Komentarze Beyo Usu艅 wszystkie komentarze

Portaball - polska gra, kt贸ra potrafi zaskoczy膰

W ko艅cu co艣 co nie jest odm贸偶d偶aczem jak walka bombarduj膮cych ptak贸w z porywaj膮cymi jaja 艣winiami tylko co艣 na 膰wiczenie m贸zgu. Przyda si臋 bo pora roku zach臋ca do lenistwa i nie wychodzenia z 艂贸偶ka.

Wykrywanie Jailbreak'a usuni臋te z iOS 4.2

Ale tylko w USA i nie uznane przez s膮d ale przez organizacj臋 kt贸ra mia艂a prawo ocenia膰 i interpretowa膰 niekt贸re przepisy DMCA.
Sprawa nie jest taka prosta i by膰 mo偶e w USA otrze si臋 nawet o S膮d Najwy偶szy ale to mo偶e potrwa膰.
Na pewno nie wysnuwa艂bym wniosku 偶e jailbreak jest legalny wsz臋dzie na 艣wiecie - jest jeszcze prawo producenta do tworzenia licencji u偶ytkowania sprzetu kt贸ry sam produkuje.

A aktywuj膮c iphony poprzez itunes ka偶dy zgadza si臋 na licencj臋 jak膮 stosuje Apple. Jailbreak jest z艂amaniem tej licencji i dorabianie do tego jakiej艣 "wolno艣ciowej " ideologi mija si臋 z celem.

Chcesz mie膰 wolno艣膰 - u偶ywaj open source i Ubuntu :) albo telefonu z Androidem.
Zdaje si臋 偶e nawet Windows Phone 7 nie jest taki "wolny", ciekawe kiedy si臋 zacznie jailbrek tego systemu.

Szkolenia wsp贸艂finansowane ze 艣rodk贸w Unii Europejskiej

Dla bezrobotnych te偶 nie :/

Mniejszy MacBook Air mia偶d偶y konkurencj臋?

Tylko po co ci dwa netbooki hp? b臋dziesz pracowa艂 na obu i mia艂 w ten sposob multitasking?:P

Poza tym por贸wnanie jest nie艣cis艂e bo wszystko wykonywano dla Windows 7 a wiadomo 偶e produkty Apple kupuje si臋 dla MacOSX, mo偶e wowczas okza艂oby si臋 偶e wcale to co piszesz czyli stosunek ceny/wydajno艣膰 nie jest taki odbiegaj膮cy od 艣redniej.

Tunelowanie X11 przez SSH na Maku

A w jaki spos贸b to dzia艂a jak nawi膮偶esz sesj臋 spod Windowsa poprzez putty? czy okienko rysuje si臋 wtedy macowe czy w spos贸b windowsowy? no i co z menu na g贸rze?

PrawoJazdy - aplikacja dla przysz艂ych kierowc贸w

Mi si臋 przyda bo ju偶 od tylu lat odwlekam egzamin na prawko 偶e a偶 mi wstyd :P

Adobe testuje specjaln膮 wersj臋 Flasha dla MacBooka Air

Chore jest 偶e kto艣 robi jailbreka bo chce koniecznie miec Flasha na telefonie :)

Przeciez jakby flash byl natywnie dostepny na iphone to kazdy niewydarzony dzieciak dysponujacy CS5 (oczywiscie pirackim) moglby zrobic gierke i wrzucic ja na telefon. W ten sposob Apple straciloby kontrole nad kontrola jakosci aplikacji.

Mnie sie to nawet podoba, przynajmniej nie mam w telefonie glupich reklam i skryptow blokujacych caly ekran, jak ktos kupowal IP to wiedzial przeciez na co sie pisze...chcesz miec flasha kup sobie HTC KTORE JUZ WSZYSTKO MIALO WCZESNIEJ

Steve Wozniak: Android zdominuje rynek smartfon贸w

Hmm Android to taki Linux na Javie, albo Java na Linuxie jak kto woli :P
Co z tego 偶e iOS to tylko 5 rodzaj贸w sprz臋tu i 1 producent? Czy takie rozwiazanie koniecznie musi by膰 gorsze?

Jak na razie na rynku Androida panuje chaos..jedne telefony sa uprawnione do upgradu drugie nie, niby to ten sam system a kazdy producent cos tam od siebie dodaje. Zamiast jednego sklepu z aplikacjami ma byc wkrotce kilka...bawilem sie troche Androidem i jednak wole iOS a jako biznesowy telefon to tylko je偶ynki :)

Dwie nowe aplikacje od Ros Media ju偶 dost臋pne

Ja ch臋tnie ...co prawda 艣piewa膰 nie umiem ale w nastrojowy wigilijny wiecz贸r...

Tajemnica rozwiana - The Beatles w iTunes Music Store

Beatles w itunes juz jest :)

Jutro iTunes sprawi niespodziank臋. Apple nie m贸wi jak膮

@Aldo

No i wszystko jasne , jednak Beatles.

Mac App Store - koniec oprogramowania na p艂ytach?

D艂ugo oczekiwany? przez kogo? Uzytkownikow? Do momentu og艂oszenia newsa na konferencji nikt si臋 nie spodziewa艂 i偶 co艣 takiego wprowadz膮.
Developer贸w? Du偶a cz臋艣膰 widzi to raczej jako przekle艅stwo ni偶 korzy艣膰 - developer Scrivenera umie艣ci艂 nawet w tej sprawie list na swym blogu.

Podstawowy hak to co takiego daje Apple dotychczasowym programistom w zwi膮zku z nowym sklepem co uzasadnia oddanie 30% wplywow?
Przecie偶 dotychczas s膮 oni w stanie sprzedawa膰 swoje programy czy to indywidualnie czy to w paczkach i chyba ca艂kiem nie藕le na tym wychodz膮 skoro funkcjonuj膮 na rynku.

Pom贸c to mo偶e jedynie chyba nowicjuszom nie maj膮cym renomy i ustablizowanej bazy klient贸w.
A co z promocjami polegaj膮cymi np na zni偶kach na nowe wersje dla posiadacyz starych wersji itp.

Wygl膮da te偶 na to,偶e developer umieszczaj膮c program w Mac App Store traci w pewien sposob bezposredni kontakt z odbiorca swoich program贸w.

Mo偶e si臋 myl臋, ale gdybym by艂 developerem (moze kiedys ogarne te Objective-C) to bym si臋 5x zastanowi艂 zanim co艣 tam umieszcz臋.

iPad stanowi ju偶 95,5% rynku tablet贸w na 艣wiecie

Co nie zmienia faktu i偶 RIM ignoruje polski rynek jeszcze bardziej niz Apple. A szkoda, bo Porzeczki s膮 ca艂kiem fajne.

Moim zdaniem tytu艂 jest prawid艂owy. To nie jest tak 偶e firmy dopiero teraz zacz臋艂y zajmowa膰 si臋 tabletami. Pierwsze tego typu doniesienia pojawi艂y si臋 przecie偶 PRZED wydaniem iPada. W贸wczas to m贸wi艂o si臋 偶e ka偶da szanuj膮ca si臋 firma chce wypu艣ci膰 taki model zanim tableta wyda Apple.
I co? I nic! iPad wyszed艂 i zawojowa艂 艣wiat a Apple zbiera zn贸w punkty za odwag臋 bycia przed konkurencj膮 i odwag臋 wyznaczania nowych trend贸w.
Mo偶e to si臋 z czasem zmieni ale daj Bo偶e ka偶dej firmie takich wynik贸w sprzeda偶y swych produkt贸w.
Niestety w Polsce takiej firmy niepr臋dko si臋 doczekamy :(

Konkurs HYABAK 鈥 dbaj o oczy przed komputerem
  1. Bo bez nich bylibysmy 艣lepi.
  2. Nie zawieraj膮 艣rodk贸w konserwuj膮cych. Ale nigdy nie u偶ywa艂em wi臋c przetestuj臋 jak dostan臋 :P
Tunelowanie X11 przez SSH na Maku

Wszystko pi臋knie pod warunkiem tw贸j.serwer.pl jest osi膮galny z zewn膮trz. Je艣li ten komputer jest za firewallem do kt贸rego nie masz dost臋pu sprawa si臋 komplikuje.

[AKTUALIZACJA] Nowy, 12-rdzeniowy Mac Pro ju偶 w sprzeda偶y

Zastanawiam si臋 tylko jak sobie kupi膰 takie "malenstwo"?

  • w Polsce -> oszukaja Cie 2x o ile w ogole iSpot bedzie mial taka konfiguracje
  • w Szwajcarii -> kurs franka najbardziej zblizony do kursu dolara ale to nie Unia i moga sie czepiac na granicy
  • w USA --> raczej ciezko tka maszyne ukryc jako "gift"
  • Niemcy -> ten cholerny przelicznik dolar - euro 1:1

ogolnie rzecz bior膮c r臋ce opadaja :(((

Wygraj Maka Mini! Druga edycja konkursu 鈥濨膮d藕 czujny鈥

Moje te偶 zaraz p贸jd膮 wi臋c odwrotu ju偶 nie ma...

Wygraj Maka Mini! Druga edycja konkursu 鈥濨膮d藕 czujny鈥

Byc moze jestem slepy, albo dziala to tylko pod Safari albo trzeba miec okulary 3d;) ...,
mysle ze kolega wyzej niczego nie podpowiedzial wiec pozwolcie mu brac udzial moze wygra tego maka...nie jestem w stanie znalezc pytania wiec bede musial sie wycofac z konkursu...za duzo tych newsow i mam dosc szukania po dwoch ciezkich dniach :(

Wygraj Maka Mini! Druga edycja konkursu 鈥濨膮d藕 czujny鈥

No coz ja sledzilem uwa偶nie wczoraj a pytania nie widze...;d

Nauka hiszpa艅skiego z Hello Word Deluxe na iPhone

A moi uczniowie ucz膮 si臋 hiszpanskiego by zarywa膰 dziewczyny np z handlowki :)
wi臋c pewnie 3,99 to nie tak drogo :d

Nowy bia艂y MacBook w ofercie iSource. Kolejna podwy偶ka cen

A propo petycji do Cupertino..to nie mo偶e by膰 tylko zwyk艂a petycja do Jobsa, ale konkretny list z raportem i analiz膮 rynku.
Trzeba jasno na liczbach pokaza膰 ile mamy milosnik贸w Apple( nie tylko kompow, ale iphonow,ipodow itp) jak sie maj膮 ceny, ile trac膮 przedsiebiorcy chc膮cy uzywac produktow apple itp itd...

zebranie takich danych nie powinno byc trudne, Apple zawsze byla firm膮 kojarz膮ca si臋 z innowacyjnosci膮 i wytyczaniem nowych trend贸w, powinno im zale偶e膰 by odnie艣膰 sukces we "wschodzacym rynku" Europy Srodkowej w kraju ktory w czasie kryzysu jako jedyny mial dodatnia stope wzrostu.

Pytanie czy kto艣 si臋 tego podejmie?