tak, root - alpine
W MobileTerminalu też próbowałem.
Uruchomienie aplikacji bez konta developera
Rozpoczęty przez
halved
, 29 paź 2009 22:08
32 odpowiedzi w tym temacie
#26
Napisano 19 grudnia 2009 - 12:03
#27
Napisano 20 grudnia 2009 - 01:50
Wykupcie licencje i będzie z górki... ci ludzie biorą kasę za swoją pracę, mając iphone i próbując złamać Go doceniasz ich w dziwny sposób... stać Cię na Mac`a, iphona a nie stac na licencję?
#28
Napisano 20 grudnia 2009 - 12:06
Kupie licencje dopiero wtedy, gdy uda mi się "wyprodukować" coś dobrego, raczej nie ma sensu jej kupować dla prostych programików.
pozdrawiam, ed00c
#29
Napisano 20 grudnia 2009 - 12:16
ed00c - do tej pory milczałem, ale... pomyśl ile czasu tracisz (a zwłaszcza ile traci go colinQ) nie mając tej licencji. Ile kosztuje godzina Twojej pracy, a ile licencja?
Ja się nie zastanawiałem, nie warto tracić czasu i nerwów z powodu naprawdę drobnej kwoty (w stosunku do potencjalnych zysków, jak i strat z powodu braku jej posiadania).
#30
Napisano 20 grudnia 2009 - 12:27
Wiesz, ja problemów z tym nie mam, mi wszystko działa jak należy, to ColinQ nie może odpalić tej aplikacji, a ja tylko chciałem mu pomóc. I jak dla mnie, 99$ to wcale nie taka mała sumka .
pozdrawiam, ed00c
#31
Napisano 20 grudnia 2009 - 12:48
Dla mnie też 99$ to nie paczka fajek...
Mac'a kupiłem, bo wiedziałem, że będę*korzystał. Wywaliłem kompa kupiłem Mac'a.
iPhone'a kupiłem, bo miałem Mac'a. Wywaliłem SE kupiłem iPhone'a.
Licencji nie kupiłem, bo nie mam po co. Za aplikację HelloWorld mogę zostać jedynie wyśmiany, więc o czym tutaj pomawiać? Pozatym licencja jest na rok... a na takie rzeczy nie poświęcam zbyt wiele czasu, więc równie dobrze mógłbym sobie wziać i zmielić te 99$ - na to samo wyjdzie.
Zrobię*super app'a, przetestuję go na telefone (nie ma symie), wykupię licencje by starać się*o jego rozpowszechnienie. Póki co chcę wogóle zobaczyć czy to co zrobiłem wogóle działa na telefonie i nie dam za tę czynność 99$.
#32
Napisano 20 grudnia 2009 - 19:57
Wasze sposoby są pracochłonne i nietrwałe (za każdym razem kopiować po SSH i wpisywać "ldid -s"... porażka).
Wystarczy poszukać trochę i trafi się na darmowy sposób, który daje możliwość (przynajmniej tak było u mnie) zintegrowania iPoda z Xcode = w pełni funkcjonalne SDK 3.1.2 z opcją Build & Go bezpośrednio na Device
iPhone Software Development: Use XCode 3.1.2 to build SDK 3.0 app to 3.0 Device without provisioning profile
Przy okazji: chciałem się przywitać po dłuższej przerwie
Wystarczy poszukać trochę i trafi się na darmowy sposób, który daje możliwość (przynajmniej tak było u mnie) zintegrowania iPoda z Xcode = w pełni funkcjonalne SDK 3.1.2 z opcją Build & Go bezpośrednio na Device
iPhone Software Development: Use XCode 3.1.2 to build SDK 3.0 app to 3.0 Device without provisioning profile
Przy okazji: chciałem się przywitać po dłuższej przerwie
#33
Napisano 20 grudnia 2009 - 20:10
oooo, dzięki Cichacz, jak jutro znajdę trochę czasu to przetestuje, ten sposób bardzo usprawni prace ;].
pozdrawiam, ed00c
pozdrawiam, ed00c
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych