Serwis Brandchannel ogłosił ostatnio zwycięzców plebiscytu Brandcameo 2015. Apple uplasowało się w tym rankingu na pierwszym miejscu. W 2014 roku produkty tej firmy pojawiły się w dziewięciu z trzydziestu pięciu największych kinowych hitów kasowych w Stanach Zjednoczonych.

Za najlepszą scenę, w której lokowane są produkty Apple, serwis Brandchannel uznał fragment filmu "Captain America: The Winter Soldier", w którym dwaj bohaterowie wykorzystują MacBooki Pro aby włamać się to tajnej bazy danych S.H.I.E.L.D.

Apple po trzech latach powróciło na pierwsze miejsce tego zestawienia. Jednak jeśli chodzi o lokowanie produktów, to firmie z Cupertino daleko do lat jej świetności. Kiedy Apple zdobyło tę nagrodę w 2009 roku, urządzenia z logo nadgryzionego jabłka pojawiły się aż w połowie największych kinowych hitów kasowych tamtego roku.

Co ciekawe, na drugim końcu rankingu znalazła się należąca obecnie do Apple firma Beats. Zdobyła ona nagrodę za najgorszy product placement roku za scenę w filmie "Transformers: Age of Extinction", w której to Stanley Tucci z materii zwanej "Transformium" stworzył głośnik Beats Pill.

MacRumors za BrandChannel