Darmowy dostęp do Apple TV+ także z nowymi urządzeniami zakupionymi u autoryzowanych sprzedawców
Od kilku dni dostaję pytania o to, czy roczny darmowy dostęp do usługi Apple TV+ obejmować będzie także urządzenia kupione u autoryzowanych sprzedawców. Niektórzy twierdzą nawet, że pracownicy jednego z salonów polskiego APR-a, a nawet pracownik infolinii Apple, poinformowali ich, że darmowy roczny dostęp do Apple TV+ obejmować ma jedynie urządzenia kupione w salonach firmowych lub w serwisie internetowym Apple. To nieprawda.
Tego typu fałszywe informacje wynikają pewnie z faktu, że często pracownicy salonów autoryzowanych sprzedawców, a nawet - co może wydać się dziwne - pracownicy infolinii wsparcia technicznego Apple są po prostu niedoinformowani. Często wynika to z samej polityki informacyjnej Apple. W tym jednak konkretnym przypadku wina leży moim zdaniem po stronie samych pracowników.
Informacja o tym, że roczny darmowy dostęp do usługi Apple TV+ obejmuje wszystkie nowe urządzenia, zakupione od 10 września, wliczając w to także urządzenia odnowione oraz kupione we wszystkich kanałach sprzedaży, w tym w salonach autoryzowanych dostawców, znajduje się w nocie prasowej dostępnej na stornie firmowej Apple. Kupujący będą mieli trzy miesiące licząc od aktywacji urządzenia kupionego po 31 października, a w przypadku urządzeń kupionych po 10 września trzy miesiące licząc od 1 listopada, na odebranie darmowej rocznej subskrypcji na Apple TV+.
Klienci, którzy od 10 września kupią nowego iPhone'a, iPada, Apple TV, Maca lub iPoda touch, będą mogli bezpłatnie korzystać z rocznego dostępu do Apple TV+. Od 1 listopada klienci mogą inicjować roczny bezpłatny dostęp w aplikacji Apple TV na urządzeniu z najnowszym oprogramowaniem. Klienci mają trzy miesiące od aktywacji urządzenia na skorzystanie z oferty, a jeśli urządzenie zostało zakupione i aktywowane przed uruchomieniem Apple TV+, będą mieli trzy miesiące od 1 listopada. Po upływie jednego roku subskrypcja zostanie automatycznie odnowiona w cenie 4,99 USD za miesiąc. Klienci mogą anulować ją w dowolnym momencie w Ustawieniach, co najmniej jeden dzień przed każdą datą jej odnowienia. Klienci, którzy anulują subskrypcję w okresie oferty, utracą pozostałą jej część. Ta oferta ograniczona czasowo dotyczy zarówno nowych, jak i odnowionych modeli, w tym urządzeń z Programu iPhone Update. Nie jest ograniczona do żadnego konkretnego kanału sprzedaży (np. Apple Store, sprzedawcy) i będzie dostępna we wszystkich krajach, w których usługa Apple TV+ zostanie uruchomiona. Maksymalnie sześciu członków rodziny może współdzielić jedną subskrypcję Apple TV+ i oglądać przy użyciu własnego identyfikatora Apple ID i hasła. Dostępna jest tylko jedna oferta roczna na rodzinę, niezależnie od liczby zakupionych urządzeń.
Źródło: Apple