Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#151
Napisano 07 lipca 2009 - 07:57
#152
Napisano 07 lipca 2009 - 08:41
#153
Napisano 07 lipca 2009 - 09:38
przeszukałem kilka wątków o gwarancji iPhone 3g w polsce, ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, mam pytanie czy regenersis przyjmie mi telefon i wykona naprawę gwarancyjna?
nie mam:
dowodu zakupu
mam:
taki papierk
wg stronki
https://selfsolve.ap.../GetWarranty.do
i mojego Serial number gwaranacja jest.
Telefon oczywiscie z allegro simolock, orange.
#154
Napisano 07 lipca 2009 - 10:06
#155
Napisano 07 lipca 2009 - 10:21
#156
Napisano 08 lipca 2009 - 20:43
#157
Napisano 09 lipca 2009 - 20:24
#158
Napisano 09 lipca 2009 - 20:28
Próbuj, ale możesz otrzymać informację, że telefon został zalany, bądź, że zostało wgrane ponownie oprogramowanie i nie stwierdzono usterki Wg. mnie nie ma sensu, to taka przypadłość iPhonów. W N95 na sliderze robi się luz, w iPhone są odstępy między ramką a ekranem.Czyli iPhone'a można oddać prze tą szczelinę między chromowaną ramką a ekranem oraz nierównymi odległościami ekranu od obudowy (taka ciemna ramka pixeli)
Mam to od początku, iPhone był nowy z Orange, czy można to też reklamować i prosze adres do Regenersis'a w Warszawie
#159
Napisano 09 lipca 2009 - 20:38
#160
Napisano 09 lipca 2009 - 20:46
#161
Napisano 09 lipca 2009 - 21:17
Przypominam, że na zgłoszenia znalezionej wady są 2msc, więc jak teraz powiesz, że masz tak od września i chcesz naprawy to zdziałasz niewiele.
Tzn. jeżeli wadę znalazłem dzisiaj to mam 2 miesiące na zareklamowanie tego??
Bo tą przerwę dostrzegłem dopiero niedawno po kupieniu GelaSkins'a a od początku miałem Case'a i nawet tego nie dostrzegłem (widać dopiero w nocy)
Tutaj jest mój temat: o gwarancji
I co będzie jak oddam go 7 września ??
Chodzi mi o to, żeby dostać nowego iPhone'a przez te niby wady bo mam 2-3 milimetrową ryskę (której nie widzę ale spać nie mogę przez to)
Proszę o odpowiedź
#162
Napisano 09 lipca 2009 - 21:37
Czyli iPhone'a można oddać prze tą szczelinę między chromowaną ramką a ekranem oraz nierównymi odległościami ekranu od obudowy (taka ciemna ramka pixeli)
Mam to od początku, iPhone był nowy z Orange, czy można to też reklamować i czy można podjechać i samemu oddać iphone'a do serwisu czy trzeba wysłać go kurierem??
Jeszcze jedną wadą jest lekko zerwana guma z kabelka (widać kabelki) oraz krótko działająca bateria.
PS. Czy ktoś z was oddawał iphone'a i miał JB?? Wystarczy wgrać oryginalny soft??
I jakie szanse są na dostanie nowego iphone'a?? Czy jest on zapakowany i nie jest to sprzęt REFURBISHED
Sory, ze to tak chaotycznie napisałem ale teraz wyjeżdżam a gwarancja kończy się 7 września.
Proszę o szybką odpowiedź
ja oddałem min przez tą szczelinę a dodatkowo miałem nierówną ramkę "pikseli" i wymienili mi na "nowy"
dlaczego "nowy" - bo nie był w pudełku, tylko miał folijkę. Dodatkowo nie był z dystrybucji polskiej, bo miał inne oznaczenie MB489B (w Erze i Orange MB489PL/A). Całkiem możliwe że to refurbished. Aha, możesz dostać gorszego niż oryginał mój oryginalny z Ery był perfekcyjny, tylko jak na nieszczęście wyskoczył mu hotpixel. Wymienione przez Ciebie cechy miał pierwszy wymieniony, teraz mam wymieniony drugi i jest w miarę OK.
#163
Napisano 09 lipca 2009 - 21:46
dlaczego "nowy" - bo nie był w pudełku, tylko miał folijkę. Dodatkowo nie był z dystrybucji polskiej, bo miał inne oznaczenie MB489B (w Erze i Orange MB489PL/A). Całkiem możliwe że to refurbished. Aha, możesz dostać gorszego niż oryginał mój oryginalny z Ery był perfekcyjny, tylko jak na nieszczęście wyskoczył mu hotpixel. Wymienione przez Ciebie cechy miał pierwszy wymieniony, teraz mam wymieniony drugi i jest w miarę OK.
WoW, czyli do pudelka wsadzam dokładnie wszystko?? (no może bez naklejek Apple)?? tak?? Gdybym miał tam pojechać to czy też uzupełniać tą kartę?? I potrzebny jest tylko IMEI (czy tam serial)??
RiQ byłeś tam w Jankach tak?? Ile trwała naprawa/wymiana itp. Po prostu zawiozłeś dałeś tą kartę i powiedzieli, że wymienią??
Sory za tą chaotyczność w tych postach ale chętnie bym oddał tego iphone;a, żeby dostać nowego
Aaa, i czy jak dostałBYM nowego to po odpakowaniu go w REGENERSIS'ie i stwierdzeniu, że jest ten sam problem (co prawda mnie to tam nie obchodzi poporstu chcę dostać nowego gdyż mam ryskę na ekranie) wymieniliby mi go na nowego??
iPhone jest zapakowany, w folii itp??
I oddaje się na IMEI (numer Seryjny), bez paragonów z Orange (czy tam faktur) ??
PS. Gdybym oddawał wgrać soft .ipsw czy aktualizować go w iTunes do 3.0??
#164
Napisano 09 lipca 2009 - 23:00
2 miesiące od jej zauważenia.Tzn. jeżeli wadę znalazłem dzisiaj to mam 2 miesiące na zareklamowanie tego??
#165
Napisano 09 lipca 2009 - 23:05
#166
Napisano 09 lipca 2009 - 23:09
#167
Napisano 09 lipca 2009 - 23:49
#168
Napisano 10 lipca 2009 - 08:09
#170
Napisano 10 lipca 2009 - 09:29
#171
Napisano 10 lipca 2009 - 10:24
#172
Napisano 10 lipca 2009 - 10:47
#173
Napisano 10 lipca 2009 - 10:55
#174
Napisano 10 lipca 2009 - 10:57
#175
Napisano 10 lipca 2009 - 12:50
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych