Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Uruchomienie aplikacji bez konta developera


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#1 halved

halved
  • 67 postów

Napisano 29 października 2009 - 22:08

Witam,

Zakladam, ze nie ma mozliwosci aby wgrac stworzona aplikacje na iphone. Wiec czy ktos z was, kto ma konto moglby mi pod podpisac certyfikatem i wyslac zebym mogl ja wgrac na iphone :) Oczywiscie sie odwdziecze, a takze chetnie nawiaze jakas wspolprace jakbym mial kolejne aplikacje. Na razie jest to moj pierwszy prosty plan lekcji z ladnym wygladem, bo nie moglem znalezc jakiejkolwiek aplikacji ktora by mnie zadowolila.

Prosze o kontakt na maila : halved1@gmail.com

#2 T. Pery

T. Pery
  • 55 postów
  • SkądDąbrowa Górnicza

Napisano 01 listopada 2009 - 17:55

Prościej - JB. Na telefonie po JB możesz przecież skompilować.. :D

#3 halved

halved
  • 67 postów

Napisano 02 listopada 2009 - 18:05

jak jak ? :D mam jb, ale nie slyszalem i nie wiem jak to zrobic :)

#4 Strzałek

Strzałek
  • 25 postów

Napisano 03 listopada 2009 - 15:51

jak jak ? :D
mam jb, ale nie slyszalem i nie wiem jak to zrobic :)


Używając google'a. Nawet po polskujest notka na ten temat: iPhone OS – tutorial część 3

#5 halved

halved
  • 67 postów

Napisano 03 listopada 2009 - 18:44

no u mnie niestety nie dziala. mam soft 3.1.2 po przekopiowaniu tego skryptu, oczywiscie z moimi danymi nic sie nie dzieje, po nacisnieciu entera przechodzi do nastepnej linii i dalej nic.

#6 Strzałek

Strzałek
  • 25 postów

Napisano 03 listopada 2009 - 19:04

no u mnie niestety nie dziala. mam soft 3.1.2
po przekopiowaniu tego skryptu, oczywiscie z moimi danymi nic sie nie dzieje, po nacisnieciu entera przechodzi do nastepnej linii i dalej nic.


Polecam w takim razie: Sign up to become a Registered iPhone Developer - Apple Developer Connection

Generalnie chyba nie powinniśmy poruszać takich tematów na formu gdyż jest to nie legalne.

#7 halved

halved
  • 67 postów

Napisano 03 listopada 2009 - 19:12

a czy jest sens wydawac 99$ na licencje z ktorej nie wiem czy bede korzystal ? Na razie mam 2 aplikacje, takie treningowe. Jak bede chcial sie tym zajmowac to wykupie konto, ale na teraz chcialbym odpalic je na swoim telefonie za darmo.

#8 MrBo

MrBo
  • 58 postów
  • SkądBallincollig, Irlandia

Napisano 04 listopada 2009 - 09:59

Najlepiej poczekaj z oplaceniem konta developera az bedziesz mial swoja pierwsza aplikacje skonczona powiedzmy w 70% dzialajaca bez problemu na symulatorze. Czesc rzeczy mozesz przetestowac kozystajac z apliakcji iSimulate opisywanej wczesniej na forum, ale nie wszystko - i tak to chyba wydatek okolo 35 USD. Zeby apliakcja sie zwrocila musi sie sprzedac w jedym regionie za kwote przynajmniej 150 USD, inaczej Apple nie przesle czeku. 99USD z drugiej strony to koszt okolo 2,3 dobrych ksiazek o programowaniu lub rocznej prenumeraty jednego czasopisma w wersji anglojezycznej.

#9 halved

halved
  • 67 postów

Napisano 04 listopada 2009 - 19:42

No ale na symulatorze Xcode działa :) tylko nie widzę sensu kupowania licencji żeby sobie wgrac na telefon plan lekcji swojego autorstwa.

#10 wojtkow

wojtkow


  • 6 767 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 04 listopada 2009 - 21:05

Off-topicznie napiszę że to że działa na symulatorze to dopiero 1/3 sukcesu :)

#11 halved

halved
  • 67 postów

Napisano 04 listopada 2009 - 21:14

no z tym, ze tam raczej nie ma co "nie dzialac" :) chcialbym w takim razie zapytac, czy jest to w ogole mozliwe na sofcie 3.1.2 ? Bo jakies tutorialne, ktore znalazlem odnosza sie do starszych wersji tylko.

#12 colinQ

colinQ
  • 182 postów
  • SkądLębork

Napisano 16 grudnia 2009 - 18:48

Nie chciałem zakładać nowego wątku, a ten idealnie mi przypasował.
Moje pytanie brzmi: Jak wgrać aplikację na iPhone, bez wykupionego certyfikatu, na soft 3.1.2?
Samo wgrywanie pliku .app nic nie daje. Próbowałem to z Terminalem z tutoriala i aplikacja włącza się, jest czarny ekran i gaśnie - nie działa.
Zapewne napiszecie, kup licencję, problem zniknie... otóż piszę trochę w php.mysql.js.xml, a więc chciałem i spróbować wstrzelić coś*na mojego iPhona, do celów własnych. Symulator to słaby tester aplikacji, dużo lepiej jest korzystać z urządzenia, tylko jak? Mam JB więc myślę, że jest jakiś sposób.

