Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#201 KuboX

KuboX
  • 2 119 postów
  • SkądPolandia

Napisano 06 sierpnia 2009 - 13:04

Może się pomylili - podobno często się to u nich zdarza.

#202 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 06 sierpnia 2009 - 18:09

Co za idioci... Oddalem niedzialajacy telefon i niedzialajace akcesoria (ladowarka, kabel). Dali nowy telefon i nowy kabel, a ladowarka jak nie dzialala tak nie dziala. ;(

#203 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 sierpnia 2009 - 20:15

Może zalana... :lol:

#204 iMaks

iMaks
  • 1 323 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 sierpnia 2009 - 20:18

Możliwe.Sugeruje także, iż może być po upadku.:lol: Ciesz się zatem z dobrego iPhone'a.

#205 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 06 sierpnia 2009 - 21:03

Nie, nie... Odesle im jeszcze raz sama ladowarke.!

---- Dodano 07-08-2009 o godzinie 13:13 ----
Powiedzcie mi jak to jest z gwarancja na telefon, ktory wymienili w regenersis, przez Ere.?
Mianowicie, dostalem "nowy" telefon i czy na niego obowiazuje stara gwarancja czy na "nowy" telefon daja nowa roczna gwarancje?

#206 KuboX

KuboX
  • 2 119 postów
  • SkądPolandia

Napisano 10 sierpnia 2009 - 15:25

Gwarancja, z tego co wiem, przysługuje Ci nadal ta sama.

#207 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 10 sierpnia 2009 - 15:29

Na stronie Apple pokazuje mi, ze jeszcze mam gwarancje do 2010roku. A Era mi mowi, ze do wrzesnia 2009. Moze Era juz nie reflektuje, a Regenersis tak, moze na wlasna reke musze odsylac. Sam juz nie wiem.

#208 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 10 sierpnia 2009 - 16:41

Gwarancja na telefon pozostaje ta sama. Gwarancja ery na podstawie ustawy konsumenckiej dalej trwa aż do minięcia 2 lat od daty zakupu.

#209 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 10 sierpnia 2009 - 16:58

Dzwonilem do Biura Obslugi i mila Kobieta powiedziala, ze gwarancja mija 27.02.2009. Czyli rok po podpisaniu umowy...

#210 LukaS92

LukaS92
  • 319 postów
  • SkądCzersk, Warszawa

Napisano 10 sierpnia 2009 - 17:46

A ja chciałem się zapytać, czy to prawda że na akcesoria jest tylko 6 miesięcy gwarancji?.. :/ Pani w Orange wzięła ode mnie iPhone, ale zepsutych słuchawek i kabla już nie chciała. Najlepsze jest to, że dopiero po 6 miesiącach zaczęły się psuć :)

#211 kocie_ruchy

kocie_ruchy
  • 11 postów

Napisano 10 sierpnia 2009 - 20:01

a ja mam problem z serwisem regenersis i zamierzam się z wami nim podzielić... jakiś czas temu mój iPhone po zakończeniu rozmowy się sam wyłączył i od tamtej pory już nie można go włączyć :( oddałem go osobiście do serwisu w ostatni piątek, dzisiaj podjechałem spytać jak sprawa się rozwija. zostałem poinformowany, że iPhone uległ rozszczelnieniu i jest to usterka mechaniczna nie objęta gwarancją - jedyne co proponują to wymianę na nowy za 904 zł! :-x nie zgodze się na to bo wiem że usterka w iPhonie powstała nie z mojej winy. jutro będę jeszcze do nich dzwonił i próbował rozwiązać tę sprawę, w razie braku chęci współpracy z ich strony macie pomysł co mogę zrobić? do kogo w apple'u się zwrócić?

#212 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 sierpnia 2009 - 20:13

Jedno: :lol: Witaj w klubie!

#213 kocie_ruchy

kocie_ruchy
  • 11 postów

Napisano 10 sierpnia 2009 - 21:28

tzn masz ten sam problem? a może miałeś i już sobie z nim poradziłeś? :D ewentualnie istnieje możliwość naprawienia gdzieś mojego iphona "za pieniądze", ale nie takie absurdalne?

#214 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 sierpnia 2009 - 21:29

Ja nie, ale mogę wskazać kilka osób, które ten problem miały. U mnie co innego - twierdzą, że zalazłem telefon. :)

#215 kocie_ruchy

kocie_ruchy
  • 11 postów

Napisano 10 sierpnia 2009 - 22:32

a mógłbyś mi je wskazać na pw albo maila albo gg? ;>

#216 Piterkin

Piterkin
  • 35 postów
  • SkądRadzymin

Napisano 10 sierpnia 2009 - 23:54

Nawet nie wspominajcie mi o Regenersis - mam iPhone'a 3g w ktorym co chwila zrywa zasieg - czasem dziala czasem nie - wyslalem opisalem usterke a oni odeslali mi telefon twierdzac ze wszystko dziala - i teraz sie bujam z nokia za 80 zl bo ipohne jest bardziej iPodem touch niz iPhone'em. Ale to nie koniec Regeneris... Jeszcze sie upomne o swoje tylko potrzebuje troche czasu...


Miałem dokładnie to samo. Piszę o tym w innym wątku. Kiedy za 3 razem usterka wystąpiła w salonie przy [rzyjmującej go pracownicy, odesłali mi aparat z kosztem naprawy na prawie tysiąc złotych, tłumacząc (tylko telefonicznie), ze to moja wina bo aparat został rozszczelniony. Po czym oddali mi telefon - uwaga - ze zniszczoną obudową! Sprawę skierowałem do Rzecznika PRaw Konsumenta. Jestem po kolejnym piśmie do nich. Uważaj, bo serwis - Regenersis, którego prawdopodobnie jakiś pracownik - tak strasznie tu chwali, to bardzo niekompetentna i nieodpowiedzialna firma. Pomijam juz fakt, że w opisie usterki wypisują zupełnie inne rzeczy, niż te rzeczywiście zgłaszane. Ponieważ pracuję w mediach, a wiem, że sprawa ma szerszą skalę, prześlij mi proszę dokumentację ze swojej usterki na priv. Potrzebuję jak najwięcej przykładów.

---- Dodano 11-08-2009 o godzinie 00:57 ----

a ja mam problem z serwisem regenersis i zamierzam się z wami nim podzielić... jakiś czas temu mój iPhone po zakończeniu rozmowy się sam wyłączył i od tamtej pory już nie można go włączyć :( oddałem go osobiście do serwisu w ostatni piątek, dzisiaj podjechałem spytać jak sprawa się rozwija. zostałem poinformowany, że iPhone uległ rozszczelnieniu i jest to usterka mechaniczna nie objęta gwarancją - jedyne co proponują to wymianę na nowy za 904 zł! :-x nie zgodze się na to bo wiem że usterka w iPhonie powstała nie z mojej winy. jutro będę jeszcze do nich dzwonił i próbował rozwiązać tę sprawę, w razie braku chęci współpracy z ich strony macie pomysł co mogę zrobić? do kogo w apple'u się zwrócić?


Hej, już o tym pisałem w kilku wątkach. Proceder ma masową skalę. Regenersis oszukuje prawdopodobnie większość klientów. Możesz zgłosić się do rzecznika praw konumenta, jest w każdym większym mieście. Prześlij też proszę (na priv), do mnie scany z korespondencji z nimi. Ponieważ pracuję w miedach, przygotowuję materiał na ten temat. Potrzebuję jak najwięcej przykładów.

#217 premierwaldek

premierwaldek
  • 153 postów

Napisano 11 sierpnia 2009 - 00:33

REGENERSIS to dziadostwo ktore wykorzystuje półdarmowa pracę studentów (serwisant w trybie trzyzmianowym dostaje 1500 zł) więc nie powinna nas dziwic tak skandalicznie niska jakosc pracy tego serwisu.......


tez oddawalem telefon 4 razy bo artysci usterki nie widza. jak tak dalej pojdzie bedzie po gwarancji. pieknie

#218 kocie_ruchy

kocie_ruchy
  • 11 postów

Napisano 11 sierpnia 2009 - 08:32

Hej, już o tym pisałem w kilku wątkach. Proceder ma masową skalę. Regenersis oszukuje prawdopodobnie większość klientów. Możesz zgłosić się do rzecznika praw konumenta, jest w każdym większym mieście. Prześlij też proszę (na priv), do mnie scany z korespondencji z nimi. Ponieważ pracuję w miedach, przygotowuję materiał na ten temat. Potrzebuję jak najwięcej przykładów.


dzięki za pomoc. dzisiaj jeszcze będę do nich dzwonił i zrobię notatki z rozmowy. sam pracuję w prasie i mam nadzieję że będę ci mógł jakoś pomóc. pozdrawiam

#219 Piterkin

Piterkin
  • 35 postów
  • SkądRadzymin

Napisano 11 sierpnia 2009 - 18:19

Wlasnie odwiedzilem salon Ery, by odebrać nowego iPhone'a. odpowiedź serwisu na moją reklamację rozbawiła nawet pracownicę salonu, która czytała wszystkie moje poprzednie zgłoszenia. Serwis, który do tej pory nie widział usterki lub stwierdził, że powstała z mojej winy, teraz napisał: stwierdzono występowanie usterki. Proponujemy wymianę telefonu na nowy. Z tym, że mam problem, czy telefon jest rzeczywiście nowy. Dostałem go wprawdzie w filijce ochronnej, ale każdy ją może bez trudu zdjąć i założyć, Bateria była kompletnie rozładowana, a telefon w ustawieniach informuje, że był ponad pięć godzin w trybie gotowości od ostatniego łądowania, mimo, że wogóle go nie ładowałem i nie używałem. Ktoś może mn wyjaśnić, dlaczego?

#220 lutecki

lutecki
  • 3 315 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 11 sierpnia 2009 - 19:13

Dostajesz nowe urządzenie = gwarancja leci od nowa.

#221 fuzzyland

fuzzyland
  • 193 postów

Napisano 12 sierpnia 2009 - 13:03

Ja oddałem "hurtem" 5 telefonów właśnie ze względu na pękające obudowy, ciekawe czy wymienią...


No i zaczynają się problemy z Regenersis (miałem nadzieję, że mnie ominą). Na 5 oddanych telefonów, wszystkie z powodu popękanej obudowy, jeden do mnie wrócił dzisiaj z adnotacją, że wykonano aktualizację oprogramowania i usterki nie stwierdzono... Żałosne. Oczywiście telefon powędrował ponownie do serwisu z odpowiednią adnotacją.

#222 11owca

11owca
  • 9 postów

Napisano 20 sierpnia 2009 - 10:10

u mnie jak prawie u wszystkich. ekspertyza przez firmę Regenersis jest krótka: Ingerencja cieczy na złączu ładowania. koszt naprawy 937,96zł nie zgodziłem się na naprawę i mają go odesłać. Na druku który im salon wysłał faxem napisałem nie zgadzam się z ekspertyzą data i podpis:) a problem polegał na tym, że iphone działał i nagle się zrestartował i wyskoczyło jabłuszko. Dalej nic. nie dało się wykryć telefonu przez itunes bo się zaraz wyłączał. Coś padło z softem. Stwierdziłem, że sam tego nie zrobię więc oddam go do serwisu. Telefon jak nówka nigdy nie był na dworze w pokrowcu silikonowym i z foliom na wyświetlaczu. nawet nie miał włożonej karty sim. Zalanie nie możliwe nawet najmniejsze zawilgocenie!! W erze doradzili, żeby dołączyli zdjęcia do ekspertyzy mają taki obowiązek jak zadzwonię do nich i poproszę o nie. Więc dzwonie i słyszę, że jeśli będzie taka możliwość to zdjęcie będzie dołączone. Ale jest trudno zrobić zdjęcie w takim miejscu i raczej jest to trudne do wykonania. Trudno jest zrobić zdjęcie zalanej niby czujki??? A co by było w przypadku jakbym przyszedł do salonu i widzę, że to nie mój iphone?? Jest możliwość sprawdzenia numeru imen jeśli telefon się nie włącza?? jest zapisany gdzieś w środku na płycie głównej?? Jak oni będą z nami lecieć kulki to my może też będziemy lecieć z nimi?? Ja spróbuje. Nie mam nic do stracenia. Jakby wszyscy przy odbiorze nie naprawionego iphona mówili, że to nie ich telefon to może by się nauczyli naprawiać. a przynajmniej utrudnilibyśmy im życie. Co wy na to??

#223 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 sierpnia 2009 - 10:13

http://www.myapple.p...kodowanych.html

Skontaktuj się/wyślij papiery do tonymontata i Piterkin.
Aha - IMEI jest na tacce od SIM. Oddadzą Ci Twój telefon, ale nawet nie będzie zalany.

Oddaj go do normalnego serwisu z prośbą o ekspertyzę i udokumentowanie stanu czujników. To zawsze coś.

#224 11owca

11owca
  • 9 postów

Napisano 20 sierpnia 2009 - 16:06

tacka sim może zawsze być podmieniona a to nie jest element stały telefonu. gdzie jeszcze znajduje się numer imen telefonu?? wiadomo: pudełko, tacka sim, w ustawieniach telefonu i po podłączeniu do itunes. gdzieś jeszcze?? jak telefon wróci do mnie z wszystkimi dokumentami to wtedy dołącze się do zbiorowego pozwu.

#225 icemanirl

icemanirl
  • 6 postów

Napisano 20 sierpnia 2009 - 18:18

Naprawa witam mam problem poniewaz home button nie dziala zepsul sie od tak ani nie uderzony ani nic! Telefon kupiony w polsce przez allegro gwarancje ma do 1 wrzesnia tego roku wiec czas goni a ja mieszkam w irlandii ale kuzynka 26 leci do polski iwec moze go zabrac teraz pytanie co najlepiej zrobic gdzie go dac do naprawy czy zdaze? kupiony z orange czy trzeba go oddac w tym samym miescie co sie kupilo czy nie trzeba? ktos mi pomoze?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych