Wczoraj wieczorem Apple udostępniło na swoim kanale w serwisie YouTube nową reklamę, która w przeciwieństwie do wielu poprzednich promuje wiele różnych urządzeń i usług oraz ich zastosowanie w codziennej pracy w korporacji.

Trwający trzy minuty spot to w pewny stopniu krótka komedia, przedstawiająca pracę jednego zespołu w korporacji, który w wyniku przypadkowego oblania kawą jednej z bohaterek przez jednego z czołowych dyrektorów, ma dwa dni na zaprezentowanie swojej idei okrągłego pudełka do pizzy nie tylko w formie szkicu, ale działającego prototypu.

Na filmie zobaczyć można 12-calowego MacBooka, MacBooki Pro, iMaki, różne modele iPadów, iPhone'ów, Apple Pencil, Apple Watch, Siri, FaceTime, AirDrop, a także różne aplikacje, w tym Microsoft Excel. Jest też rzeczywistość rozszerzona.

Warto zwrócić uwagę na to, że widoczny pod koniec w rzeczywistości rozszerzonej prototyp okrągłego pudełka na pizzę to także produkt Apple (do tego opatentowany). W takich pudełkach serwowana jest pizza w kafeterii Apple - Cafe Macs.