
Pęknięcie obudowy
#1
Posted 06 June 2009 - 14:00
#2
Posted 06 June 2009 - 15:58
#3
Posted 06 June 2009 - 16:38
#4
Posted 06 June 2009 - 17:43
#5
Posted 06 June 2009 - 18:39
#6
Posted 07 June 2009 - 11:48
#7
Posted 07 June 2009 - 11:56
Ciekawe jak to będzie. Teoretycznie mogą to podciągnąć pod usterkę z winy użytkownika.
no własnie ale najsmiesniejsze jest to ze to najczesciej nie z winy uzytkownika
#8
Posted 07 June 2009 - 12:24
Ja mam 2 pęknięcia przy przycisku wyciszania do tego 1 przy złączu na dole i to dość duży chyba na cm. Oddam do serwisu za miesiąc pewnie jak gwara będzie się kończyć.
U mnie również pojawiło się duże pęknięcie na dole. Na początku myślałem, że to jakoś z mojej winy ( ale, żeby samemu coś takiego zrobić musiałbym chyba wyłamać całe złącze dock a trzyma sie wszystko bez problemu)ale czytając parę wątków widzę, że nie jestem sam z tym problemem.
Również poczekam trochę i oddam na gwarancji zobaczymy co z tym zrobią.
#9
Posted 07 June 2009 - 16:47
Jest to już uznana wada fabryczna produktu. Jeśli jej nie uwzględnią, należy uporczywie udowadniać (jest mnóstwo dowodów w internecie), że jest to wada fabryczna.
Uznana reklamacja skutkuje wymianą na nowy model.
Reklamujcie

W razie chęci zmiany koloru obudowy np. na seledynowy/jaskrawy pomarancz metaliczny - zapraszam do Nas. iPhone Serwis - iClinic - iPod Naprawa
#10
Posted 07 June 2009 - 18:28
#11
Posted 08 June 2009 - 10:53
Pęknięta obudowa jest podstawą do reklamacji.
Jest to już uznana wada fabryczna produktu. Jeśli jej nie uwzględnią, należy uporczywie udowadniać (jest mnóstwo dowodów w internecie), że jest to wada fabryczna.
Uznana reklamacja skutkuje wymianą na nowy model.
Reklamujcie
W razie chęci zmiany koloru obudowy np. na seledynowy/jaskrawy pomarancz metaliczny - zapraszam do Nas. iPhone Serwis - iClinic - iPod Naprawa
moje pekniecie uznano za uszkodzenie z winy uzytkownika (upadku nie bylo)
reklamuje przez salon ery i kazalem im odeslac drugi raz do serwisu bo nie zgadzam sie z ich opinia...
Macie jakies doswiadczenia albo porady co zrobic aby wymienili mi obudowe lub telefon?
Jaki pismo? Cokolwiek. Wiem, ze moge isc do rzecznika praw konsumenta, ale ja chce mojego iPka a jestem juz miesiac bez niego i czuje sie jak bez reki.
Pozdrawiam
#12
Posted 08 June 2009 - 14:53
#13
Posted 08 June 2009 - 18:39
#14
Posted 08 June 2009 - 22:01
#15
Posted 08 June 2009 - 22:39
#16
Posted 09 June 2009 - 06:33
Co do uszkodzen moje iPhone'a - pekniecia na obudowie sa przy wejsciu sluchawkowym, przy tacce i jedno ogromne tj 1,5cm na samym srodku dolu obudowny :/ zaznaczam, ze telefon mi nie upadl, po prostu pojawilo sie male pekniecie i zaczelo powiekszac :| na dodatek przez to, obudowa odstaje a przy lewym boku, jest okolo milimetrowa szpara (miedzy obudowa o srebrna ramka) - to wszystko spowodowane tym malym poczatkowym peknieciem.
Nastepnie - cos jest nie tak z wejsciem sluchawkowym , ponieważ przy podlaczeniu sluchawek, nie moge uzywac "pilota" i nie słychać tez ze mowie do mikrofonu w czasie rozmowy. Zaznaczam ze sluchawki sa sprawne bo byly sprawdzane na innym iPhonie oraz na iPodzie

i ostatnia wspaniala rzecz, to to, ze nie moge odtworzyc softu ;] u mnie na PC nie dziala, na Lapku tez nie. no ale powiedzmy, ze to ja mam cos ze sprzetem.
Jesli chodzi o gwarancje 3miechy temu oddale telefon do orange w centrum Katowic (najlepsze ze TYLKO TAM MOGE GO ODDAC w innym orange nie chcieli go przyjac), oczywiscie obsluga mila wszystko fajnie, opis usterki: "szpara w obudownie" - po 2tyg dostaje odpowiedz, ze jest to uszkodzenie mechaniczne. czyli naprawa ani wymiana mi nie przysluguje

Jeszcze tego samego dnia udalem sie ponownie do orange tym razem w tej sprawie, ze nie moge uruchomic ani odtworzyc telfonu a oddawalem im "czynny" - przyjeli. mija tydzien, telefon do odebrania , reklamacja rozpatrzona opis "nie stwierdzono zadnych nieprawidlowosci" jedynie co to zrobili restore ;] , chociaz tyle ze telefon dzialal.
wtedy dalem sobie spokoj z oragne, w miedzyczasie obudowa popekala bardziej i pojawily sie problemy z wejsciem sluchawkowym . na razie nie mam czasu do tego zeby z nimi walczyc, wiadomo studia sesja inne wazne rzeczy.
Zacytuje w tym miejscu wypowiedz kolegi
Pęknięta obudowa jest podstawą do reklamacji.
Jest to już uznana wada fabryczna produktu. Jeśli jej nie uwzględnią, należy uporczywie udowadniać (jest mnóstwo dowodów w internecie), że jest to wada fabryczna.
Uznana reklamacja skutkuje wymianą na nowy model.
Masz moze jakies informacje na ten temat dokladniejsze? mysle, ze takie "mnostwo dowodow" bardzo by mnie i innym latwilo sprawe :/ z gory dzieki!
Pozdrawiam i zycze powodzenia wszystkim wytrwalym w walce o swoje!

ps. sorry za tak mi sie wydaje chaotyczna wypowiedz, no ale moj mozg jest przegrzany w czasie sesji

#17
Posted 13 June 2009 - 11:32
#18
Posted 13 June 2009 - 15:31
#19
Posted 24 June 2009 - 21:12
O firmie Regenersis słów kilka…
#20
Posted 24 June 2009 - 21:47
#21
Posted 24 June 2009 - 21:52
#22
Posted 24 June 2009 - 21:59
#23
Posted 24 June 2009 - 22:19
#24
Posted 25 June 2009 - 08:41
To ja moze opisze swoja przygode z peknieta obudowa. Wszystko dzieje sie w UK. Ide do salonu O2 gdzie kupilem tel i pokazuje pekniecie niewielkie ok jednego centymetra przy przelaczniku dzwieku. Gosc mowi ze ok wysla do serwisu itp wszystko ma trwac ok 20 dni. Pytam o normalny w takich wypadkach tel zastepczy okazuje sie ze teraz nie maja zebym przyszedl jutro, pojutrze. Przychodze na nastepny dzien i inny gosc twierdzi ze owszem moga zrobic ale odplatnie nie w ramach gwarancji, grzecznie dziekuje i jade do salonu Appla. W salonie mowie w czym rzecz i gosc umawia mnie na nastepny dzien na wizyte w serwisie. Wszystko trwa moze 5 minut. Nastepny dzien wizyta w serwisie, po odczekaniu swojego pokazjue sympatycznej pani tel i mowie w czym rzecz. Oglada upewnia sie czy napewno mi nie spadl i pyta czy chce nowy ?? Bez namyslu opowiadam ze oczywiscie. Poszla gdzies na zaplecze i wraca z pudeleczkiem z ktorego wyjmuje zafoliowanego iphona:D. Nawet powiedziala ze moze mi go od razu aktywowac z czego skwapliwie skorzystalem. I tak miesiac przed koncem gwarancji dostalem nowego iphona:D. Jako ciekawostke powiem ze nawet nie musialem miec ze soba zadnych dokumentow gdzie i kiedy go kupilem czy jest jeszcze na gwarancji itp. Po prostu wklepala nr w komputer i wywalilo jej wszystkie dane. Nie wiem jak w PL ale tu jak widac najlepiej uderzac od razu do zrodla...
w Polsce to ze świecą szukać takich serwisów


#25
Posted 01 July 2009 - 14:47
Oddany: 08.06.09r, salon Ery
Powód: Pęknięcie między przełącznikiem wyciszania, a metalową ramką. Od nowości prześwit między wyświetlaczem, a metalową ramką widoczny w ciemnych pomieszczeniach. Od nowości wyświetlacz nierówno zamontowany ze srebrną ramką.
Wynik: Nówka iPhone

Długo czekałem, ale udało się.
A wczoraj nawet wybrałem się do Rzecznika Praw Konsumenta, ale był na urlopie.

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users