Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#76
Napisano 16 czerwca 2009 - 21:15
#77
Napisano 16 czerwca 2009 - 21:47
#78
Napisano 16 czerwca 2009 - 21:58
#79
Napisano 17 czerwca 2009 - 10:44
#80
Napisano 17 czerwca 2009 - 15:08
#81
Napisano 18 czerwca 2009 - 13:42
#82
Napisano 18 czerwca 2009 - 14:57
#83
Napisano 18 czerwca 2009 - 15:48
#84
Napisano 18 czerwca 2009 - 15:53
#85
Napisano 18 czerwca 2009 - 18:11
mam pytanie jakie sa statusy naprawy
jak dzwonilem za pierwszym razem babka mowi mi ze status to ze przyjety do serwisu
a dzis ze jest na dziale technicznym
nie mam mozliwosci sprawdzenia nr Imeil ;]
jak przyjety do serwisu to serwisanci łaskawie do niego zajrza i że maja go u siebie ( tak mi sie wydaje)
a to że jest na dziale technicznym to to że własnie serwisanci psuja ci i tak juz "padnietego" ipka także módl sie abyś nie dostał gorszego niż miałes bo możesz sie zdziwić jak dostaniesz "nowego" iphona
#86
Napisano 18 czerwca 2009 - 20:28
#87
Napisano 18 czerwca 2009 - 20:32
#88
Napisano 18 czerwca 2009 - 20:56
#89
Napisano 18 czerwca 2009 - 21:04
#90
Napisano 18 czerwca 2009 - 21:12
Ukradną komuś na ulicy, wypolerują, zawiną w Jana niezbędnego i dadzą jako nowy, a uśmiech zadowolonego klienta będzie dla nich bezcenny. Może wyda się to nieprawdopodobne, ale wydanie 3G S nie oznacza, że wszystkie niesprzedane 3G rozpłynęły się powietrzu. Telefon mający takie zainteresowanie nie jest też produkowany na bieżące zapotrzebowanie, ale ze sporym zapasem, tak więc o braki się nie obawiajcie. To, że dostajecie prawie nowe telefony nie oznacza, że nie mieli skąd wziąć nowych, tylko, że mieli inne - po waszych opiniach wskazujące na to, że mające drobne wady fabryczne - z którymi coś trzeba było zrobić.Ciekawi mnie jedno Skąd oni wezmą te iphony ?Może z afryki ?Bo 3g juz nie robia teraz tylko 3g s wiec moze jako ze to polska dostana te resztki które sie nie sprzedały ?
#91
Napisano 18 czerwca 2009 - 21:19
#92
Napisano 18 czerwca 2009 - 21:35
#93
Napisano 19 czerwca 2009 - 18:06
#94
Napisano 19 czerwca 2009 - 18:29
#95
Napisano 19 czerwca 2009 - 19:13
#96
Napisano 19 czerwca 2009 - 21:07
#97
Napisano 21 czerwca 2009 - 12:33
#98
Napisano 21 czerwca 2009 - 17:30
#99
Napisano 21 czerwca 2009 - 18:20
Swojego iPhone'a 3G kupiłem w Erze, mam go od 22 sierpnia, więc zostały mi jeszcze 2 miesiące gwarancji.
Z tego co wiem w UE obowiązuje gwarancja 2 letnia, a z tego co wiem Polska jest w UE. To, że się kończy gwarancja wg. Apple po roku to jedno, ale prawo to 2 wiec Era powinna Ci przyjąć telefon gdy coś się stanie do 2 lat po zakupie.
#100
Napisano 21 czerwca 2009 - 19:40
Z tego co wiem w UE obowiązuje gwarancja 2 letnia, a z tego co wiem Polska jest w UE. To, że się kończy gwarancja wg. Apple po roku to jedno, ale prawo to 2 wiec Era powinna Ci przyjąć telefon gdy coś się stanie do 2 lat po zakupie.
Tak, Polska jest w UE, ale wg. kodeksu cywilnego gwarancja to dokument, który producent może wydać (nie ma takiego obowiązku) i zobowiązuje się w nim do naprawienia wad fizycznych rzeczy. To właśnie gwarant decyduje o tym ile ta gwarancja trwa. Jeśli tego nie określi to przyjmuje się, że gwarancja trwa rok (art. 577 §2 kc).
Możliwe, że pomyliłeś się i chodziło Ci o rękojmię, a nie o gwarancję. Jednak rękojmia upływa również po roku (3 lata dla budynków)- art. 568 kc
Na stronie Apple można sprawdzić ważność gwarancji wpisując numer modelu urządzenia, sprawdziłem- gwarancję mam do 21 sierpnia.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych