Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#201
Napisano 06 sierpnia 2009 - 13:04
#202
Napisano 06 sierpnia 2009 - 18:09
#203
Napisano 06 sierpnia 2009 - 20:15
#204
Napisano 06 sierpnia 2009 - 20:18
#205
Napisano 06 sierpnia 2009 - 21:03
---- Dodano 07-08-2009 o godzinie 13:13 ----
Powiedzcie mi jak to jest z gwarancja na telefon, ktory wymienili w regenersis, przez Ere.?
Mianowicie, dostalem "nowy" telefon i czy na niego obowiazuje stara gwarancja
#206
Napisano 10 sierpnia 2009 - 15:25
#207
Napisano 10 sierpnia 2009 - 15:29
#208
Napisano 10 sierpnia 2009 - 16:41
#209
Napisano 10 sierpnia 2009 - 16:58
#210
Napisano 10 sierpnia 2009 - 17:46
#211
Napisano 10 sierpnia 2009 - 20:01
#212
Napisano 10 sierpnia 2009 - 20:13
#213
Napisano 10 sierpnia 2009 - 21:28
#214
Napisano 10 sierpnia 2009 - 21:29
#215
Napisano 10 sierpnia 2009 - 22:32
#216
Napisano 10 sierpnia 2009 - 23:54
Nawet nie wspominajcie mi o Regenersis - mam iPhone'a 3g w ktorym co chwila zrywa zasieg - czasem dziala czasem nie - wyslalem opisalem usterke a oni odeslali mi telefon twierdzac ze wszystko dziala - i teraz sie bujam z nokia za 80 zl bo ipohne jest bardziej iPodem touch niz iPhone'em. Ale to nie koniec Regeneris... Jeszcze sie upomne o swoje tylko potrzebuje troche czasu...
Miałem dokładnie to samo. Piszę o tym w innym wątku. Kiedy za 3 razem usterka wystąpiła w salonie przy [rzyjmującej go pracownicy, odesłali mi aparat z kosztem naprawy na prawie tysiąc złotych, tłumacząc (tylko telefonicznie), ze to moja wina bo aparat został rozszczelniony. Po czym oddali mi telefon - uwaga - ze zniszczoną obudową! Sprawę skierowałem do Rzecznika PRaw Konsumenta. Jestem po kolejnym piśmie do nich. Uważaj, bo serwis - Regenersis, którego prawdopodobnie jakiś pracownik - tak strasznie tu chwali, to bardzo niekompetentna i nieodpowiedzialna firma. Pomijam juz fakt, że w opisie usterki wypisują zupełnie inne rzeczy, niż te rzeczywiście zgłaszane. Ponieważ pracuję w mediach, a wiem, że sprawa ma szerszą skalę, prześlij mi proszę dokumentację ze swojej usterki na priv. Potrzebuję jak najwięcej przykładów.
---- Dodano 11-08-2009 o godzinie 00:57 ----
a ja mam problem z serwisem regenersis i zamierzam się z wami nim podzielić... jakiś czas temu mój iPhone po zakończeniu rozmowy się sam wyłączył i od tamtej pory już nie można go włączyć oddałem go osobiście do serwisu w ostatni piątek, dzisiaj podjechałem spytać jak sprawa się rozwija. zostałem poinformowany, że iPhone uległ rozszczelnieniu i jest to usterka mechaniczna nie objęta gwarancją - jedyne co proponują to wymianę na nowy za 904 zł! :-x nie zgodze się na to bo wiem że usterka w iPhonie powstała nie z mojej winy. jutro będę jeszcze do nich dzwonił i próbował rozwiązać tę sprawę, w razie braku chęci współpracy z ich strony macie pomysł co mogę zrobić? do kogo w apple'u się zwrócić?
Hej, już o tym pisałem w kilku wątkach. Proceder ma masową skalę. Regenersis oszukuje prawdopodobnie większość klientów. Możesz zgłosić się do rzecznika praw konumenta, jest w każdym większym mieście. Prześlij też proszę (na priv), do mnie scany z korespondencji z nimi. Ponieważ pracuję w miedach, przygotowuję materiał na ten temat. Potrzebuję jak najwięcej przykładów.
#217
Napisano 11 sierpnia 2009 - 00:33
tez oddawalem telefon 4 razy bo artysci usterki nie widza. jak tak dalej pojdzie bedzie po gwarancji. pieknie
#218
Napisano 11 sierpnia 2009 - 08:32
Hej, już o tym pisałem w kilku wątkach. Proceder ma masową skalę. Regenersis oszukuje prawdopodobnie większość klientów. Możesz zgłosić się do rzecznika praw konumenta, jest w każdym większym mieście. Prześlij też proszę (na priv), do mnie scany z korespondencji z nimi. Ponieważ pracuję w miedach, przygotowuję materiał na ten temat. Potrzebuję jak najwięcej przykładów.
dzięki za pomoc. dzisiaj jeszcze będę do nich dzwonił i zrobię notatki z rozmowy. sam pracuję w prasie i mam nadzieję że będę ci mógł jakoś pomóc. pozdrawiam
#219
Napisano 11 sierpnia 2009 - 18:19
#220
Napisano 11 sierpnia 2009 - 19:13
#221
Napisano 12 sierpnia 2009 - 13:03
Ja oddałem "hurtem" 5 telefonów właśnie ze względu na pękające obudowy, ciekawe czy wymienią...
No i zaczynają się problemy z Regenersis (miałem nadzieję, że mnie ominą). Na 5 oddanych telefonów, wszystkie z powodu popękanej obudowy, jeden do mnie wrócił dzisiaj z adnotacją, że wykonano aktualizację oprogramowania i usterki nie stwierdzono... Żałosne. Oczywiście telefon powędrował ponownie do serwisu z odpowiednią adnotacją.
#222
Napisano 20 sierpnia 2009 - 10:10
#223
Napisano 20 sierpnia 2009 - 10:13
Skontaktuj się/wyślij papiery do tonymontata i Piterkin.
Aha - IMEI jest na tacce od SIM. Oddadzą Ci Twój telefon, ale nawet nie będzie zalany.
Oddaj go do normalnego serwisu z prośbą o ekspertyzę i udokumentowanie stanu czujników. To zawsze coś.
#224
Napisano 20 sierpnia 2009 - 16:06
#225
Napisano 20 sierpnia 2009 - 18:18
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych