W ostatniej fazie kampanii promocyjnej pt. "Priceless Surprises", która polega na nagradzaniu zwolenników zakupów bezgotówkowych, firma MasterCard współpracuje z Gwen Stefani. Klienci, którzy podczas zakupów wykorzystują Apple Pay, otrzymają bezcenne niespodzianki m.in. wózek golfowy oraz możliwość wzięcia udziału w prywatnym koncercie słynnej piosenkarki.

MasterCard wykorzystało metodę płatności Apple Pay również w jednym z poprzednich spotów reklamujących kampanię "Priceless Surprises" związanych z prestiżowymi rozgrywkami baseball'owymi World Series. Użytkownicy, którzy płacili za pomocą Apple Pay mogli wygrać m.in. bilety na mecze baseball'owe lub spotkania z gwiazdami tego sportu.

Coraz więcej banków i emitentów kart płatniczych ufa nowemu systemowi płatności Apple. W poprzednim miesiącu w swojej kampanii reklamowej Apple Pay wykorzystał Chase - jeden z największych amerykańskich banków.

Źródło: Macrumors