Nie ulega wątpliwości, że Apple Watch jest najpopularniejszym smart zegarkiem dostępnym na rynku. Apple stworzyło niemal dosłownie pogromcę konkurencji. Najnowsze dane analityków zdają się to potwierdzać.

Zdaniem przedstawicieli Strategy Analytics w okresie od kwietnia do czerwca amerykański producent sprzedał 5,7 miliona zegarków. Pozwoliło to firmie uzyskać 46-procentowy udział w rynku. Drugie miejsce zajął Samsung. Koreański gigant dzięki sprzedaży 2 milionów urządzeń, może pochwalić się 16-procentowym udziałem. Ostatnią lokatę na podium ze sprzedażą na poziomie 1,2 miliona urządzeń zajął Fitbit. Udział w rynku oscyluje w okolicy 10%.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrost sprzedaży Apple Watchy wyniósł 50%. W drugim kwartale tego roku producenci sprzedali łącznie 12,3 miliona urządzeń. Rok do rok jest wzrost o niemal 44%.

Źródło: 9To5Mac