Licencji nie wykupuję (póki co), bo mam raptem 2 app'sy pokroju Hello World i Hello Universe, a nie wiem czy mi się spodoba, jeśli nie to byłbym 99$ w plecy.

#13 ed00c

ed00c
  • 2 404 postów
  • SkądKostrzyn Wlkp.

Napisano 16 grudnia 2009 - 19:57

Zainteresuj się czymś takim jak LDID, więcej nie podpowiem ;]. pozdrawiam, ed00c

#14 colinQ

colinQ
  • 182 postów
  • SkądLębork

Napisano 16 grudnia 2009 - 20:34

dzięki ed00c, myślę, że sobie poradzę tylko gdy wpisuję w Terminal (zarówno ssh przez Maca jak i na telefonie) "apt-get install ldid" pokazuje mi się*"command not found". Czemuż to?

#15 ed00c

ed00c
  • 2 404 postów
  • SkądKostrzyn Wlkp.

Napisano 17 grudnia 2009 - 07:33

Najlepiej wejdź w Cydię i tam poszukaj, bo ldid to skrót, a całej nazwy nie pamiętam ;]. pozdrawiam, ed00c

#16 colinQ

colinQ
  • 182 postów
  • SkądLębork

Napisano 17 grudnia 2009 - 23:06

Zrobiłem jak mówisz, a także jak mówią użytkownicy innych for, także angielskich i nic.
Cały czas błędy i odwołania. Pozatym nie mogę wybuildować pliku "Device | Realese" bo prosi o licencję.
Jeśli chodzi o samego ldid to stosuję "-s" i "-S". Za każdym razem wyskakuje
util/ldid.cpp(660): _assert(0:signature != NULL)
lub
util/ldid.cpp(567): _assert(0:signature != NULL)

a na polecenie
export CODESIGN_ALLOCATE=/Developer/Platforms/iPhoneOS.platform/Developer/usr/bin/codesign_allocate
nic się*nie odzywa

wszystko dokładnie tak jak tutaj: [Full Tutorial] How to "fake code sign" your application for Cydia submission - iPod touch Fans forum

#17 ed00c

ed00c
  • 2 404 postów
  • SkądKostrzyn Wlkp.

Napisano 18 grudnia 2009 - 08:19

Wejdź tu: Chris-Software.com # iPhone & iPod Touch games and apps i poszukaj jak podpisywać aplikacje, ja robilem tym sposobem i działa ;D.
pozdrawiam, ed00c

#18 colinQ

colinQ
  • 182 postów
  • SkądLębork

Napisano 18 grudnia 2009 - 14:55

Nie mogę tego znaleźć, mógłbyś podać link?

#19 ed00c

ed00c
  • 2 404 postów
  • SkądKostrzyn Wlkp.

Napisano 18 grudnia 2009 - 20:35

How to install apps on devices without certificate Chris-Software.com # iPhone & iPod Touch games and apps ;D
pozdrawiam, ed00c

#20 colinQ

colinQ
  • 182 postów
  • SkądLębork

Napisano 18 grudnia 2009 - 21:14

minimal/mapping.h(54): _assert(13:false) :(

#21 ed00c

ed00c
  • 2 404 postów
  • SkądKostrzyn Wlkp.

Napisano 18 grudnia 2009 - 21:31

Tylko jak kompilujesz aplikacje to ustaw Device 3.0 | Release. Mi po ustawieniu 3.1.2 też taki błąd wylatywał ;]. pozdrawiam, ed00c

#22 colinQ

colinQ
  • 182 postów
  • SkądLębork

Napisano 18 grudnia 2009 - 21:53

Przy Dev 3.0 | Realese: CodeSign error: code signing is required for product type 'Application' in SDK 'Device - iPhone OS 3.0'

#23 ed00c

ed00c
  • 2 404 postów
  • SkądKostrzyn Wlkp.

Napisano 18 grudnia 2009 - 22:07

Wejdź w Edit/Edit Project Settings, poszukaj Code Signing Identity i zmień na Don't Code Sign. pozdrawiam, ed00c

#24 colinQ

colinQ
  • 182 postów
  • SkądLębork

Napisano 18 grudnia 2009 - 22:34

Właśnie o to chodzi, że mam wszystko ustawione, zgodnie z tym co napisao w tutorialu, a problem nie znika.

#25 ed00c

ed00c
  • 2 404 postów
  • SkądKostrzyn Wlkp.

Napisano 19 grudnia 2009 - 11:42

A logujesz się wcześniej na root'a na iPhonie w Terminalu? pozdrawiam, ed00c




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych