Apple Watch w chińskim magazynie YOHO
Już w najbliższy poniedziałek odbędzie się konferencja Spring Forward, podczas której poznamy prawdopodobnie wszystkie szczegóły dotyczące zegarka Apple Watch. Tymczasem kampania reklamowa tego produktu trwa w najlepsze.
Model Sport zegarka Apple zaprezentowany został tym razem na okładce kwietniowego wydania chińskiego magazynu modowego YOHO.
Modelem który promuje Apple Watcha jest aktor Archie Kao, znany z takich amerykańskich seriali jak Chicago PD czy CSI. Na okładce magazynu pojawił się także slogan "Being Young is an Attitude", co w wolnym tłumaczeniu oznacza "bycie młodym to kwestia nastawienia". Tym sloganem Apple sugeruje, że urządzenie to nie jest przeznaczone jedynie dla osób w młodym wieku.
Pewne jest, że Apple Watch pozycjonowany jest jako gadżet modowy. Do tej pory pojawił się już w wielu ekskluzywnych czasopismach poświęconych tematyce mody i stylu życia, które wydawane są na całym świecie.
Źródło: AppleInsider
Zegarek ma pokazywać godzinę jeśli na niego spojrzymy ,przez tą zawieche nie otworzy niedługo auta ,nie zrobi zakupów nie mówiąc już że będzie musiał prosić boja hotelowego o otwarcie jego pokoju ;)
Im bardziej apple stawia na modę tym większym gniotem mogą okazać się jego funkcyjne możliwości.
Czekamy na niusa o ukazaniu się reklamy w naszej "gali" :D
Dobra wiem ,nudze.
Ale on nadal mi się nie podoba.
Jeszcze taki mały hejt: Dziś zatrzymujemy się i mówimy do gapowatego przechodnia ,ma pan rozpięty rozporek Teraz trzeba będzie mówić :ma pan włączony zegarek :D