Od premiery usługi Apple Music minął już niemal miesiąc - przypomnijmy, ruszyła ona 30 czerwca - pojawiają się już pierwsze raporty dotyczące liczby subskrybentów.

Zdaniem serwisu HITS Daily Double, powołującego się na anonimowe źródła powiązane z wytwórniami muzycznymi, po czterech tygodniach od otwarcia Apple Music ma już 10 milionów subskrybentów. Dane te mogą pochodzić bezpośrednio z Cupertino.

Rewelacje HITS Daily Double mogą okazać się prawdą i w pewnym stopniu potwierdził je podczas telekonferencji dla inwestorów sam Tim Cook, który wspomniał, że z trzymiesięcznego okresu testowego usługi Apple Music korzystają już miliony użytkowników. Nie ma oczywiście pewności ilu z nich przedłuży subskrypcję po zakończeniu darmowego okresu i jak wielu przejdzie wtedy z konkurencyjnych usług, np. ze Spotify czy dostępnej w USA Pandory. Ta pierwsza z usług posiada 20 milionów subskrybentów płatnego planu premium.

Źródło: AppleInsider za HITS Daily Double