Informacja o wprowadzeniu ApplePay i Blika jest mylna - owszem, była zapowiedziana, ale nie jest wdrożona w tej aktualizacji - nie ma o nich nawet słowa w sekcji „co nowego” opisującego zmiany w aktualizacji aplikacji w AppStore.
@kozjukent haha, zobaczcie jaki spadek jest przy dolnej krawędzi drzwi! :D tam na metrze jest centymetr różnicy :D
@tomaszekp5 z mojego doświadczenia iOS13 zamyka podium najgorszych systemów iPhone (oczywiście od strony stabilności, bo to co jest w nim zaimplementowane stawia go na 1 miejscu pod względem funkcjonalności).
Najgorsze wersje systemów to: 1. iOS 7 dłuuuuugo nic 2. iOS 11 3. iOS 13
@Efraim ktoś tu nie ma Apple TV i się wypowiada.
Przystawka od Apple idealnie uzupełnia się z funkcjami Smart telewizora, głównie tego, który jest w naszym salonie/pokoju dłużej niż rok/dwa lata i nie posiada jeszcze tych kilku przeniesionych z niego funkcji, chodzi oczywiście o AirPlay, filmy iTunes/AppleTV+, klonowanie ekranu z iPhone (bo tylko nieliczne aplikacje mają możliwość przesłania obrazu bezpośrednio do TV) i niezastąpiona aplikacja Infuse, która od lat służy mi do oglądania prywatnej biblioteki filmów, którymi zarządzam z poziomu komputera, co w połączeniu z dyskiem w AirPorcie daje niesamowity komfort i wygodę użytkowania.
No, powiedział bym, że falstart z tym AppleTV+ i całkowicie rozumiem, jak lekką ręką Apple daje roczną subskrybcję dla posiadaczy nowego sprzętu. Nawet bez aktywacji dostępne są pierwsze dwa odcinki KAŻDEGO serialu, a te w większości posiadają ich trzy... ja na razie podziękuję, obejrzę to co jest za darmo i poczekam, aż będzie dostępny choć jeden cały sezon dla kilku seriali.
@djdom komentarze z poprzedniego „artykułu” jak krew w piach :P
@raptor spokojnie, na rewolucje jeszcze przyjdzie nam poczekać, bo w przyszłym roku raczej należy się spodziewać 11S ;)
@RicoWin musisz długo przytrzymać palec na ikonie - najpierw pojawia się menu kontekstowe w którym masz wybór „zmień ułożenie aplikacji”, albo trzymaj palec dalej i aktywuje się możliwość przeniesienia programów. A przy samym przemieszczeniu ikon - musisz je mocniej nacisnąć :)
Między „umieszczonym”, a „użytkownika” zgubiłeś chyba słowo „zdjęciem” ;)
Halo, potrzebna korekta tekstu! „przeprowadzonych w na przełomie„, „przekazanymi przez (95%). 90%„ - czegoś tu brakuje :)
To ja Wam napiszę moją analityczno-spiskową wycenę tej stopki :P dlaczego wyszło tak drogo? Pamiętam jak przy premierze „śmietniczki” Apple chwaliło się, że Mac w całości produkowany jest w USA, z nową stopką i co raz chłodniejszymi relacjami między USA a Chinami zapewne jest tak samo - stopka w całości wyprodukowana jest w USA, czyli nie za miskę ryżu, do tego wliczony jest „podatek Apple”, oraz nowy podatek przygotowujący klientów do znacznej podwyżki cen w związku z przerwaniem współpracy Apple z Chińskimi fabrykami. Bo jeżeli tak dalej pójdzie, USA wypnie się na Chiny i Chiny wypną się na USA, produkcja wszystkich urządzeń przeniesie się do innych krajów to ceny wzrosną wszystkiego :)
@lunch Wiesz, od wielu lat użytkownicy marudzą, że iTunes rozrósł się właśnie za bardzo i ten kombajn stał się zarówno ociężały, jak i mniej intuicyjny, rozbicie go na poszczególne aplikacje zdecydowanie "ulży" systemowi i użytkownikom oraz pozwoli Apple tworzyć aplikacje szyte na miarę bez konieczności przystosowania do jednego standardu okienka jakim jest iTunes.
Zastanawiam się z użytkownikami Windowsa?
T@Arduk wszedłeś, kliknąłeś, wyświetliło się pięć reklam, Tomasz otrzymuje tantiemy, wszystko działa wg. planu, więc w czym problem? :)
Co to *** jest??!! 🤭🤣👍
@Krystian MacKozer Kozerawski Ej, ale AirPower można było w 2017 roku wziąć do ręki! Była jego prezentacja, ale wtedy jeszcze miał drobną wadę: nie działał 😉
PS. Tak, wiem, to tylko model, proszę ten wpis potraktować żartobliwie 😛
@Aske właściwie to Apple w prezentacji wprowadziło nas w błąd, katalog tych 100+ gier nie będzie składał się z samych exclusivów. Już w nocy WayForward zapowiedziało "Shantae 5" na wszystkie platformy włączając Apple Arcade, po wygoglowaniu "The Pathless" otrzymujemy informacje o premierze na PS4 i PC, a jak samo Revolution Games pisze na Twitterze, "Beyond a Steel Sky" jeszcze w tym roku trafi na PC, konsole i urządzenia Apple.
