Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Pęknięcie obudowy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
91 odpowiedzi w tym temacie

#76 lef

lef
  • 279 postów
  • SkądKraków

Napisano 05 grudnia 2009 - 17:22

Ciekawe skąd masz takie informacje.
Liczy się gwarancja z poprzedniego egzemplarza. Spytaj w Erze lub Orange.


Z autopsji.

#77 meg

meg
  • 316 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 19 grudnia 2009 - 20:54

No i kolejna szcześliwa z pęknięciem :/ po dwóch dniach od zakupu pojawiło się małe pęknięcie od głośniczka do śrubki (naprawde ledwo widoczne). Myślałam sobie, że to niemożliwe, bo z telefonem obchodzę się jak z jajkiem - może to już było i nie zauwazyłam, w końcu takie malutkie... Ale po paru dniach pojawiło się następne pęknięcie obok (zupelnie jakby plastik nie wytrzymywal wtyczki do kabla USB xD). A dziś patrzę, że jest kolejne pęknięcie od drugiego głosniczka do krawędzi xD Telefon kupiłam tydzień temu xD zauwazyłam jeszcze że szybka ekranu jest troche krzywa, tzn z jednej strony jest wyzej, co tworzy taki delikatny "próg". W sumie wszystko względnie bym olała (z bólem serca, bo jednak lubię rzeczy idealne i dbam o nie co by się mniej idealne szybko nie stały :]), ale te kolejne pęknięcia naprawdę zaczęły mnie martwić... Z drugiej strony jak czytam te posty na forum i oglądam te zdjęcia, to: 1) moje pęknięcia w porównaniu z Waszymi są naprawdę mikro, choć czuć je, jak przejedzie się paznokciem; 2) co z tego ze nawet dostane nowy telefon ktory zacznie tez pękac, ale bardziej i rrównież w innych miejscach? xD mam latać co miesiac do serwisu? xD Może nawet oddałabym do serwisu ze względu na tę szybkę, ale boje sie teraz że dostane telefon ktory bedzie silniej pękać lol edit. mam jeszcze pytanie, czy jesli zakupilam tel w erze to czy mogę go oddać do serwisu w cortlandzie?

#78 MurcieFan

MurcieFan
  • 1 415 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 grudnia 2009 - 22:32

Tylko do ery albo regeneresis

#79 meg

meg
  • 316 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 19 grudnia 2009 - 22:40

dzięki

#80 Cadnin

Cadnin
  • 197 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 grudnia 2009 - 19:02

Witam. Mam podobne pęknięcia jak reszta osób, które się tutaj wypowiadały, tzn zaraz przy docku. Telefon mam z Orange. I teraz mam pytanie - jeśli chcę oddać go na gwarancję to mogę oddać tylko do salonu Orange, czy moge np do jakiegoś iStora ? Gdzieś przeczytałem, że oddał ktoś do iStora i dostał ipka nowego..

#81 m@niek

m@niek
  • 63 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 grudnia 2009 - 20:34

Weź poszukaj na forum, a nie śmiecisz. Wydaje mi się, że w tym wątku pare razy już o tym pisali :/

#82 Vol

Vol
  • 25 postów

Napisano 17 maja 2010 - 20:19

Witam. Mam podobny problem z pęknięciem w moim iP 3G, w związku z tym napisałem maila do regenersis. Jak tylko otrzymam odpowiedź to dam znać:)

Oto treść maila

Witam. Posiadam iPhone'a 3G zakupionego w salenio ERA z abonamentem. Numer seryjny urządzenia to #numerser. Numer IMEI to #IMEI. Jeśli trzeba wysłać inne informacje n.t. iPhone, albo rachunek zakupu w ERA, etc. proszę o taką informację a wszystko bez problemu wyślę emailem, lub w formie kserokopii wraz z aparatem telefonicznym.

Swojego iPhone chciałbym oddać w ramach gwarancji, gdyż występuje na nim uszkodzenie mechaniczne nie (!) spowodowane przez użytkownika, lecz przez wadę sprzętu. iPhone nigdy nie upadł i przez większość czasu włożony był w etui 'marware sportsuit convertible', które chroni go przed uszkodzeniami mechanicznymi. Jestem jedynym użytkownikiem telefonu i mam go zawsze przy sobie, w związku z tym nie ma mowy by uszkodzenie powstało pod moją nieobecność, na skutek nieprawidłowego użytkowania przez osobę trzecią.

Uszkodzenie mechaniczne to pęknięcie tylnej części obudowy przy docku ładującym, sięgające od poczatku docku do obrazka z przekreślonym kubłem na śmieci.

To, iż uszkodzenie nie powstało przez użytkownika potwierdza fakt, że nie jestem jedyną osobą u której zdarzył się taki problem. Na forum poświęconym produktom firmy Apple bardzo wiele osób zgłaszało podobny problem, co wskazuje, iż jest to wada urządzenia. Oto link do całego tematu poświęconego pękającej obudowie:

http://myapple.pl/ip...ie-obudowy.html

Pozwolę sobie zacytować użytkowników z w.w. forum:

"U mnie również pojawiło się duże pęknięcie na dole. Na początku myślałem, że to jakoś z mojej winy ( ale, żeby samemu coś takiego zrobić musiałbym chyba wyłamać całe złącze dock a trzyma sie wszystko bez problemu)ale czytając parę wątków widzę, że nie jestem sam z tym problemem.
Również poczekam trochę i oddam na gwarancji zobaczymy co z tym zrobią." - Smutny

"Niestety i mnie to dotknęło, ale dopiero w ostatnim czasie. Dziś zauważyłem pęknięcie między przełącznikiem dźwięku a metalową ramką.
Jest ono widoczne, wyczuwalne palcem. Telefon nie upadł.
Mam jeszcze jedno "coś pęknięcio-podobne" między ramką a tacką sim, ale nie wiem czy to nie rysa." - iMarekPL

"Pęknięta obudowa jest podstawą do reklamacji.
Jest to już uznana wada fabryczna produktu. Jeśli jej nie uwzględnią, należy uporczywie udowadniać (jest mnóstwo dowodów w internecie), że jest to wada fabryczna." - iClinic.pl

W związku z tym w ramach gwarancji udzielanej przez Apple i/lub ERA proszę o bezpłatne zdiagnozowanie wad urządzenia i usunięcie takowych (w tym, stwierdzoną już wadę obudowy), lub wymianę telefonu na nowy.

#mój adres



#83 kawowy5g

kawowy5g
  • 22 postów

Napisano 17 maja 2010 - 20:46

Witam. ja z kolei mam taki problem że iPhone "rozszedł" się. Mianowicie chodzi o to że między tylnym panelem a metalową ramką jest szczelina ( podkreślam że jest to w prawym górnym rogu a jak by to jeszcze było mało to tam gdzie jest aparat:D) i problem polega na tym ze nie działa mi dotyk, muszę go ścisnąć i dopiero wtedy zaczyna działać ( to chyba przez to że odpina się ta taśma która znajduje się w tym miejscu). A moje pytanie jest takie czy da się to jakoś naprawić? Aktualnie musiałem skleić taśmą no ale nei wygląda to zbyt estetycznie:(

#84 Vol

Vol
  • 25 postów

Napisano 17 maja 2010 - 20:57

Na każdy produkt jabłka masz rok gwarancji od jabłka i na podstawie prawa polskiego masz 2 lata gwarancji na wszystko (wtedy powołujesz się na niezgodność towaru z umową u tego, kto Ci go sprzedał). Tyle jeśli chodzi o bezpłatną naprawę. Jeśli chodzi o płatną to

1. autoryzowany serwis - najbezpieczniej - [MacLife] Obudowa iPhone 3G - Wymiana na now
2. wpisz na allegro iphone+obudowa i będzie mnóstwo nieautoryzowanych ludzi, którzy naprawiają iP

#85 kawowy5g

kawowy5g
  • 22 postów

Napisano 18 maja 2010 - 19:08

no tak ale niestety iP juz dawno po gwarancji więc raczej nici z bezpłatnej naprawy. Vol a nie wiesz czy MacLife wymienia tylko tylni panel jak to większość serwisów czy również tą metalową ramkę bo jest troszkę poobijana i ją też bym z chęcią wymienił:)

#86 Vol

Vol
  • 25 postów

Napisano 18 maja 2010 - 19:20

Szczerze nie wiem, ale to autoryzowany serwis i powinien zajmować się wszystkim. Zadzwoń tam:) Co do mojego maila. Odpowiedź brzmi "wyślij nam telefon to sami sprawdzimy". Niestety nie podali adres na jaki mam go wysłać. A na ich stronie jest b... bałagan. Mieszkam we Wrocławiu i nie wiem czy mogę oddać do ich punktu, który jest we Wrocławiu (ten punkt nie wygląda jakby zajmował się iP), czy gdzie...

#87 iClinic.pl

iClinic.pl

  • 177 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 maja 2010 - 03:44

kawowy - zapewne jest to cena bez wymiany ramki, jednak kazdy powazny serwis co wymienia obudowy, moze rowniez wymienic ramke. Vol, cos Ci sie pomylilo - poniewaz ani Maclife, ani iClinic - nie jest autoryzowanym serwisem Apple.

#88 kawowy5g

kawowy5g
  • 22 postów

Napisano 22 maja 2010 - 14:16

Clinic a czy wy także wymieniacie obudowy no i te ramki oczywiście? :)

#89 iClinic.pl

iClinic.pl

  • 177 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 maja 2010 - 01:36

Cena praktycznie taka sama - 280zł. Ramka to dodatkowy koszt 99zł.

#90 Vol

Vol
  • 25 postów

Napisano 09 czerwca 2010 - 14:54

@iClinic wniosłem że autoryzowany, bo podają, że ich naprawa nie integruje w gwarancje a w gwarancji jest napisane, że tylko naprawa w autoryzowanych punktach nie ingeruje w gwarancje. Stąd mój wniosek. Jeśli mylny to przepraszam. Wyżej opisałem moją sytuację i muszę powiedzieć że mimo narzekania na Regenersis jestem zadowolony. Dostałem nowego iP, który jest w pełni sprawny! Na iP, którego wysłałem miałem iOS 4.0 beta 4. Może nie mogli sobie z nim poradzić i dlatego wysłali mi zupełnie nowego. Tego nie wiem i się nie dowiem ;)

#91 Performance

Performance
  • 87 postów

Napisano 29 listopada 2010 - 01:53

Witam, Również mam iPhone 3gS 32gb z pękniętym od dock'a do "kubła". Posiadam gwarancję (1 rok apple) do marca 2011. Dotychczas wypowiadali się ludzie oddający telefon w Erze, czy komuś udało się oddać ten telefon na gwarancję w Orange i uzyskać bezpłatną naprawę?

#92 magdam

magdam
  • 29 postów

Napisano 09 listopada 2011 - 21:20

ja oddalam iphona do orange przez gubienie zasiegu(niby jest zasieg a polowa wiadomosci do mnie niedociera), przy okazji powiedzialam ze mam peknieta obudowe. dzowni do mnei dzis pani i mowi ze pekniecie w obudowie jest wynikiem mechnicznym i moj iphone traci gwarncje. WTF?! z telefonem obchodze się jak z jajkiem, nigdy mi nie spadl, obudowa pekla sama czy jest sens i mam szanse wykłócenia sie w orange o ta reklamcje?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych