Jak zainteresować klientów głośnikiem HomePod?
Najnowsze informacje sugerują, że smart głośnik Apple nie sprzedaje się tak dobrze jak pierwotnie zakładano.
Analityk firmy KGI Seciurities, Ming-Chi Kuo, twierdzi, że w tym roku Apple może sprzedać około 2,5 milionów głośników HomePod. Jest to dość pesymistyczna prognoza, podczas gdy inni analitycy sugerują, że sprzedaż może wynieść między 5 a 10 milionami sztuk.
Zdaniem Kuo, Apple musi ulepszyć Siri, wprowadzić więcej obsługiwanych języków oraz dodać nowe funkcje, aby zainteresować potencjalnych klientów tym produktem. Wysoka jakość dźwięku w porównaniu do produktów konkurencji nie jest wystarczająca. Szczególnie, że cena urządzenia jest stosunkowo wysoka jak na zaproponowane możliwości.
Dodatkowo głośnik powinien być dostępny w innych krajach, ponieważ ograniczenie do trzech państw (niedługo lista rozszerzy się do pięciu) nie zapewni wystarczającego popytu na to akcesorium.
Kuo twierdzi, że Apple rozważa również możliwość wprowadzenia mniejszej, tańszej wersji głośnika HomePod. Jednak nie należy się spodziewać urządzenia typu Google Home Mini czy Amazon Echo Dot. Sprzęt miałby kosztować między 150 a 200 dolarów amerykańskich.
Źródło: Macrumors
Obniżyć cenę bo mając do wyboru Amazon Alexa czy Google Home czy jak to sie nazywa wybór jest oczywisty. Do tego możliwość słuchania muzyki nie tylko z Apple Music ale i Spotify i jak juz tak bardzo ludzie chca to i stream przez BT. HomePod na tle konkurencji to droga zabawka ale sa ludzie gotowi wydać tyle lub wiecej i kupic nawet dwa HomePod. Juz na starcie powinna byc opcja parowania tych głośników a nie czekanie na jakies aktualizacje? Przepraszam ale czy to takie trudne? Programiści piszą sofy do sterowania rakietami Space X a Apple ma kłopot z głupim parowaniem głośników?
I na koniec, słuchałem HomePod i jakość dźwięku jest gowniana, czerpie cala technologie z Beats gdzie jest za duzo basu za malo innych tonów. Powinien byc jakis equalizer by moc samemu to sobie ustawić.