A czy wróżę Apple Arcade sukces? Wszystko będzie zależeć od ceny abonamentu, który MUSI kosztować śmieszne pieniądze. Microsoft każe nam płacić 40zł miesięcznie za Xbox Game Pass oferując ponad 100 gier głównie AAA, które w "pudełku" na premierę kosztowały nawet 250zł, Origin Access Basic od EA to już tylko 16zł za dziesiątki, choć już nie najnowszych gier, ale w większości to też duże hity. Apple serwować nam będzie wciąż gry mobilne (tak, by każdy sprzęt je udźwignął), które jako nowość w AppStore przecież nie kosztują więcej jak 50zł (Oceanhorn 1 w AppStore to cena 37zł), trochę mi to przypomina to co serwuje teraz Nintendo na Switcha, tylko, że Nintendo wypuszcza jeszcze swoje wielkie system-sellery, a Apple takich w swoim portfolio nie ma. Z drugiej strony jeśli usługa kosztowała by 10, max 20zł miesięcznie sam byłbym skłonny dokupić pada od SteelSeries i sprawdzić jak Apple TV sprawiło by się jak konsola z prawdziwego zdarzenia.
No to i ja się pobawię w analityka i możecie się na mnie powoływać w kolejnym newsie :P Apple projektu nie zakopało pod ziemię i zaprezentuje AirPower na poniedziałkowej konferencji. Tak długi czas oczekiwania na produkt wynik z faktu iż Apple Watch nie wyposażony jest w ładowanie w standardzie QI. Z problemem walczono te 2 (?) lata, po czym stwierdzono, że nie ma sensu ciągnąć tego dalej, więc wypuszczą ładowarkę, która obsłuży dwa z zapowiedzianych trzech urządzenia jednocześnie. Widzę w tym jeden zasadniczy plus: ładowarka może kosztować dużo mniej niż przewidywane przez X-Kom 999zł, choć i tak OSOBIŚCIE przewiduję cenę w przedziale 649-749zł. Gdyby jednak moje przewidywanie się nie sprawdziły i AirPower umożliwiło by ładowanie również Apple Watcha z dowolnego miejsca na macie cena na naszym rynku spokojnie przekroczy 1k zł ;)
@kris_IV Bo to nie są AirPodsy 2, tylko AirPodsy drugiej generacji o czym Apple informuje w podpunktach na samym dole oficjalnej strony: https://www.apple.com/pl/airpods/
@USSulaco nasuwa mi się ostatnio taka myśl, dlaczego Apple nie może tak poprostu być trzecim graczem na rynku PC? Mamy Intel, mamy AMD, Apple mogło by się skupić na swoich płytach głównych i procesorach, na których oficjalnie wspierano by macOS. Ktoś, kto chce zamówić sobie Mac Pro, kupował by Zestaw złożony z Applowskiej obudowy, płyty głównej i procesora, systemu, oraz zestawem jakiś tam podzespołów typu zasilacz, ram, dysk, karta graficzna firm trzecich.
@Jolker mój iPhone 7 Plus ze stycznia 2018 roku wskazuje dokładnie taką samą maksymalną pojemność: 86%, również podłączam go na całą noc, ale w nocy pracuje mi aplikacja Pillow do monitorowania snu, a w ciągu dnia sporą część czasu, o ile jestem w domu, to stoi w docku do ładowania, średni czas aktywności z 10 ostatnich dni na telefonie wynosi u mnie 4 godziny, w pracy mam słaby sygnał sieci - więc telefon też się tym męczy, ale wiesz co? Nie zawracam sobie tym głowy. Bo jakim sensem jest utrzymywanie kondycji baterii na poziomie 100%, skoro priorytetem jest stałe podłączanie go do ładowarki i dbanie o to by poziom naładowania baterii nie spadł poniżej 75%?
@Emar zapomniałeś jeszcze o „warto dodać/wspomnieć” 😀
@leoni widocznie jesteś za młody, ale do takiego YouTuba zanim przejęło go Google logowałem się kontem pocztowym z onetu - co było wygodne - dopiero po czasie Google WYMUSIŁO posiadanie do tego celu własnej skrzynki na gmailu.
Ja tam czekam i z chęcią nabędę, martwię się tylko o cenę - zawierająca 3 cewki ładowarka z Ikei kosztuje około 250zł, ta Applowska będzie ich miała 22...
@kristof461 też chwile się zastanawiałem co czytam, aż doszedłem do wniosku, że Pat Murray jest jednym z użytkowników którzy nie znaleźli tej funkcji w serwisie :)
Apple zaprezentowało nauszne słuchawki AirPods Max
Nikt tego nie kupi, Apple zapomniało umieścić widocznego logo na słuchawkach! :)