

Eliminate zbliża się
#26
Napisano 01 listopada 2009 - 11:37

#27
Napisano 01 listopada 2009 - 12:01
Chwilowo gra jest dostępna tylko w Kanadyjskim AppStore:] Testują serwery.Mogl by ktos dac linka do tej gry ? Chodzi mi o URL do iTunes Store bo nie moge jej znalezc
Jak na razie jest nieźle. Już mnie wciągnęły deathmatch'e. Tylko nie wiem czemu gra się przycina na iPhone 3GS. Nie mam żadnych JB i innych. Nie chodzi mi o lagi, bo te zdarzają się rzadko. Gra mi się przycina nawet przy grze z botami, a czyściłem pamięć przed startem aplikacji. No i jakoś kiepsko z reakcją na przycisk przeładowania, zmiany broni, a już najgorzej jest ze skakaniem. Aha, no i w tej wersji jest bug. Jeżeli w ustawieniach iPhone'a macie ustawiony język inny niż angielski, to w menu gry, nie widać nazw i opisów dodatków możliwych do wykupienia, typu nowa zbroja, broń itp.
#28
Napisano 01 listopada 2009 - 12:22
shakal o ile jesteś*szakal'em z innego forum to napisz moze jak ci sie cheaty podobaja*:-)
Co masz na myśli? :???:
#29
Napisano 01 listopada 2009 - 12:31
#30
Napisano 01 listopada 2009 - 12:47
#31
Napisano 01 listopada 2009 - 13:02
Co masz na myśli? :???:
pisałem na innym forum do którego nie moge tu zalinkować o tym, że można w Eliminate przypisać*cheat cody do 'klawisza' i wlasnie uzytkownik szakal testowal.
(polecam spojrzeć*do /var/mobile/Applications/XXXXX-XXXXX-XXXX/LiveFire.app/quake3cd-demo/baseq3/q3config.cfg)
#32
Napisano 01 listopada 2009 - 13:10
pisałem na innym forum do którego nie moge tu zalinkować o tym, że można w Eliminate przypisać*cheat cody do 'klawisza' i wlasnie uzytkownik szakal testowal.
(polecam spojrzeć*do /var/mobile/Applications/XXXXX-XXXXX-XXXX/LiveFire.app/quake3cd-demo/baseq3/q3config.cfg)
Na wszystkich forach jestem jako użytkownik shakal (czasem z siódemką lub inną liczbą)

A do pliczku popatrzę

---- Dodano 01-11-2009 o godzinie 13:13 ----
Heh tak myślałem że Eliminate jest na silniku Quake'a

A co w tym pliku jest? bo widze tylko configi sterowania :/
#33
Napisano 01 listopada 2009 - 13:26
#34
Napisano 01 listopada 2009 - 13:55
#35
Napisano 01 listopada 2009 - 14:04
#36
Napisano 01 listopada 2009 - 15:16


#37
Napisano 01 listopada 2009 - 16:08



#38
Napisano 01 listopada 2009 - 16:25



#39
Napisano 01 listopada 2009 - 17:42
#40
Napisano 01 listopada 2009 - 17:46

#41
Napisano 01 listopada 2009 - 19:36
#42
Napisano 01 listopada 2009 - 20:30

#43
Napisano 02 listopada 2009 - 00:06
zainstalowalem...
2 mapy z botami i wywalilem
przeciez sterowanie to dramat-.-
czym wy sie tak jaracie????
no racja gra jest do bani zanim w kogokolwiek wycelujesz to trzeba sie omęczyć i przy tym zginąc 5 razy w skali od 1 do 10 oceniam na 1+ nie sciągajcie tego hłamu!
PS: ten + w ocenie to tylko za grafe i za pomysł
#44
Napisano 02 listopada 2009 - 03:17
#45
Napisano 02 listopada 2009 - 09:25
Cóż Panowie chyba po prostu sobie nie radzicie. Sterowanie jest identyczne jak w większości shooterów na iPhone'a i sprawdza się bardzo dobrze. Ja po 3 meczach online, byłem w stanie zabić 10 przeciwników w jednym meczu i jeszcze przy tym zginąć raptem 2-3 razy. Walka z botami to zupełna sielanka. Fakt, faktem, czułość sterowania sobie trochę zwiększyłem w ustawieniach, bo defaultowa jest trochę przesadnie wolna. No i na początku nie gra się tak przyjemnie, jak później, gdy po kilku upgrade'ach można sobie zwiększyć prędkość przemieszczania się.no racja gra jest do bani zanim w kogokolwiek wycelujesz to trzeba sie omęczyć i przy tym zginąc 5 razy w skali od 1 do 10 oceniam na 1+ nie sciągajcie tego hłamu!
PS: ten + w ocenie to tylko za grafe i za pomysł
Wg mnie, ta gra to kawał dobrej roboty. A co najlepsze, będzie za darmo i szczerze mówiąc, nie widzę potrzeby dokupowania energii.
Co do problemów, które opisałem wyżej. Zniknęły po restarcie iPhone'a. Dziwna sprawa, widać MemoryInfo mistrzem czyszczenia pamięci nie jest.
#46
Napisano 02 listopada 2009 - 12:10
nazywanie chłamem spadkobiercy quake 3 areny... oj oj oj
przesadzasz...
naprawde;]
Cóż Panowie chyba po prostu sobie nie radzicie. Sterowanie jest identyczne jak w większości shooterów na iPhone'a i sprawdza się bardzo dobrze
no wlasnie sterowanie jest jak w wiekszosci fpp na iphona;]
ale jak wedlug ciebie jest ok...to przeciez nie bede cie przekonywal ze jest inaczej;]
#47
Napisano 02 listopada 2009 - 12:31
No właśnie i takie samo sterowanie jest chociażby w Modern Combat, którym się wszyscy zachwycają i w którym sterowanie jest bardzo fajnie rozwiązane, tak jak i w Eliminate. Ciężko sobie wyobrazić lepsze rozwiązanie dla FPS na iPhone. Uwielbiam takie narzekanie. Może wskażesz jakieś lepsze rozwiązanie sterowania palcami na dotykowym ekranie?:](...)
no wlasnie sterowanie jest jak w wiekszosci fpp na iphona;]
ale jak wedlug ciebie jest ok...to przeciez nie bede cie przekonywal ze jest inaczej;]
#48
Napisano 02 listopada 2009 - 14:56
No właśnie i takie samo sterowanie jest chociażby w Modern Combat, którym się wszyscy zachwycają i w którym sterowanie jest bardzo fajnie rozwiązane, tak jak i w Eliminate.
to TPP
i gra sie jakos o wiele przyjemniej
Może wskażesz jakieś lepsze rozwiązanie sterowania palcami na dotykowym ekranie?:]
tak...jak narazie...polecalbym ngmacccacooioo i innym zaniechanie zenujacych prob z fpp na iphona
i zajecie sie innymi grami ktore pasuja idealnie pod ta platforme np.
dungeon hunter od gameloftu
czy nowiutki red alert (chociaz tu fajny by byl rysik;p)
pisze to jako wielbiciel fpp na pc...
#49
Napisano 02 listopada 2009 - 16:59
#50
Napisano 02 listopada 2009 - 17:01
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych