Samsung nabija się z kontrowersyjnej reklamy iPada
Firma Samsung dość często nabija się z Apple w swoich reklamach. Jej najnowszy spot nawiązuje do ostatniej wpadki z kontrowersyjną reklamą iPada.
Apple opublikowało niedawno reklamę zatytułowaną „Crush!", promującą nowe iPady, która wywołała wiele kontrowersji wśród internautów. Przedstawiała ona wielką prasę hydrauliczną miażdżącą pokaźną kolekcję narzędzi związanych z szeroko pojętą pracą twórczą by „skompresować" je wszystkie do postaci iPada. Wiele osób odebrało to jako symbol miażdżenia ludzkiej kreatywności przez technologię. Kilka dni po publikacji reklamy Apple przeprosiło i zdecydowało się zrezygnować z wyświetlania jej w telewizji.
Wpadkę Apple postanowił wykorzystać Samsung w swojej nowej reklamie promującej tablety z serii Galaxy Tab S9. Trwający niespełna minutę spot zatytułowany „UnCrush" przedstawia kobietę, która podchodzi do prasy hydraulicznej przypominającej tą z reklamy Apple i znajduje obok niej uszkodzoną gitarę. Po chwili zaczyna na niej grać, wykorzystując tablet Samsunga do wyświetlania nut. Na ekranie pojawia się napis „kreatywności nie da się zmiażdżyć".