Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Gwarancja mac mini w media markt


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
58 odpowiedzi w tym temacie

#51 Witos

Witos
  • 4 400 postów

Napisano 04 sierpnia 2009 - 15:55

W sądzie jest zasada domniemanej niewinności. Co do takiej hybrydy spytaj rzecznika.

#52 robbix

robbix
  • 117 postów

Napisano 04 sierpnia 2009 - 17:40

Jeżeli to prawda to może się udać bez rzeczoznawcy :) Jutro jeżeli zdarzę skocze do rzecznika i wypytam czy coś z tym idzie wykombinować, dopuki komputera nie oddali :)

#53 Redviking

Redviking
  • 583 postów

Napisano 04 sierpnia 2009 - 21:58

Boska ta "ekspertyza" - skoro tak jak pisza nie nosi ani sladu zalania ani ingerencji osob trzecich, a nie sa w stanie stwierdzic co spowodowalo taka awarie to ja bym sie tego trzymal: "sami nie wiecie co nie tak z komputerem pozatym ze ja tego nie uszkodzilem. Skoro nie bylo ingerencji a komputer ulegl uszkodzeniu ja twierdze ze byla to wada ukryta i ujawnila sie teraz, co potwierdza wasza ekspertyza. Tendencyjne sugerowanie ze "np. przez podłączenie niewłaściwych urządzeń pod porty (przeciążenie) lub przepięcie z sieci ethernet" moglo spowodowac uszkodzenie tylko popiera moje stanowisko gdyz tak "złożone układy elektroniczne" posiadaja stosowne zabezpieczenia. gdyby to co sugeruje ekspertyza (bez zadnych podstaw bo to tylko domniemanie, niepoparte zadnymi dowodami) mialo miejsce to te zabezpieczenia powinny zadzialac - wiemy ze plyta uszkodzona a wiec nawet gdyby zaakceptowac to co sugeruje ekspertyza to tez stanowi wade ukryta, wlasnie niesprawnosc tych zabezpieczen, i prosze nie produkowac nastepnej "ekspertyzy" z zawartymi kolejnymi domniemaniami. Nie wiecie czemu sie uszkodzilo, dlaczego odmawiacie mi naprawy?Juz dostaliscie w czerwcu kare od UOKiK za podobne traktowanie klientow, czy byla za mala?" P.S oj chyba nie kupie juz nic wiekszego w sklepie "nie dla idiotow" i "nie dla gwarancji".

#54 Witos

Witos
  • 4 400 postów

Napisano 05 sierpnia 2009 - 09:37

Sklep niby reklamuje się jako "nie dla idiotów", ale robią z ludzi idiotów. I z wielu ludzi daje się zrobić idiotów. Dlatego to chyba faktycznie sklep "dla idiotów" jest.

#55 bartosz

bartosz

  • 1 644 postów

Napisano 11 sierpnia 2009 - 16:00

tu calosc i (w miare szczesliwe) zakonczenie blog.fotogenia.info 24 miesiące spokoju?

a moze robbix jeszcze cos doda od siebie?

#56 robbix

robbix
  • 117 postów

Napisano 11 sierpnia 2009 - 19:30

No tak, sprawa się zakończyła w miarę pomyślnie:) Sam kupując tego maczka w mm myślałem właśnie o tych 24 miesiącach, i tu trochę się przejechałem. Gdyby nie ta ugoda, podział kosztów naprawy, sprawa mogła by się ciągnąć jeszcze przez parę miesięcy. Tak więc gdy będę kupował następnego maczka prawdopodobnie wykupie Apple Care, aby mieć święty spokój na 3 lata, bez udowadniania tego i owego. Ps. Wiecie może na ile isource udziela gwarancji na wymienioną część(płytę główną)?

#57 Witos

Witos
  • 4 400 postów

Napisano 11 sierpnia 2009 - 19:35

Jedno jest pewne, skoro poszli na ugodę, to znaczy, że zrozumieli, że koniec końców przegrają. Gdyby byli pewni swego, to spokojnie mógłbyś powoływać kolejnych rzeczoznawców i zakładać sprawę. Każda nowa/wymieniona część to kolejny rok gwarancji na nią i to niezależnie od gwaranta.

#58 kongi

kongi
  • 25 postów

Napisano 02 września 2009 - 22:50

No tak, sprawa się zakończyła w miarę pomyślnie:)
Sam kupując tego maczka w mm myślałem właśnie o tych 24 miesiącach, i tu trochę się przejechałem.
Gdyby nie ta ugoda, podział kosztów naprawy, sprawa mogła by się ciągnąć jeszcze przez parę miesięcy.
Tak więc gdy będę kupował następnego maczka prawdopodobnie wykupie Apple Care, aby mieć święty spokój na 3 lata, bez udowadniania tego i owego.

Swoją drogą - to z tej ustawy chyba faktycznie wynika coś takiego:
- zakładając że gwarancja ma tylko 12 miesięcy i dajmy na to zepsuje sie naped CD, sprawa oczywista
- po tych 12 miesiącach, jeśli sie zepsuje napęd CD to trzeba udowodnic że on już wcześniej był zepsuty, co praktycznie jest rzeczą niemożliwą...
czyli te 12 mięsięcy rękojmi można sobie poza przypadkami 'kupiłem auto terenowe i na polnej łące urwalem zawieszenie' w buty wsadzić ?

#59 filemoon

filemoon
  • 137 postów
  • SkądDublin

Napisano 23 października 2009 - 13:47

Po pierwsze reklamujac komputer z tytulu rekojmi nalezy mowic ze reklamuje sie z tytulu rekojmi (zadnych papierow w tym momencie nie podpisujcie - zadnych grukow GWARANCYJNYCH). Jak sie zamieszacie i udowodnia wam (podpiszecie jakeis gowwno przyskladaniu komputera do serwisu) ze skozuystaliscie z gwarancji to doopa blada. Wtedy sprawa toczy sie innym biegiem. Przygotowac sobie papier wydrukwoac z data i opisem usterki - poprosic o pieczatke ze sprzet przyjeli i czekac an kase lub nowy sprzet a wszystkie proby kontaktu (czekamy na czesci) czy przeciagania ignorowac!!!!! Rekojmie sie reklamuje zawsze w miejscu zakupu (nie dajcie sie wygonic do serwisu) - gwarancje to juz w zaleznosci od zapisow w karcie gwarancyjnej.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych