 Po rozszerzeniu ramu do 4GB to nie takie byle co. Może i jest to dobra alternatywa dla iMaka wśród obecnych problemów z wyświetlaczami, plamami itp.
 Po rozszerzeniu ramu do 4GB to nie takie byle co. Może i jest to dobra alternatywa dla iMaka wśród obecnych problemów z wyświetlaczami, plamami itp.
					
					 
	iMac 21,5 - Plama na matrycy
			
				
					
						
					
					#76
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28 lutego 2010 - 17:20
 Po rozszerzeniu ramu do 4GB to nie takie byle co. Może i jest to dobra alternatywa dla iMaka wśród obecnych problemów z wyświetlaczami, plamami itp.
 Po rozszerzeniu ramu do 4GB to nie takie byle co. Może i jest to dobra alternatywa dla iMaka wśród obecnych problemów z wyświetlaczami, plamami itp.
					
					
			
				
					
						
					
					#77
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28 lutego 2010 - 17:25
			
				
					
						
					
					#78
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28 lutego 2010 - 19:34
Jeśli chodzi o kamerkę, to moim zdaniem jej działanie nie jest spowodowane ciepłem samego komputera.
Mam MBP i w miejscu, gdzie jest iSight jest zawsze zimno.
Tuż po włączeniu:

Po dwóch minutach:

Nie wiem czego się spodziewałeś po iMacu, kiedy go kupowałeś. Mam wrażenie, że odczuwasz teraz małą satysfakcję z tego, że Apple robi wadliwe komputery. Pewnie - coraz niższe ceny, coraz gorsze podzespoły. Tyle narzekałeś wcześniej na Apple i znowu je kupiłeś? W dodatku kiedy o nowych iMacach od początku mówiono źle, o nowych problemach.
Co do odmawiania współpracy iMaca po 3 godzinach to nie chce mi się wierzyć.
 Nakręć filmik
 Nakręć filmik 
Te problemy znane są już w sieci. Nie wiem tylko dlaczego ty piszesz o swoim iMacu wszędzie, gdzie tylko możesz. Co to da? OK, współczujemy...
			
				
					
						
					
					#79
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28 lutego 2010 - 19:44
 Płacąc za produkt mam prawo wymagać zgodności z umową i cała reszta tutaj nie ma znaczenia.
Płacąc za produkt mam prawo wymagać zgodności z umową i cała reszta tutaj nie ma znaczenia.
					
					
			
				
					
						
					
					#80
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28 lutego 2010 - 20:58
seb235
Te problemy znane są już w sieci. Nie wiem tylko dlaczego ty piszesz o swoim iMacu wszędzie, gdzie tylko możesz. Co to da? OK, współczujemy...
A niech pisze, przecież dlatego problemy są znane, że ludzie o nich piszą. A da to, że im więcej będzie takich wpisów, tym większa szansa, że firma kolejny wypust lepiej dopracuje, co pozytywnie zaowocuje nam wszystkim. Naprawdę nie rozumiem, czemu Ci to przeszkadza.
			
				
					
						
					
					#81
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28 lutego 2010 - 21:13
teoretycznie wchodzi tam 8GB ale moduły 4GB so-dimm na razie są cholernie drogie.
po wymianie dysku na 7200rpm to świetny komputer (a blueray możesz zawsze kupić zewnętrzny)
a na SSD to rakieta.
Jesli bym kiedyś miał zmieniać swojego iMaka to na mini i jakiś fajny monitor. Mam nadzieję, że w międzyczasie dorzucą jakąś fajną kartę graficzną.
			
				
					
						
					
					#82
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 01 marca 2010 - 11:57
sprzedawca nie jest w stanie doprowadzić towaru do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę ani naprawę, bowiem jest to niemożliwe lub wymaga nadmiernych kosztów;
Teraz sobie zaczekam na odpowiedź z cortlandu a w między czasie skontaktuje się z UOKiK w celu dowiedzenia się jakie kroku powinienem dalej podjąć w przypadku odpowiedzi negatywnej.
Update :
No i już wiem odpowiedzialność za sprzęt ponosi sprzedawca nie ma znaczenia że wszystkie tak mają, że tylko takie dostają czy wadliwa seria to jest jego problem on odpowiada że wszelakie wady i w trybie ustawowym musi wymienić lub doprowadzić sprzęt do stanu zgodnego z umową lub zwrócić pieniądze za sprzęt i na tym koniec.
I warto dodać że sprzedawca nie ma prawa do wiecznego naprawiania sprzętu.
			
				
					
						
					
					#83
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 02 marca 2010 - 18:38
			
				
					
						
					
					#84
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 03 marca 2010 - 16:39
			
				
					
						
					
					#85
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 03 marca 2010 - 17:50
 ale z tego co widzialem wszystkie odpowiedzi sa na forum
 ale z tego co widzialem wszystkie odpowiedzi sa na forum  seb235, powodzenia !
pozdro
seb235, powodzenia !
pozdro
					
					
			
				
					
						
					
					#86
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 03 marca 2010 - 19:17
			
				
					
						
					
					#87
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04 marca 2010 - 12:03
			
				
					
						
					
					#88
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04 marca 2010 - 17:15
 
					
					
			
				
					
						
					
					#89
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 08 marca 2010 - 13:21
 
					
					
			
				
					
						
					
					#90
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11 marca 2010 - 14:55
za pierwszym razem isource ok 3 tygodni za drugim razem 10 dni cortland wysyłka z wawy do poznania - jakość usługi bez zastrzeżeń
Martiso. Czy Isource wymienial ci matryce w Imac za pierwszym razem, a pozniej nie chcieli juz kontynuowac naprawy?
Moj komputer (27" i7) kupiony na poczatku stycznia, jak do tej pory spedzil u mnie w domu kolo tygodnia. Reszta serwis.
Najpierw wymiana displaya w Isource ( zolte plamy na ekranie). Po powrocie z serwisu bylo to samo. Tylko teraz Isource stwierdzil ze wszytsko gra i buczy i ze wszystko jest zgodnie z normami Apple i nie podejmuja sie dalszej naprawy.
Teraz komp jest w Cortlandzie. Ciekawy jestem co bedzie dalej

Apple Polska wypina tylek. Rozmawialem juz z Customer Care w Irlandii. Generalnie tez zlewka.
			
				
					
						
					
					#91
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11 marca 2010 - 15:38
			
				
					
						
					
					#92
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11 marca 2010 - 15:59
 co do isource to u mnie nie było problemu z naprawą poraz drugi ale chciałem celwo zmianić serwis może cortland zrobi to lepiej
 co do isource to u mnie nie było problemu z naprawą poraz drugi ale chciałem celwo zmianić serwis może cortland zrobi to lepiej  ale efekt niestety jeszcze szybciej pojawiła się plama
 ale efekt niestety jeszcze szybciej pojawiła się plama  nie mam czasu się tym zając teraz bo komp mi potrzebny do pracy ale już mam umówioną wizytę w isource w celu zdiagnozowania usterki i jeżeli napisza mi że takowo istnieje pakuję imaca (czytaj - kupę złomu) i wysyłam do apple - potem mam oczekiwac na nową sztukę wg. zapewnień apple -  zobaczymy
 nie mam czasu się tym zając teraz bo komp mi potrzebny do pracy ale już mam umówioną wizytę w isource w celu zdiagnozowania usterki i jeżeli napisza mi że takowo istnieje pakuję imaca (czytaj - kupę złomu) i wysyłam do apple - potem mam oczekiwac na nową sztukę wg. zapewnień apple -  zobaczymy  
					
					
			
				
					
						
					
					#93
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11 marca 2010 - 17:12
[url=http://www.jscreenfix.com/basic.php]JScreenFix - Fix stuck pixels[/url] ;]
			
				
					
						
					
					#94
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11 marca 2010 - 17:33
Panowie,
JScreenFix - Fix stuck pixels ;]
Chyba powinienneś przeczytać temat zanim zaczynasz spamować.
			
				
					
						
					
					#95
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 15 marca 2010 - 20:04
			
				
					
						
					
					#96
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 17 marca 2010 - 19:58
			
				
					
						
					
					#97
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 18 marca 2010 - 16:14
			
				
					
						
					
					#98
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 18 marca 2010 - 17:50
			
				
					
						
					
					#99
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 20 marca 2010 - 14:09
 
					
					
			
				
					
						
					
					#100
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 22 marca 2010 - 12:40
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych



 
			
			
			
				 
				
				
			 
			
			 
				
				
			 
				
				
			 
				
				
			 
				
				
			 
			
			 
				
				
			 
				
				
			 
			
			 
				
				
			 
				
				
			 
				
				
			





