@Sebosz dzięki za info, ale ja mam jeszcze trójkę. Mierzyłem się z czwórką, ale chyba nie zmieniam póki co.
@kalchas A to sorry, założyłem, że gdzieś bliżej mieszkasz, a z tego co pamiętam na razie tylko USA i chyba Kanada miały to mieć.
@kalchas przecież wiadomo, że prędko nie będzie, o ile w ogóle będzie dostępne w EU.
@Dorianek3 jesteś głupi i nie potrafisz poprawnie wyrazić swojej opinii. To była moja opinia odnośnie twojej opinii (do której mam prawo) i stwierdzenie faktu.
@Kars pierwsze już się pojawiły...
@Janusz MB 1) nie da się, tylko te nawigacja działają, których aplikacje są dostępne na AW. Na szczęście applowskie Mapy uważam za lepsze jeżeli chodzi o poruszanie się pieszo. W przypadku samochodu wolę Google. Jest apka na AW bazująca na street wiev i m dobre oceny, ale testowałem Mapy i dla mnie są w zupełności wystarczające. 2) nie wiem jak w mBanku, ale z ING dostaję powiadomienia tylko o kwocie (bez danych kontrahenta i tytułu płatności).Mam też BGŻ dla AP, ale wyłączone są powiadomienia. 3)Używam Sparka, więc z GM nie pomogę, ale powiadomienia Sparka są kopią tych z telefonu.
@smackthat7 parę uwag ode mnie... 1) płacenie AP (również w opcji bez telefonu) 2) rozmowy (w miejscach publicznych raczej bez sensu, ale kiedy ćwiczę, koszę trawę, myję samochód, itp mogę szybko pogadać przez zegarek (telefon może leżeć w pobliżu) 3) sterowanie muzyką w trakcie prac z punktu poprzedniego 4) powiadomienia (wiesz od razu czy sięgać po telefon, czy jest to mało istotna informacja) 5) sterowanie aparatem w telefonie (fajna sprawa przy fotach ze statywu) 6) spoko sprawa do monitorowania aktywności fizycznej. Przed AW wziąłem budżetowego Pebble, żeby sprawdzić, czy smartwatch ogólnie ma sens i spodobało mi się. Minusy, to moim zdaniem drobiazgi takie jak: bateria (nie jest źle, ale wiadomo, gdyby trzymał 3-4 dni, to weekend bez extra kabelka), brak aplikacji Spotify na AW (AMusic mnie nie przekonuje) i trochę maławy ekran (AW4 ma mieć większy, więc zobaczymy). Bez AW oczywiście żyć się da, ale z nim żyje się odrobinę łatwiej ;)
@konifer44 No dobrze to nie brzmi ale... mam dwa samochody, jeden „wszystkomający” manual, drugi automat z USB/Aux. Pierwszy wiadomo, gadasz przez BT, zmieniasz kawałki z kierownicy, zero problemu. W drugim (automat) na prawdę nie widzę problemu w gadaniu przez telefon, bo i tak bez problemu ogarniam wszystko lewą ręką, i mogę spokojnie cały czas patrzeć na to co dzieje sie na drodze. Za to niedopuszczalne jest dla mnie jakiekolwiek grzebanie w telefonie w trakcie jazdy, gdzie siłą rzeczy musisz na niego patrzeć. Więc tak, rozmowa przez telefon w samochodzie z automatem jest dla mnie ok, wertowanie playlist, pisanie sms/maili, absolutnie nie.
@konifer44 można, ale... Jeśli siadasz na chwilę, to wiadomo, że oblecisz temat jedną playlistą, ale przy dłuższych i codziennych przejażdżkach zaczynasz grzebać w Spotify, co powiedzmy sobie nie jest rozsądne, zwłaszcza jeśli robisz to na ekranie telefonu i w trakcie jazdy. Druga rzecz, to brak BT, czyli podpinanie na kablu do USB albo Aux (tu znowu trzeba telefon wypinać jeśli ktoś dzwoni), co ogólnie jest upierdliwe.
Oglądałem, doskonała pozycja.
Tego się chyba nie dowiemy. Ja obstawiałbym raczej pierwszą wersję.
W pasiaku posiedzi, karę zapłaci a podejrzewam, że i tak na tym źle nie wyjdzie. Korpo dba (bo musi) o swoich i myślę, że fundusze już są zebrane i zdeponowane.
Tim jest kryty, tak jak i centrala VW a kozioł zawsze się znajdzie.
Właśnie, dowiadujesz się, a nie stwierdzasz ten fakt samodzielnie. To jest piękne, nagle wszystkim telefon zamula i nie trzyma baterii, choć jeszcze tydzień temu wszystko było ok. To jak z dieselgate, nagle wszyscy kupowali diesle vw tylko dla tego, że spełniały normę EPA, Euro 6 czy ULEV :D
A gdybyś miał wybrać jedno z nich ;) ?
Szybkie pytanie, TS czy Mujjo ?
Ten nowy rodzaj treningu dotyczy tylko aplikacji firm trzecich.
Twó komentarz jest również tekstem publicznie dostępnym.
Dzięki za info.
Rozważam czarną wersję. Ktoś używał może i jest w stanie powiedzieć jak wygląda po dłuższym czasie użytkowania? Zwłaszcza chodzi o wycieranie się na rogach (skórzane od Apple niestety miało taka tendencję).
Zapowiada się dobra rzeźnia, tym bardziej, że drogi dojazdowe jeszcze nie skończone i nie ma opcji żeby wyrobili się na dzień otwarcia.
Nie upraszczam, mój komentarz odnosił się jedynie do Twojego z prądem na drzewach :) Co do struktury źródeł energii w naszych gniazdkach, to jest też super złożony temat, bo to kwestia z kim masz umowę, gdzie ten dystrybutor się zaopatruje itp. Niemcy jeszcze nie wygaszają atomówek, a jeśli, to w odwodzie maja sporo gazówek i nadwyżki z zielonej energii. Polska z kolei dość dużo u Niemców kupuje prądu (ogółem import za I półrocze 2017 to grubo ponad 3 TWh). Nieważne, chodziło mi głównie o to, że żeby zatankować benzynę, też musisz sporo kosztów ponieść, jak wydobycie, transport, rafinacja i znowu transport. To wszystko zużywa energię i też wpływa na finalny bilans, i bardziej o to mi w tym wszystkim chodziło.
Poniżej koledze odpowiedziałem ;)
Wszystkie ręce na pokład: Apple ratuje sprzedaż iPhone’a XS i XR
@Arees taaak, bo wygląd to nie wszystko :)