Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Uruchomienie aplikacji bez konta developera


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#26 colinQ

colinQ
  • 182 postów
  • SkądLębork

Napisano 19 grudnia 2009 - 12:03

tak, root - alpine W MobileTerminalu też próbowałem.

#27 mediakon

mediakon
  • 214 postów
  • SkądPoznań

Napisano 20 grudnia 2009 - 01:50

Wykupcie licencje i będzie z górki... ci ludzie biorą kasę za swoją pracę, mając iphone i próbując złamać Go doceniasz ich w dziwny sposób... stać Cię na Mac`a, iphona a nie stac na licencję?

#28 ed00c

ed00c
  • 2 404 postów
  • SkądKostrzyn Wlkp.

Napisano 20 grudnia 2009 - 12:06

Kupie licencje dopiero wtedy, gdy uda mi się "wyprodukować" coś dobrego, raczej nie ma sensu jej kupować dla prostych programików. pozdrawiam, ed00c

#29 wojtkow

wojtkow


  • 6 767 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 20 grudnia 2009 - 12:16

ed00c - do tej pory milczałem, ale... pomyśl ile czasu tracisz (a zwłaszcza ile traci go colinQ) nie mając tej licencji. Ile kosztuje godzina Twojej pracy, a ile licencja? Ja się nie zastanawiałem, nie warto tracić czasu i nerwów z powodu naprawdę drobnej kwoty (w stosunku do potencjalnych zysków, jak i strat z powodu braku jej posiadania).

#30 ed00c

ed00c
  • 2 404 postów
  • SkądKostrzyn Wlkp.

Napisano 20 grudnia 2009 - 12:27

Wiesz, ja problemów z tym nie mam, mi wszystko działa jak należy, to ColinQ nie może odpalić tej aplikacji, a ja tylko chciałem mu pomóc. I jak dla mnie, 99$ to wcale nie taka mała sumka ;). pozdrawiam, ed00c

#31 colinQ

colinQ
  • 182 postów
  • SkądLębork

Napisano 20 grudnia 2009 - 12:48

Dla mnie też 99$ to nie paczka fajek... Mac'a kupiłem, bo wiedziałem, że będę*korzystał. Wywaliłem kompa kupiłem Mac'a. iPhone'a kupiłem, bo miałem Mac'a. Wywaliłem SE kupiłem iPhone'a. Licencji nie kupiłem, bo nie mam po co. Za aplikację HelloWorld mogę zostać jedynie wyśmiany, więc o czym tutaj pomawiać? Pozatym licencja jest na rok... a na takie rzeczy nie poświęcam zbyt wiele czasu, więc równie dobrze mógłbym sobie wziać i zmielić te 99$ - na to samo wyjdzie. Zrobię*super app'a, przetestuję go na telefone (nie ma symie), wykupię licencje by starać się*o jego rozpowszechnienie. Póki co chcę wogóle zobaczyć czy to co zrobiłem wogóle działa na telefonie i nie dam za tę czynność 99$.

#32 Cichacz

Cichacz
  • 1 947 postów
  • SkądKraków / Lublin

Napisano 20 grudnia 2009 - 19:57

Wasze sposoby są pracochłonne i nietrwałe (za każdym razem kopiować po SSH i wpisywać "ldid -s"... porażka).
Wystarczy poszukać trochę i trafi się na darmowy sposób, który daje możliwość (przynajmniej tak było u mnie) zintegrowania iPoda z Xcode = w pełni funkcjonalne SDK 3.1.2 z opcją Build & Go bezpośrednio na Device :)

iPhone Software Development: Use XCode 3.1.2 to build SDK 3.0 app to 3.0 Device without provisioning profile

Przy okazji: chciałem się przywitać po dłuższej przerwie ;)

#33 ed00c

ed00c
  • 2 404 postów
  • SkądKostrzyn Wlkp.

Napisano 20 grudnia 2009 - 20:10

oooo, dzięki Cichacz, jak jutro znajdę trochę czasu to przetestuje, ten sposób bardzo usprawni prace ;].
pozdrawiam, ed00c




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych