
Apple potwierdza problemy iPada z Wi-Fi?
#1
Napisano 07 kwietnia 2010 - 10:56
Od czasu premiery iPada krążyły informacje o niezadowolonych klientach mających problemy z nawiązywaniem połączenia poprzez sieć Wi-Fi. W żadnej z recenzji nowego urządzenia Apple nikt nie zwrócił jednak na to uwagi - doniesienia o usterce były więc ciągle oficjalnie niepotwierdzone. Do dzisiaj.
Część osób kompletnie nie mogła połączyć się z siecią Wi-Fi, inni musieli zbliżyć urządzenie do routera by wychwycić sygnał. Czasami połączenie po prostu samo się rozłączało. Podobnych problemów nie odnotowywano np. na iPhone.
Apple w końcu postanowiło odpowiedzieć użytkownikom iPada na zgłaszane usterki. Opublikowano listę porad i wskazówek mających przynajmniej w niektórych przypadkach zniwelować problem:
Apple - Support - Discussions - Wi-Fi: Answers to Frequently Asked Questions
iPad: Does not automatically rejoin known Wi-Fi networks
Najlepszą radą, jaką dają pracownicy Apple jest w tej chwili „przysunięcie iPada bliżej routera Wi-Fi lub hotspotu”. Wszyscy posiadacze tabletu Apple dalej więc muszą czekać na rozwiązanie problemu.
Źródło: Macworld[newsindexhuge]http://farm5.static.flickr.com/4053/4359934678_0c7a276945_o.png[/newsindexhuge]
[newsindexsmall]http://farm3.static.flickr.com/2803/4359195337_8b0b75b1e4_o.png[/newsindexsmall]
#2
Napisano 07 kwietnia 2010 - 11:08

#3
Napisano 07 kwietnia 2010 - 11:15
Możliwe, że problem jest software'owy i rozwiąże go aktualizacja oprogramowania iPada. Ale ogólnie kupowanie pierwszych rewizji nigdy nie jest dobrym rozwiązaniem
Szkoda tylko, że nie można tego powiedzieć o najtańszych netbook'ach "gorszych" firm.
#4
Napisano 07 kwietnia 2010 - 11:24
#5
Napisano 07 kwietnia 2010 - 11:29
#6
Napisano 07 kwietnia 2010 - 11:42

#7
Napisano 07 kwietnia 2010 - 11:43
#8
Napisano 07 kwietnia 2010 - 11:45
Najlepszą radą, jaką dają pracownicy Apple jest w tej chwili „przysunięcie iPada bliżej routera Wi-Fi lub hotspotu”.
ahahahahahah
#9
Napisano 07 kwietnia 2010 - 11:49
#10
Napisano 07 kwietnia 2010 - 11:50
#11
Napisano 07 kwietnia 2010 - 12:08

#12
Napisano 07 kwietnia 2010 - 12:08
#13
Napisano 07 kwietnia 2010 - 12:22
#14
Napisano 07 kwietnia 2010 - 12:27

#15
Napisano 07 kwietnia 2010 - 12:47
#16
Napisano 07 kwietnia 2010 - 13:17
nvm...
moj iphone nie ma problemow z wifi...
pozostale 3 w domu w tym jeden 3gs i jeden 2g tez nie
Toteż iPhone'a też nie kupiłem jak dopiero wyszedł, tylko poczekałem na 3G.
glos konsumenckiego rozsądku;D
#17
Napisano 07 kwietnia 2010 - 13:27


#18
Napisano 07 kwietnia 2010 - 13:32
#19
Napisano 07 kwietnia 2010 - 13:37
#20
Napisano 07 kwietnia 2010 - 13:46

#21
Napisano 07 kwietnia 2010 - 13:46
#22
Napisano 07 kwietnia 2010 - 13:46

#23
Napisano 07 kwietnia 2010 - 13:48
#24
Napisano 07 kwietnia 2010 - 13:52

#25
Napisano 07 kwietnia 2010 - 14:02
A ja bym chciał linka, gdzie Apple rzeczywiście potwierdza problemy iPada z Wi-Fi
Skoro taki tytuł...
Masz rację, pojawienie się rad jak radzić sobie z problemami z Wi-Fi w iPadzie jest zaprzeczeniem ze strony Apple - tak naprawdę nic złego się nie dzieje. Rady nie są opublikowane dlatego, że support dostaje teraz masę maili od zdenerwowanych klientów. A tytuł powinien być inny, za bardzo przykuwa uwagę i zachęca do przeczytania - nie powinno tak być.
...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych