Pierwszy sezon serialu „Mythic Quest" został udostępniony w Apple TV+ w lutym ubiegłego roku i spotkał się z całkiem dobrym przyjęciem ze strony widzów i krytyków. W ubiegłym miesiącu zapowiedziano, że premiera jego drugiego sezonu odbędzie się już 7 maja. Na oficjalnym kanale Apple TV+ w serwisie YouTube pojawiło się niedawno nowe nagranie promujące tą produkcję.

„Mythic Quest" to serial komediowy opowiadający o zespole pracującym nad popularną grą MMORPG, dowodzonym przez narcystycznego i nieco ekscentrycznego dyrektora kreatywnego. Bohaterkami najnowszej promującej go reklamy są aktorki Ashly Burch i Imani Hakim, które w serialu wcielają się w zawodowe testerki gier. Na nagraniu testują one różne zabawki, wyrażając swoje opinie na ich temat. Ich wypowiedzi co chwile przetykane są mniej lub bardziej pasującymi do sytuacji urywkami serialu. Na koniec zgodnie dochodzą do wniosku, że żadna z testowanych zabawek nie daje tyle radości, co serial „Mythic Quest", po czym dodają, że teraz jest dobra okazja by nadrobić pierwszy sezon przed premierą drugiego.

Oficjalny kanał Apple TV+ w serwisie YouTube do niedawna służył niemal wyłącznie do publikowania zwiastunów filmów i seriali z katalogu tej usługi, jednak ostatnio Apple zaczęło tam publikować również innego rodzaju materiały promocyjne, takie jak wywiady z aktorami, reżyserami i scenarzystami. Znalazło się tam też miejsce dla kilku mniej konwencjonalnych pomysłów, takich jak wywiady z byłymi agentkami Mosadu promujące szpiegowski thriller „Teheran" czy internetowe zajęcia z medytacji dla najmłodszych promujące serial animowany „Panda Tafla".