Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Parallels Tools błąd instalacji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#26 Therioon

Therioon
  • 4 281 postów
  • SkądZ brzucha:)

Napisano 27 lutego 2010 - 18:48

też tak robiłem i bylo dużo lepiej ale w końcu zmieniłem soft

#27 mnowak7

mnowak7
  • 17 postów

Napisano 27 lutego 2010 - 19:00

No cóż ja spróbuje zrobić jeszcze awanturę u dystrybutora i zobaczymy. Tak na prawdę chcę aby dali mi klucz do angielskiej wersji i (tu wstawcie wasz ulubiony wulgaryzm oznaczający oddalanie się w przeciwnym kierunku) a następnym razem zanim coś kupię to przetestuje na trialu a jak nie będzie triala to najpierw ukradnę a potem kupię....

#28 mario248

mario248
  • 5 postów

Napisano 27 lutego 2010 - 19:52

Zgadzam się z wami, w poniedziałek zaczynam walkę.

#29 astropata

astropata
  • 12 postów

Napisano 01 marca 2010 - 11:11

mi się skończył trial polski więc kupiłem wersję angielską. Parallels tools zainstalował się bez najmniejszego problemu. Natomiast AutoCAD nie chce się teraz odpalić (w polskim trailu bez Toolsów wszystko działało pięknie). Krew mnie zalewa bo uruchomienie CADa było głównym powodem dla którego kupiłem Parallels. Może macie jakieś sugestie czym to jest spowodowane? Pozdrawiam

#30 mnowak7

mnowak7
  • 17 postów

Napisano 01 marca 2010 - 11:26

Żeby ktoś Ci pomógł to napisz chociaż jaki komunikat dostajesz od CAD'a. Czy po prostu się nie odpala bo nie ?

#31 astropata

astropata
  • 12 postów

Napisano 01 marca 2010 - 11:59

właśnie chodzi o to że nie ma żadnego komunikatu. Po prostu się zawiesza ;/. Sam Windows działa bez zarzutu, wszystko chodzi płynnie tylko ten CAD....

#32 mnowak7

mnowak7
  • 17 postów

Napisano 01 marca 2010 - 17:49

@astropata - zarejestruj się na ich stronie ze swoim produktem (kluczem) dostajesz 30 dni za darmo support - może coś wymyślą - nie liczyłbym na za wiele ale może akurat coś podpowiedzą A u mnie status taki: dystrybutor polski wie o błędzie i wie dodatkowo że problem dotyczy tylko snow leoparda na leopardzie działa ok, zgłaszał im już z 3 tygodnie temu po rozmowie dzisiejszej ze mną obiecał, że będzie ich dociskać bo jak na razie podali termin naprawy "very soon" i nic więcej. Opcja wymiany klucza na angielski pewnie jakaś by tam była ale facet był niechętny bo stwierdził, że będzie wiele z tym kłopotu bo na współprace będzie musiał pójść sklep w którym kupiłem, polski dystrybutor oraz parallels. No nic czekamy.....

#33 mario248

mario248
  • 5 postów

Napisano 01 marca 2010 - 19:13

Witam Mi powiedzieli że wymiana klucza bezproblemowa .

#34 Hubi10

Hubi10
  • 16 postów

Napisano 01 marca 2010 - 22:25

tylko kurna po co wydana kasa na polska wersje jak nie dziala, a angielska tansza...:/

#35 astropata

astropata
  • 12 postów

Napisano 03 marca 2010 - 11:36

Jak by kogoś interesowało to powiem że problem z CADem rozwiązany. Wystarczyło odpalić program bezpośrednio z folderu Program Files a nie ze skrótu na pulpicie. Wyczytałem na forum Parallels i sprawdzięłm - działa

#36 mnowak7

mnowak7
  • 17 postów

Napisano 04 marca 2010 - 14:13

Odpowiedź supportu po wielu przepychankach typu

wihle(true){
support.przeinstaluj
ja.już to mi proponowaliście nie pomogło
}

w końcu napisali:

Hello Marcin,
the new build 9344 will be released in March and it will be available in Polish. Until release you can use 9310 with trial key.

Best regards,



#37 mnowak7

mnowak7
  • 17 postów

Napisano 25 marca 2010 - 09:04

No i w końcu wydali tego builda 9344 polskiego, póki co parallels tools się zainstalował i wszystko sprawia wrażenie działającego.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych