Apple wciąż dominuje na rynku smart zegarków
Nie ulega wątpliwości, że Apple Watch jest najpopularniejszym smart zegarkiem dostępnym na rynku. Apple stworzyło niemal dosłownie pogromcę konkurencji. Najnowsze dane analityków zdają się to potwierdzać.
Zdaniem przedstawicieli Strategy Analytics w okresie od kwietnia do czerwca amerykański producent sprzedał 5,7 miliona zegarków. Pozwoliło to firmie uzyskać 46-procentowy udział w rynku. Drugie miejsce zajął Samsung. Koreański gigant dzięki sprzedaży 2 milionów urządzeń, może pochwalić się 16-procentowym udziałem. Ostatnią lokatę na podium ze sprzedażą na poziomie 1,2 miliona urządzeń zajął Fitbit. Udział w rynku oscyluje w okolicy 10%.
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrost sprzedaży Apple Watchy wyniósł 50%. W drugim kwartale tego roku producenci sprzedali łącznie 12,3 miliona urządzeń. Rok do rok jest wzrost o niemal 44%.
Źródło: 9To5Mac