Sir Jonathan Ive, osoba odpowiedzialna za wzornictwo produktów z logo nadgryzionego jabłka, nie ma w zwyczaju pojawiać się na scenie podczas kolejnych prezentacji produktowych firmy z Cupertino. Mimo wszystko, chyba wszyscy fani marki kojarzą go za sprawą filmów promocyjnych, w których opowiada on o nowych urządzeniach Apple. Z racji swojego niepowtarzalnego klimatu, charakterystycznego sposobu narracji i samego montażu, filmy te są bardzo często naśladowane i parodiowane.

Do konwencji wspomnianych filmów z udziałem Jonathana Ive'a, w zabawny sposób odwołała się także firma McDonald's. W swoim najnowszym klipie reklamowym „The STRAW”, amerykańska sieć fast foodów zaprezentowała swój „spektakularny” produkt - słomkę do picia napojów.

Nie jest to jednak zwykła słomka, ponieważ jak można zobaczyć to w powyższej reklamie, została ona opracowana przez zespół inżynierów i pozwala na jednoczesne cieszenie się podwójnym czekoladowo-miętowym smakiem nowego shake'a w ofercie firmy. Dodatkowo, dla podkreślenia wyjątkowości tego produktu, jego nazwa została zapisana dużymi literami będącymi akronimem od “Suction Tube for Reverse Axial Withdrawal”.

Trzeba przyznać, że Jeffrey Roy, przedstawiony w reklamie jako „osoba z brytyjskim akcentem”, idealnie wcielił się w rolę Sir Jonathana Ive'a. Jemu samemu oraz działowi marketingu firmy McDonald’s należą się duże brawa za bardzo zabawne sparodiowanie często zbyt „magicznych” filmów promocyjnych Apple.

Patronite

MyApple Daily w iTunes Store. Źródło: Apple Insider