W grudniu ubiegłego roku w katalogu Apple TV+ pojawił się film „Sekrety wilczej gromady", będący pierwszym efektem współpracy Apple z irlandzkim studiem filmów animowanych Cartoon Saloon, znanym m.in. za sprawą nominowanych do Oskara animacji „Żywiciel", „Sekrety Morza" i „Sekret księgi z Kells". Na oficjalnym kanale wspomnianej usługi w serwisie YouTube opublikowano niedawno nowe nagranie w humorystyczny sposób promujące tą produkcję.

„Sekret wilczej gromady" opowiada o Robyn, córce łowcy wilków, która wyrusza wraz z ojcem na polowanie do Irlandii, gdzie zaprzyjaźnia się z obdarzoną magicznymi mocami dziewczynką o imieniu Mebh. Nowa reklama promująca ten film ma formę humorystycznego poradnika skierowanego do rodziców podejrzewających, że ich dzieci potrafią zmieniać się w wilki.

Apple do niedawna wykorzystywało kanał Apple TV+ w serwisie YouTube wyłącznie do publikowania zwiastunów swoich oryginalnych produkcji, jednak ostatnio zaczęły się tam pojawiać również innego rodzaju materiały promocyjne, takie jak wywiady z twórcami czy nagrania zza kulis. Wśród nich można znaleźć też mniej konwencjonalne formy promocji, takie jak wywiady z byłymi agentkami Mosadu promujące szpiegowski thriller „Teheran" czy internetowe zajęcia z medytacji dla najmłodszych promujące serial animowany „Panda Tafla".