iPhone 3GS w Orange
#251
Napisano 21 września 2009 - 15:19
#252
Napisano 21 września 2009 - 15:44
- dodatkowe 80 minut do wszystkich sieci (łącznie 240)
- 100 SMS-ów do wszystkich sieci
- Business Everywhere Standard
- obniżoną opłatę do Orange - 0,122 zł/min
#253
Napisano 21 września 2009 - 15:57
#254
Napisano 21 września 2009 - 16:18
#255
Napisano 21 września 2009 - 17:13
#256
Napisano 21 września 2009 - 17:37
#257
Napisano 21 września 2009 - 17:44
#258
Napisano 21 września 2009 - 18:21
#259
Napisano 21 września 2009 - 18:45
#260
Napisano 21 września 2009 - 18:50
Nie rozumiem czemu nam zadajesz to pytanie, zamiast kierować je bezpośrednio do firmy Regenersis?!Haloo... to jak moge dostać tą ekspertyze os regenersis ???
#261
Napisano 21 września 2009 - 21:48
#262
Napisano 21 września 2009 - 21:51
#263
Napisano 21 września 2009 - 22:55
Mi wyskoczyło, że mam 669,78 zł zapłacić za iPhone 3GS 16GB przy abonamencie "Plan dla Firm 110" na 2 lata. Pojawia się jednak błędna kwota abonamentu, ponieważ jest mowa o 107,36 zł miesięcznie, a abonament powinien wynosić 100 + VAT, czyli 122 zł. Abonament "Plan dla Firm 110" bazuje jednak na "Orange dla Firm 160", który kosztuje dokładnie 107,36 zł miesięcznie, więc stąd pewnie to nieporozumienie. Wychodzi na to, że za 14,64 zł dodatkowo otrzymuję:
- dodatkowe 80 minut do wszystkich sieci (łącznie 240)
- 100 SMS-ów do wszystkich sieci
- Business Everywhere Standard
- obniżoną opłatę do Orange - 0,122 zł/min
I to jest już od czasów iPhone 3G najlepsza cenowo dostępna taryfa.
Za 122 zł brutto jest 240 minut i paczka danych 1GB w której po przekroczeniu limitu się nie dopłaca.
#264
Napisano 22 września 2009 - 08:07
#265
Napisano 22 września 2009 - 08:26
iPhony 3Gs białe 16GB są dostępne w Orange, dzwoniła do mnie Pani z centrali (niestety się spóźniła, przedłużyłam przez interent) więc dzwońcie do konsultantów
aantosik gratuluję, że udało Ci się w końcu przedłużyć umowę 8-)
#266
Napisano 22 września 2009 - 08:34
Ale przez internet możesz również przedłużyć umowę i wyjdzie to IMHO korzystniej niż przez telekonsultanta. Ale na chwilę obecną telefonów ponownie nie ma w sklepie orange.pl.Telefony są dostępne w sklepie internetowym, ale NIE dostępne w opcji telefonicznego przedłużania umowy.
Na moje pytanie - kiedy ? Usłyszałem: nie wiadomo . Po raz kolejny klient nowy jest traktowany bardziej priorytetowo niż stały. CHO_RE .
#267
Napisano 22 września 2009 - 12:57
#268
Napisano 22 września 2009 - 13:16
miesiąc walki i obecnie
Agnieszka vs. Orange 1:1
Dostałaś 3gs?
#269
Napisano 22 września 2009 - 15:02
#270
Napisano 22 września 2009 - 16:39
#271
Napisano 22 września 2009 - 17:11
#272
Napisano 22 września 2009 - 19:23
A jaki masz status zamówienia? Bo u mnie wciąż przekazane, czyli zamówienie zostało skierowane do realizacji.3Gs biały 16GB w abonamencie iPhone 150zł w Orange
przez internet.
#273
Napisano 22 września 2009 - 19:33
---- Dodano 22-09-2009 o godzinie 18:36 ----
A jaki masz status zamówienia? Bo u mnie wciąż przekazane, czyli zamówienie zostało skierowane do realizacji.
Póki co wciąż nie mam nic bo Pani ręcznie wprowadzała moje dane do systemu i przekazywała je do działu technicznego (nie było wczoraj opcji przedłużenia umowy z iP 3Gs w abonamencie dla iP) ale dzisiaj do mnie dzwoniła, powiedziała, że wszystko jest ok i telefon będzie u mnie za 5 do 10 dni roboczych. Jak masz jakieś wątpliwości zadzwoń na *400 i spytaj konsultanta jak to jest. Są niezwykle mili i pomocni jak się okazało.
#274
Napisano 22 września 2009 - 20:53
#275
Napisano 22 września 2009 - 21:15
Witam jestem tu nowy ale mam nadzieje ze dowiem sie kilku ciekawych rzeczy o applowskich produktach:))
Sluchajcie ja juz od jakichs dwoch tygodni czuje sie jak w osiemdziesiatym piatym albo wczesniej choc niewiele pamietam z tamtych czasow.
Powiedzcie mi jak to mozliwe ze w XXI wieku w panstwie nalezacym do unii ja przychodze do dystrybutora iPhonow czyli do ORANGE i mowie ze chce zakupic telefon poza abonamentem czyli nawet biorac go na raty zostawiam tam prawie 2500 zł a z tego co wiem to rzadko sie zdarzaja tacy klienci i dowiaduje sie ze towaru NIE MA!!!
Masakra jakas !!!!
Czyli mam sie zapisac w kolejce i bede ktorystam na liscie i poprostu mam czekac na telefon jak na zimowki do zuka w 75.
Sluchajcie to jest poprostu ŻENUJĄCEEEE!!!!!!
Z pewnoscia jutro zadzwonie tak i do orange gdzies wyzej nie do BOK bo ci gówniarze nic nie wiedza i wyraze swoja opinie na temat takiej sytuacji ( z tego co wiem to w ERZE sytuacja jest podobna).
Nieomieszkam równiez zwrocic sie do Apple Polska ktorzy rowniez sa z pewnoscia wspolodpowiedzialni za taka sytuacje i równiez w miare delikatnie na ile mi nerwy pozwola przedstawie im zaistniala sytuacje.
Sluchajcie ja sie poprostu czuje jak bym pochodzil z trzeciego swiata i uwazam ze to jest lekka dyskryminacja naszego panstwa poniewaz w innych krajach takie urzadzenia stoja na polkach sklepowych badz salonowych a u nas pomimo iz sprzedaz tych telefonow jest rewelacyjna to firma Apple ma to gdzie bo to przeciez jakas Polska ktora nie wiadomo gdzie lezy bo to przeciez prawie Rosja bo dla nich my wszyscy tacy sami.
Jestem absolutnie zbulwersowany taka sytacja bo widze ze w tym cholernym kraju NIC sie nie zmienia od dziesiatek lat czy to naprawde musi tak byc??
Też mnie to wkurza, ale co zrobisz? Myslisz, że po twoim telefonie się wszystko zmieni? Nie.. Wina leży po stronie Apple USA i z tego co wiem to w bogatszych państwach Europy jest podobnie.. Wczoraj BlueCity miało dostawę iPhonów. Wiecie ile przyszło? Jeden.. Przyszedł jeden, a zapotrzebowanie mają na 50 coś. I nie mogę tego zrozumieć. Każdej firmie zależy na kasie, więc czemu Apple nie zwiększy produkcji i wyśle wszędzie brakujących telefonów? Chore..
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych










