Problemy z Apple Watchem w wersji wyposażonej w modem 3G/LTE
Oficjalna sprzedaż zegarka Apple Watch na świecie rozpocznie się już jutro, czyli 22 września. Mimo to Apple udostępniło wcześniej niektórym dziennikarzom swój nowy produkt, aby mogli oni go przetestować.
Zdaniem osób, które korzystają już z Apple Watcha Series 3, zegarek ma problemy z łącznością 3G/LTE, gdy w pobliżu znajduje się jakaś sieć WiFi. Objawia się to tym, że Apple Watch nie może nawiązać połączenia ani z siecią bezprzewodową ani z siecią komórkową. Jest to spowodowane tym, że akcesorium łączy się z WiFi pomimo braku autoryzacji, co automatycznie blokuje połączenie 3G/LTE. Zdarza się również, że zegarek „trzyma” się sieci WiFi, pomimo tego, że jej sygnał jest bardzo słaby.
Według rzecznika Apple, firma zdaje sobie sprawę z problemu i pracuje już nad jego rozwiązaniem. Zostanie on prawdopodobnie rozwiązany wraz z następną aktualizacją oprogramowania watchOS 4.
Oficjalna sprzedaż Apple Watcha trzeciej generacji w Polsce rozpocznie się 29 września, prawdopodobnie o 9:00. W tym samym czasie będzie można zamówić iPhone'y z serii 8.
Źródło: Macrumors