Kilka tygodni temu pisaliśmy o tym, że w związku z zamknięciem salonów Apple Store na całym świecie, w związku z pandemią choroby COVID-19, użytkownicy nie mogli odebrać, ani oddać do serwisu swoich urządzeń, często te, które służą nie tylko do zabawy ale i pracy. Problem ten może dotyczyć też polskich użytkowników, co więcej osobista wizyta w salonie lub w serwisie także może budzić obawy przed możliwą infekcją. Na szczęście dla nas - użytkowników - iMad, autoryzowany serwis Apple, ma sposób na rozwiązanie tego problemu i to w sposób najbezpieczniejszy z możliwych. Jest nim usługa „Collect and Return”.

Usługa „Collect and Return – CAR” polega na odbiorze sprzętu przez pracownika serwisu w dniu zgłoszenia naprawy. Dzięki temu cały proces jest bardzo bezpieczny i szybki. Nie trzeba wybierać się do serwisu, do salonu, korzystać z komunikacji publicznej itp. Od samego początku do realizacji usługi serwisowej klient kontaktuje się tylko z pracownikiem autoryzowanego serwisu iMad. Usługę w tej formie dostępna jest w Warszawie, Krakowie i wybranych obszarach woj. Śląskiego (Katowice, Mysłowice, Sosnowiec, Chorzów, Bytom, Zabrze, Gliwice, Ruda Śląska, Dąbrowa Górnicza, Mikołów, Tychy, Siemianowice Śląskie, Tarnowskie Góry, Piekary Śląskie).

W innych miastach iMad oferuje podobną i równie bezpieczną usługę w ramach której sprzęt wysyłany do serwisu odbiera, a następnie przywozi kurier. Koszta przesyłek kurierskich bierze na siebie iMad.

Serwis iMad po raz kolejny uzyskał status Autoryzowanego Serwisu Premium firmy Apple.

Wszystkie informacje na temat usług serwisowych „Collect and Return” i „Door to Door” dostępne są na infolinii iMad pod numerem: 12 200 24 30 i na stronie iMad.

Źródło: iMad