Problemy z Apple Watchem w wersji wyposażonej w modem 3G/LTE
Oficjalna sprzedaż zegarka Apple Watch na świecie rozpocznie się już jutro, czyli 22 września. Mimo to Apple udostępniło wcześniej niektórym dziennikarzom swój nowy produkt, aby mogli oni go przetestować.
![](https://myapple.pl/uploads/image/file/1/1/4/big_6c08ae08-b18e-4ff8-a302-c98667bae114.jpg)
Zdaniem osób, które korzystają już z Apple Watcha Series 3, zegarek ma problemy z łącznością 3G/LTE, gdy w pobliżu znajduje się jakaś sieć WiFi. Objawia się to tym, że Apple Watch nie może nawiązać połączenia ani z siecią bezprzewodową ani z siecią komórkową. Jest to spowodowane tym, że akcesorium łączy się z WiFi pomimo braku autoryzacji, co automatycznie blokuje połączenie 3G/LTE. Zdarza się również, że zegarek „trzyma” się sieci WiFi, pomimo tego, że jej sygnał jest bardzo słaby.
Według rzecznika Apple, firma zdaje sobie sprawę z problemu i pracuje już nad jego rozwiązaniem. Zostanie on prawdopodobnie rozwiązany wraz z następną aktualizacją oprogramowania watchOS 4.
Oficjalna sprzedaż Apple Watcha trzeciej generacji w Polsce rozpocznie się 29 września, prawdopodobnie o 9:00. W tym samym czasie będzie można zamówić iPhone'y z serii 8.
Źródło: Macrumors