Wsparcie finansowe dla serwisów oferujących odbiór i dostawę sprzętu do klienta
Ostatnio pisaliśmy o tym, że iMad, autoryzowany serwis Apple, wprowadził usługę „Collect and Return – CAR”, polegającą na odbiorze sprzętu do naprawy od klienta, a następnie dostarczeniu mu go z powrotem. W serwisie MacRumors opublikowano informację o tym, że Apple wspiera finansowo takie inicjatywy w USA i Kanadzie.
Do programu zakwalifikować się mogą autoryzowane serwisy zlokalizowane na terenie Stanów Zjednoczonych i Kanady, które oferują takie usługi. Apple przekazało serwisom szczegółowe instrukcje dotyczące warunków ubiegania się o takie wsparcie.
Za naprawę każdego iPhone'a, iPada, Apple Watcha lub słuchawek Beats serwis otrzyma 20 dolarów. W przypadku naprawy komputera Mac dotacja wyniesie 25 dolarów.
Na obecną chwilę nie wiadomo czy ten program zostanie rozszerzony na inne państwa.
Źródło: MacRumors