Jak zainteresować klientów głośnikiem HomePod?
Najnowsze informacje sugerują, że smart głośnik Apple nie sprzedaje się tak dobrze jak pierwotnie zakładano.
Analityk firmy KGI Seciurities, Ming-Chi Kuo, twierdzi, że w tym roku Apple może sprzedać około 2,5 milionów głośników HomePod. Jest to dość pesymistyczna prognoza, podczas gdy inni analitycy sugerują, że sprzedaż może wynieść między 5 a 10 milionami sztuk.
Zdaniem Kuo, Apple musi ulepszyć Siri, wprowadzić więcej obsługiwanych języków oraz dodać nowe funkcje, aby zainteresować potencjalnych klientów tym produktem. Wysoka jakość dźwięku w porównaniu do produktów konkurencji nie jest wystarczająca. Szczególnie, że cena urządzenia jest stosunkowo wysoka jak na zaproponowane możliwości.
Dodatkowo głośnik powinien być dostępny w innych krajach, ponieważ ograniczenie do trzech państw (niedługo lista rozszerzy się do pięciu) nie zapewni wystarczającego popytu na to akcesorium.
Kuo twierdzi, że Apple rozważa również możliwość wprowadzenia mniejszej, tańszej wersji głośnika HomePod. Jednak nie należy się spodziewać urządzenia typu Google Home Mini czy Amazon Echo Dot. Sprzęt miałby kosztować między 150 a 200 dolarów amerykańskich.
Źródło: Macrumors