Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Fallen Star - Pierwszy dzień FOR FREE!!!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
72 odpowiedzi w tym temacie

#26 hoo

hoo
  • 373 postów

Napisano 02 lutego 2010 - 04:38

jeszcze taka uwaga, gra jednak jest za szybko chodzi, lepiej jakby było jak w doodlejump.

#27 mhroku

mhroku
  • 132 postów
  • SkądPoznań / Koziegłowy

Napisano 02 lutego 2010 - 17:48

Koło 48000 punktów :) Wtedy punkty robią się białe. Myślę, że poziom trudności jest dobry bo przynajmniej jest jakieś wyzwanie. Dla mnie osobiście doodle jump było zbyt monotonne i wolałem icy tower - ah ten dreszczyk gdy ekran się super szybko przesuwał :D.

#28 Wh!te

Wh!te
  • 86 postów

Napisano 02 lutego 2010 - 19:44

mhroku jesli moge cos doradzic to np moze udalo by ci sie zastapic te niebieski chmurki czyms w rodzaju takiej poziomicy (np latawiec w grze) gdzie trzeba skoczyc jak najblizej srodka zeby niepoprostu niezeslizgnac, czyli im blizej krawedzi tym bardziej w te strone sie przechyli i szybciej. I skoro rzeczywiscie wzorujesz sie na icy towerze to tam wyglad poziomow zmienia sie czesciej :) Tak samo moze udalo by ci sie wprowadzic takie sterowanie ze akceleromater jest odpowiedzialny za poruszanie sie po chmurce i w locie, ale np ruch palcem po ekranie wskazujacy kierunek wybicia moglby dawac lepsze wyskoki itd jak w icy tower, tak to super :)

#29 mhroku

mhroku
  • 132 postów
  • SkądPoznań / Koziegłowy

Napisano 02 lutego 2010 - 19:56

Cóż... pracę trwają i dobiegają powoli końca :). Cóż jestem dość ograniczony przez koncepcję , poziomica spoko ale dziwna sprawa na niebie ?:D Ale ciągle myślę nad urozmaiceniami. Łee nie doczytałem z tym latawcem. Niezłe ale musiałby latać ;P Jestem w trakcie dodawania lodowej chmury (motyw kosmosu - może jeszcze odmiana powodująca poślizg) - w sensie wysoko to zimno :). Póki co dodałem: - Open Feint - ranking światowy i osiągnięcia (14). - Nowe grafiki - Bardziej urozmaicone tło, tym razem przechodzi z niebieskiego w czarny poprzez odcienie fioletu dobrze przypominające koniec dnia. - Opcje ON/OFF ściany i autojump (wyszedł bardzo grywalnie :) aż się zdziwiłem). - Możliwość ustawienia czułości akcelerometru. Do końca tygodnia wykończe:) A co do lepszych skoków to są one możliwe, ale dość słabe w sensie fajności. Było to spowodowane ciężką implementacją (obrót znacznie gorszy grywalnie od klawiatury). Po prostu im szybciej się poruszasz w poziomie tym wyżej skoczysz. Spróbuj na starcie pochylić na maksa iphona i wyskoczyć:).

#30 Zwickau

Zwickau
  • 817 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 lutego 2010 - 23:07

Mam pytanie. Dlaczego ta gra tylko angielska wersja językowa, a nie ma polska? To powinno być.

#31 mhroku

mhroku
  • 132 postów
  • SkądPoznań / Koziegłowy

Napisano 02 lutego 2010 - 23:26

Bo Polska to 0,(dużo zer)1 procent rynku:). A poza tym i tak nie ma co czytać:P

#32 Zwickau

Zwickau
  • 817 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 lutego 2010 - 23:49

Co? Scheduler Poland ma 2 języki. Dobrze, że nie kupiłbym ta grę. To wielki minus za brak polskiego języka. Nie podobam się.

#33 DudusCSE

DudusCSE
  • 2 899 postów
  • Skądz Polski

Napisano 03 lutego 2010 - 10:57

Co? Scheduler Poland ma 2 języki. Dobrze, że nie kupiłbym ta grę. To wielki minus za brak polskiego języka. Nie podobam się.


Bo scheluder'a da się używać tylko w Polsce.

Och, już ktoś napisał na forum ciekawe zdanie.
" polski język w aplikacjach od polskich deweloperów jest ukłonem w stronę rodaków" - jakoś tak

IMO - nie ma potrzeby bawić się w PL język.

#34 demarca

demarca
  • 301 postów
  • SkądLegnica

Napisano 03 lutego 2010 - 12:13

Bo scheluder'a da się używać tylko w Polsce.

Och, już ktoś napisał na forum ciekawe zdanie.
" polski język w aplikacjach od polskich deweloperów jest to tylko ukłon dla rodaków" - jakoś tak

IMO - nie ma potrzeby bawić się w PL język.


To ja pisałem (podobnie, ale sens zachowany) i dalej tak uważam.
To nad czym teraz pracuję też początkowo wyjdzie tylko ENG - jest tyle roboty z samą aplikacją, że odechciewa się zabawy w dodatkowe języki.

Ukłon w stronę rodaków pojawi się w v02, kiedy już będę na luzie ;)

Edit: A w grach takich jak Twoja, mhroku, nie widzę potrzeby robienia wersji lokalnych, moim skromnym zdaniem jest OK tak jak jest :)

#35 thozo

thozo
  • 1 956 postów

Napisano 03 lutego 2010 - 12:13

@Zwickau - tak czytając Twoje posty mam wrażenie, że z polskim też masz duży problem. Po co robić język polski w zręcznościówce skoro jak to mhroku napisał, tu nie ma co czytać... Pozdrawiam

#36 Fifty-50

Fifty-50
  • 3 314 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 03 lutego 2010 - 13:46

Dzisiaj na promocji jest bliźniaczo podobna gierka - Spring Fling. Dokładnie to samo, są nawet ubranka i "dopalacze". Nie wiem co autor sobie pomyśli :P

#37 mhroku

mhroku
  • 132 postów
  • SkądPoznań / Koziegłowy

Napisano 03 lutego 2010 - 17:08

Nie podobam się.

Możliwe, nie widziałem ciebie. :)

Mam nadzieje skończyć jutro update. Od 32000 punktów sceneria zaczyna zmieniać się w śnieżną (bo zimno), bałwanki, pingwinki, zlodowaciałe chmury itp. Zamiast deszczowej chmury będzie wtedy specjalna lodowa z poślizgiem , a baloniki będą pokryte śniegiem.

#38 LukaS92

LukaS92
  • 319 postów
  • SkądCzersk, Warszawa

Napisano 04 lutego 2010 - 00:23

Możliwe, nie widziałem ciebie. :)

:lol:

Mam nadzieje skończyć jutro update. Od 32000 punktów sceneria zaczyna zmieniać się w śnieżną (bo zimno), bałwanki, pingwinki, zlodowaciałe chmury itp. Zamiast deszczowej chmury będzie wtedy specjalna lodowa z poślizgiem , a baloniki będą pokryte śniegiem.


Zatem czekamy na update :) Ja ze swojej strony mogę zaproponować częstsze spadanie prezentów, bo ost. grałem na prawdę długo i pojawił się jeden.

PS. Mógłbyś dodać inny wygląd postaci jako bonus po iluś tam pkt. Fajnie się w to gra, ale ta gwiazdka strasznie dziecinna :)

Pozdrawiam

#39 eXo

eXo
  • 63 postów

Napisano 04 lutego 2010 - 02:14

własnie! moze odblokowanie nowej postaci za dojscie do kosmosu, potem kolejne postacie za np. dojscie 10x do kosmosu, albo osiagniecie ilestam tys punktow :D

#40 LukaS92

LukaS92
  • 319 postów
  • SkądCzersk, Warszawa

Napisano 04 lutego 2010 - 11:11

To by było dobre :) Nazwa aplikacji by została, bo zaczynali byśmy grać gwiazdką, a później zmienialibyśmy postać. Bo zmiana skarpetek czy czapki nie daje nic ;)

#41 DudusCSE

DudusCSE
  • 2 899 postów
  • Skądz Polski

Napisano 04 lutego 2010 - 20:00

Było by fajne, jak byś dodał John Gore (minigore).

#42 kalboy92

kalboy92
  • 458 postów
  • SkądKalisz

Napisano 04 lutego 2010 - 21:27

W tam, nie liczy się moim zdaniem czym będziemy skakać, chodzi o grywalnosc... aż tak zwracacie podczas grania na ta gwiazdke uwagę? :P

#43 mhroku

mhroku
  • 132 postów
  • SkądPoznań / Koziegłowy

Napisano 04 lutego 2010 - 21:43

Kilka screenów :)

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#44 DudusCSE

DudusCSE
  • 2 899 postów
  • Skądz Polski

Napisano 04 lutego 2010 - 21:47

Mało urozmaicone są tła. - ja bym coś do nich dodał.

#45 s0-Vicky

s0-Vicky
  • 27 postów
  • SkądPabianice

Napisano 04 lutego 2010 - 21:53

I popracowałbym jeszcze od strony graficznej nad dopracowaniem tych skał, brył lodowych. Zobacz jak lodowce są poucinane pod kątem prostym, brak naturalności.. (zob. lodowiec z bałwanem)

#46 mhroku

mhroku
  • 132 postów
  • SkądPoznań / Koziegłowy

Napisano 04 lutego 2010 - 22:02

Te skały na pewno lekko dopracuje:). Co do tła to myślę, że wszelkie latające ozdobniki albo inne urozmaicenia tylko by przeszkadzały w orientacji (chmurki w tle latają). Najważniejsza tutaj jest grywalność a ta mocno wzrosła :).

#47 eXo

eXo
  • 63 postów

Napisano 05 lutego 2010 - 01:42

No to trzymam kciuki zeby update jak najszybciej wyszlo, bo ja juz zdobylem wszystkie ubrania, tylko do tego kosmosu nie moge dosc, moj max to 40tys :)

#48 mhroku

mhroku
  • 132 postów
  • SkądPoznań / Koziegłowy

Napisano 07 lutego 2010 - 21:20

Cóż, wysłane do zatwierdzenia :). Wraz z kolegą przetestowaliśmy open feint ;) działa super.
Niestety statystyki po update się zrestartują, gdyż zaimplementowałem nowy system zapisu danych, dużo szybszy. Ale przez to wszyscy zaczną w tym samym momencie achievementy itp :). Btw mój rekord sprzed 5 minut 66004 ;)

Screeny :

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#49 kalboy92

kalboy92
  • 458 postów
  • SkądKalisz

Napisano 11 lutego 2010 - 10:30

Pierwsze co zauważyłem po aktualizacji to to ze gra jest wolniejsza, tj. skacze się niżej... Fajna sprawa z tym OpenFeint'em :)

#50 mhroku

mhroku
  • 132 postów
  • SkądPoznań / Koziegłowy

Napisano 11 lutego 2010 - 11:23

Z tego co kojarzę to skacze się tak samo. Może takie złudne wrażenie po porównaniu do autojumpa, gdzie rzeczywiście, skoki na ogół są wyższe. Wynika to z tego, że gwiazdka jest wtedy w ruchu a skok jest wprost proporcjonalny do niego ( ruchu w poziomie ). Co ciekawe jakiś kozak po kilku godzinach ma prawie 200000 :P Ja narazie skromne 76k:P. Dwie literówki prawie nie widoczne mi zostały... Jakiś brytol mi zwrócił uwagę, ale normalnie tego nie widać;p




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych