Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#176 d3tr000

d3tr000
  • 1 712 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 lipca 2009 - 14:32

można ale też wypełniasz taką ankiete na miejscu oddając sprzęt z czego 1 kopia jest dla ciebie

#177 mikro123

mikro123
  • 1 274 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 lipca 2009 - 14:38

Tą kartę/ ankietę mi dają na miejscu??

#178 frango

frango
  • 41 postów

Napisano 10 lipca 2009 - 19:36

Pęknięta obudowa 3G 16Gb wht - Era -> Regenersis -> brednie To ja dorzucę swoje 3 grosze... 3 lipca oddałem mojego iP do reklamacji z powodu pękniętej obudowy przy przełączniku wyciszenia oraz rysie przy tacce na SIM. Nie zauważyłem tego wcześnie, bo do tej pory iP miałem w Tough Skinie (czy jak to się tam nazywa).Pani w salonie Ery przyjęła ode mnie reklamację i telefon i obiecała, że w ciągu tygodnia się odezwą. Poprosiłem, by w razie uznania reklamacji, nie wymieniali mi całego telefonu, tylko obudowę, bo na ekranie nadal mam Skina. Pani to zapisała. Dzisiaj dostałem SMS, że mój telefon jest do odbioru. Zadzwoniłem jeszcze by się upewnić, a Pan, z którym rozmawiałem, powiedział mi, że wszystko jest zrobione :smile: Przyjeżdżam, daję Pani karteczkę, Pani daje mi telefon... i tu niespodzianka... to mój iP, i moja pęknięta obudowa... :confused: Patrzę na kartkę z Regenersis i na moje zgłoszenie reklamacyjne... i widzę, że jest na pisane... "podczas testów zgodnych z procedurami producenta opisane usterki nie wystąpiły" :roll: Jakie są testy producenta na pękniętą obudowę?! Tłuką telefonem os stół i patrzą czy dalej nie pęknie!? To jakaś paranoja! Na dodatek nie wiadomo po co wgrali mi "nowy soft"...!? Jaki nowy soft, miałem najnowszy, świeżo update'owany... Regenersis w ogóle nie ustosunkowało się do mojej reklamacji... Co to za ludzie tam pracują!? Czy ktoś miał takie kłopoty!? Mam zamiar się tam do nich wybrać... A kobieta z Ery skwitowała to wszystko "No to faktycznie bez sensu, ale my nie możemy nic zrobić. Musi Pan sam się do serwisu zgłosić"

#179 mikro123

mikro123
  • 1 274 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 lipca 2009 - 19:39

No więc właśnie lepiej pojechać do tego Regenersis'a ( w końcu można tam podjechac i oddać czy nie?!) Teraz to nie wiem czy to Apple czy to Polska ma takie myślenie. Ja i tak oddam z powodu szpary i źle umieszczoną matrycą

#180 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 lipca 2009 - 19:42

Pojechać, pojechać... Byłem tam kilka razy. Przemiła Pani za biurkiem nic nam nie powie i w niczym nie pomoże, bo za nią pracuje system, który wie swoje.

#181 mikro123

mikro123
  • 1 274 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 lipca 2009 - 19:49

@Davvido Czyli można pojechać wypełnić ta kartkę i oddać??

#182 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 lipca 2009 - 19:52

Ja tak właśnie zrobiłem. Z tym że nie wiem czy nie lepiej oddać do normalnego serwisu i zapłacić :lol:

#183 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 10 lipca 2009 - 20:05

a czemu nie??
Nie ma znaczenia czy coś mi się popsuje w pierwszym czy w ostatnim tygodniu gwarancji. W sumie to nie mam nic do stracenia bo te wady, które posiadam nie przeszkadzają mi ani trochę w użytkowaniu.
Ale jak powiedziałem, spróbuje

Do stracenia nic, ale ewidentnie to wygląda, że ktoś po roku chce dostać nowy telefon.

#184 mikro123

mikro123
  • 1 274 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 lipca 2009 - 20:13

Ale to jest wada, którą powinni mi wymienić?? Może pojawiła się np. tydzień temu a ja niechcę, żeby do iphone'a dostał się kurz Niech myślą co chcą, spróbuję oddać. W regulaminie nie ma napisane, że w ostatnim miesiącu gwarancji nic nie robią z iPhone'm. I tak iPhone został zakupiony w grudniu a gwarancja jest do września. Tak samo kolega kupił wczoraj iPhone'a a ma gwarancję do Listopada!! iphone nowy z Orange

#185 Canibal

Canibal
  • 155 postów

Napisano 10 lipca 2009 - 22:15

Niestety Regenersis nie jest najlepszy ale mi ipek spadl z jakichs 2,5 metra obił sie o drabinke spadl i pękła szybka i mi wymienili ipka na nowego :D no ale raczej wiecej juz iphona nie kupie ;)

#186 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 03 sierpnia 2009 - 07:50

Sory, ze odkopuje, ale mam pytanie do tych, ktorzy odebrali "nowy" telefon z gwarancji. Dostalem decyzje o przyznaniu nowego telefonu. Powiedzcie mi co powinienem sprawdzic jak wezme go do rak? Moglby mi ktos wymienic na co mam zwrocic szczegolna uwage przy odbiorze?

#187 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 03 sierpnia 2009 - 08:19

Na kolorystyke (ekran może być lekko żółty) i na rysy z tylu obudowy na dole.

#188 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 03 sierpnia 2009 - 08:39

Ok, zwroce na to uwage, na ekran i na rysy na obudowie. A tak pozatym? Czytalem o jakichs "szparach" w obudowie, itd.

#189 iMaks

iMaks
  • 1 323 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 03 sierpnia 2009 - 08:45

Witam, dużo czytałem na forum o ''świetnej'' firmie Regenersis, która swoje reklamowane telefony oddaje jednoznacznie prawie zawsze jako ''po upadku'' lub ''po zalaniu'' ich twórcza wyobraźnia na temat spraw zaczynających się na ''po'' jest ogromna.Chciałem oddać na gwarancje swojego iPhone'a 3G(Orange).Mój problem jest taki, że ekran ma za dużo kontrastu.Porównywałem z kilkoma iPhone'ami klientów, i u nich było dobrze a u mnie przykładowo w iPodzie na dolnej belce prawie nie widać przejścia pomiędzy - Listy,utwory,wykonawcy itd.Takich drobnych uszczerbków jest mnóstwo od tego co wymieniłem jak choćby po kolor ikonki ''telefon'', który się lekko wyróżnia, lecz jednak widocznie.Tutaj nasuwa się moje pytanie, czy mogę iPhone'a z takim defektem oddać na gwarancje i czy nasza ''ukochana'' firma Regenersis nie uzna go za zalanego a ja stracę tylko czas. Edit: @kuba006 Mogą być prześwity, sprawdź ekran na złączach z ramkami, czy gdzieś nie ma za dużo światła, które wydobywa się ze szparki, jak tak, to to jest właśnie Twój prześwit.

#190 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 03 sierpnia 2009 - 08:51

Ja oddalem do nich telefon, ktory wygladal jak obraz nedzy i rozpaczy. Byl popekany, tak zarysowany, ze nie odczytal bys napisu iPhone i tego co jest pod nim, po tym co czytalem na forum, balem sie strasznie, ze oddadza mi mojego zloma i jeszcze nawkrecaja, ze zalalem go... Ale okazalo sie, ze po 2 czy 3 dniach przyznali mi nowego iPhone. Czekam na wiadomosc, bo z tego co sprawdzalem to wlasnie jedzie do mnie i ma jeszcze 100Km. Wiec mam nadzieje, ze dzisiaj juz bedzie w salonie Era, gdzie go oddawalem.

#191 iMaks

iMaks
  • 1 323 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 03 sierpnia 2009 - 08:53

Coś mi tutaj za kolorowo ze strony ''Firmy'' ale zobaczymy.Powodzenia!

#192 PDAserwis

PDAserwis
  • 38 postów
  • SkądWarszawa / Płońsk

Napisano 03 sierpnia 2009 - 16:02

Z informacji które uzyskaliśmy firma Regenersis ma limity i pod koniec tygodnia nie dokonują już napraw gdyż musieli by korzystać z własnego budżetu dlatego więc najlepiej jest oddać urządzenie w poniedziałek i bezpośrednio a nie przez salon gdyż mamy gwarancje że urządzenie została dostarczone właśnie na początku tygodnia. Również nie wskazane jest oddawanie urządzeń pod koniec miesiąca a najlepiej na samym poczatku

#193 iMaks

iMaks
  • 1 323 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 03 sierpnia 2009 - 16:32

Mam zamiar oddać własnie na usterke, która podalem wyżej, dokładnie 10 sierpnia - poniedziałek.Chodzi o to, ze mam wątpliwości czy dostanę nowego za takie uszkodzenie!Proszę o odpowiedz.

#194 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 03 sierpnia 2009 - 17:10

Dzisiaj odebralem nowego iPhone 3G. Moim zdaniem troche glupio wyszlo. Oddalem telefon, ktory mial wady, jak i akcesoria (wszystkie, bez sluchawek), ktore takze byly wadliwe. I dali mi wszytkie akcesoria nowe... wlacznie ze sluchawkami. To juz nie mogli dac calego, nowego, zafoliowanego iPhone z pudelkiem? Tylko dali wszystko osobno. ;-) Tel jest OK. Wyglada jak nowy, zadnej ryski, wyswietlacz OK, zadnych szpar. Wiec pozostaje mi sie cieszyc.

#195 iMaks

iMaks
  • 1 323 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 03 sierpnia 2009 - 18:19

Oby każdy miał tyle szczęścia co Ty :)

#196 dtox

dtox
  • 145 postów

Napisano 04 sierpnia 2009 - 11:29

ja tez dostalem nowego, (mialem popekana obudowe)

#197 iMaks

iMaks
  • 1 323 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 sierpnia 2009 - 13:12

A ja się aż boję oddać swojego.Zobaczymy

#198 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 06 sierpnia 2009 - 09:25

Oddaj, moze maja "dobry okres"... I rozdaja kazdemu nowe telefony. ;-)

#199 fuzzyland

fuzzyland
  • 193 postów

Napisano 06 sierpnia 2009 - 11:54

Ja oddałem "hurtem" 5 telefonów właśnie ze względu na pękające obudowy, ciekawe czy wymienią...

#200 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 06 sierpnia 2009 - 12:52

Ja nie napisalem wogole, ze "Peknieta obudowa" a wymienili wlasnie za to... :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych