplata, smigaja na nim tez iMac, MiniMac i dwa PC'ty. A co do tematu, to raczej Apple choc przyznalo sie do bledu sugerowalo nie tylko przyblizanie sprzetu do routera, ale... i czego tu nie napisano, zeby kupic sobie Router od Apple :) To dopiero profesjonalizm... :D

#18 madmax332-802bc1e3e2

madmax332-802bc1e3e2
  • 7 682 postów

Napisano 07 kwietnia 2010 - 13:32

No bez przesady - kolejny jawny bubel z którym klienci mają sobie radzić na własną rękę. Już sobie wyobrażam wieczne serwisowanie tego w PL. Ostatnio u Apple "przyznawanie się do błędów" staje się normą tylko szkoda, że ma to miejsce coraz częściej.

#19 BlackBox

BlackBox
  • 1 026 postów
  • SkądToruń

Napisano 07 kwietnia 2010 - 13:37

Nie wiem dlaczego wszyscy czepiają się pierwszych wersji. Sam korzystałem z iP 2G (egzemplarz z pierwszych tygodni) i nigdy nie było z nim żadnego problemu. Powiem więcej poszedł do ludzi i nadal nie ma problemu. Teraz używam iP z 19 tygodnia i również 0 problemów. Wydaje mi się że to bardziej kwestia szczęścia i tego jak producent przetestował urządzenie przed wprowadzeniem do sprzedaży, a tu ewidentnie ktoś dał ciała. Poza tym z takim podejściem dany osobnik nigdy nie zakupi produktu, bo w każdej nowej wersji dodają kolejne ficzery, które mogą się zepsuć.

#20 kobus

kobus
  • 787 postów
  • SkądKoźmin Wlkp.

Napisano 07 kwietnia 2010 - 13:46

no to sie zaczelo...a mialo byc tak pieknie a teraz pewnie beda powroty do serwisow i te tysiace sztuk sprzedanych wroca do nich :D

#21 madmax332-802bc1e3e2

madmax332-802bc1e3e2
  • 7 682 postów

Napisano 07 kwietnia 2010 - 13:46

@BlackBox Dobrze Piszesz - tylko co mnie to obchodzi jako klienta końcowego, który kupuje niby pełnosprawny produkt a otrzymuje bubla ? Nie kupię iPada aby w efekcie użerać się w kółko z serwisami - tylko po to wydaję pieniądze aby bezstresowo z niego korzystać. W końcu iPad ma służyć każdemu użytkownikowi a nie dawać zajęcie serwisantom.

#22 mac-warsztaty

mac-warsztaty
  • 7 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 07 kwietnia 2010 - 13:46

ja poczekam aż ipad będzie miał*ethernet ;)

#23 robalcfg

robalcfg
  • 495 postów

Napisano 07 kwietnia 2010 - 13:48

Cóż, patrząc na FAQ, duża część problemów wynika z niewiedzy użytkowników, na temat konfigurowania połączenia Wifi. Pytanie tylko czy zasięg jest tak kiepski. Akurat ani w Macbook'u, ani iPhonie nie mam problemów z Wifi. Może mam farta, a może rzeczywiście problemem jest czynnik ludzki. Jak wszystko pójdzie dobrze, to dzisiaj odbiorę swojego iPad'a. Zobaczę ile w tym wszystkim prawdy:]

#24 thozo

thozo
  • 1 956 postów

Napisano 07 kwietnia 2010 - 13:52

A ja bym chciał linka, gdzie Apple rzeczywiście potwierdza problemy iPada z Wi-Fi :lol: Skoro taki tytuł...

#25 Dawid Szypulski

Dawid Szypulski

  • 5 535 postów
  • Płeć:
  • SkądBiałystok

Napisano 07 kwietnia 2010 - 14:02

A ja bym chciał linka, gdzie Apple rzeczywiście potwierdza problemy iPada z Wi-Fi :lol: Skoro taki tytuł...


Masz rację, pojawienie się rad jak radzić sobie z problemami z Wi-Fi w iPadzie jest zaprzeczeniem ze strony Apple - tak naprawdę nic złego się nie dzieje. Rady nie są opublikowane dlatego, że support dostaje teraz masę maili od zdenerwowanych klientów. A tytuł powinien być inny, za bardzo przykuwa uwagę i zachęca do przeczytania - nie powinno tak być.

...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych