Dalsze znaki końca marki iTunes
Jakiś czas temu pisaliśmy o wyraźnych znakach końca marki iTunes, m.in. o zmianie linków do utworów w Apple Music z domeny itunes.apple.com na music.apple.com. W ostatnich dniach firma dokonała kolejnej zmiany, tym razem chodzi o domenę używaną przy generowaniu linków do aplikacji. Wspomnianą wcześniej itunes.apple.com, zastąpiła apps.apple.com.
Linki wykorzystujące adres w starej domenie, np. te wciąż jeszcze generowane przez narzędzie iTunes Link Maker, przekierowywane są do adresu w domenie app.apple.com. Nowy adres aplikacji wygląda tak, jak na zrzucie ekranu poniżej.
Obecnie już tylko linki do filmów dostępnych w sklepie iTunes Store generowane są w starej domenie. Apple może jednak także i tutaj wprowadzić zmiany, np. na tv.apple.com.
Firma nie tylko rozbiła dedykowaną aplikację iTunes dla macOS, ale przeprowadza kompleksowy rebranding związany z usługami czy sklepami, które działają w ramach iTunes Store. I choć sam sklep nie zniknie, to eksponowane będą nowsze marki, takie jak Apple Music czy App Store. Więcej o tym piszę w nadchodzącym numerze MyApple Magazynu.
Źródło: 9To5Mac