Apple postanowiło zachęcić użytkowników iPhone'ów 5 i starszych do zakupu nowszych modeli swoich smartfonów. Po wejściu do sklepu App Store wielu z nich zobaczyło pełnoekranowy baner, który prezentuje iPhone'y 6s i umożliwia szybkie przejście do sklepu internetowego.

W ubiegłych latach reklamy nowych iPhone'ów pojawiały się wyłącznie w formie okienek w App Store. Tym razem Apple zdecydowało się na bardziej agresywną politykę marketingową, gdyż zamknięcie reklamy wymaga od użytkownika interakcji. Nowa strategia firmy z Cupertino może być powiązana z wynikami sprzedaży nowych iPhone'ów. Zdaniem analityków, tegoroczne modele zaliczyły bardzo dobry start sprzedaży, ale w kończący się właśnie kwartał może przynieść Apple gorsze wyniki, niż miało to miejsce w roku ubiegłym. Szczegółowe informacje z tym związane poznamy jednak dopiero na początku 2016 r.

iphone 6s

W dzisiejszym odcinku MyApple Daily rozmawiamy o potrzebie zmiany starszych iPhone'ów na nowsze modele. Rozmawiamy również o naszych odczuciach związanych z modelami 6 i 6s w zestawieniu z iPhonem 5s, który był na swój sposób niepowtarzalny... nie licząc podróbek, które opisywaliśmy.

MyApple Daily w iTunes Store.