Najnowszy Apple Watch 3 Cellular, który został zaprezentowany w trakcie wrześniowej konferencji, jest źródłem wielu problemów. Klienci od samego początku borykają się z różnymi niedogodnościami.

Ostatnio informowaliśmy Was, że dziennikarze, którzy otrzymali swoje recenzenckie urządzenia, skarżyli się, że zegarek ma problemy z łącznością 3G/LTE, gdy w pobliżu znajduje się jakaś sieć WiFi oraz, że akcesorium „trzyma” się sieci WiFi, pomimo tego, że jej sygnał jest bardzo słaby.

Według najnowszych doniesień, nie są to jedyne komplikacje związane z produktem firmy. Zdaniem wielu osób, które otrzymały już swoje urządzenie, Apple Watch ma trudności z aktywacją sieci komórkowej, pomimo tego, że dana sieć wspiera standard eSim.

Według Apple, firma jest świadoma problemu i jej pracownicy ciężko pracują, żeby go rozwiązać. Podobnie jak w przypadku wyżej wspomnianych niedogodności z łącznością.

Należy też dodać, że prawdopodobnie same firmy telekomunikacyjne nie są jeszcze dobrze przygotowane do możliwości współdzielenia numeru telefony pomiędzy telefonem a zegarkiem. W związku z czym panuje ogólny chaos.

Źródło: Macrumors