Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Please log in to reply
2025 replies to this topic

#26 Canibal

Canibal
  • 155 posts

Posted 04 June 2009 - 15:16

a ja dzis odebrałem swojego Ipka i tak jak spora czesc osob pisala dali mi nowego IPKA niestety bede mial mozliwosc dopiero w domu sprawdzic go kompletnie bo nie mam kabelka aby go aktywowac ;) na pierwszy rzut oka pachnie swiezoscia :) czysty jak łza obudowa wszedzie idealnie przylega =] Mam tylko nadzieje ze jest ze starym softem i basebandem :D

---- Dodano 04-06-2009 o godzinie 22:46 ----
i Cóż w domy po odblokowaniu ipka niemiła niespodzianka :( Ipek owszem jest fabrycznie nowy ale oznaczenie modelu MB489B tak jak u kolegi RiQ no i niestety SOft 2,2,1 i baseband 2,30 :( wiec niestety nie bedzie yellosn0w a szkoda :( hmm czyli zostaje mi jedynie opcja zmienic softa i zrobic JB :(

---- Dodano 05-06-2009 o godzinie 05:59 ----
no i niestety znalazlem pierwsza wade telefonu ale to dopiero dzis gdy sie nim bawilem i esy pisalem otóz prawa krawedz ekranu jest niecno nizej od ramki srebrnej.Góra ,dół oraz lewa strona sa idealnie na 0 ustawione z wyswietlaczem a prawa strona jest nieco wyzej od ekranu Czy to podlega gwarancji ? iczy opłaca sie to wysyłac aby wymienili ponownie na nowy lub to zrobili ?

#27 nektar

nektar
  • 72 posts

Posted 05 June 2009 - 14:31

moj najwidoczniej doszedl do nich dopiero dzisiaj Miejsce przyjęcia: ERA Poznań Ostatnia zmiana statusu urządzenia: 05-06-2009 Status naprawy: W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O. ciekawe kiedy do mnie wroci. chociaz po tym co tu przeczytalem to az strach go odbierac xd

#28 Canibal

Canibal
  • 155 posts

Posted 05 June 2009 - 15:03

a bój sie bój nie zapomnij napisac nam jak odbierzesz co z nim sie dzialo i czy to twoj czy "nowy" itp =]

#29 dliwski

dliwski


  • 15306 posts
  • SkądWarszawa

Posted 08 June 2009 - 18:23

Kolejny raz mówię NIE serwisowi Regenersis. Nie to, że wmawiają mi zalanie mojego iPhone'a, to jeszcze usterki zgłoszone przez użytkownika na karcie gwarancyjnej nie zgadzają się z tymi, które faktycznie zgłaszałem! Otóż iPhone'a oddałem z powodu luźnego przycisku i prześwitu przy ramce, a dostałem jako zalany, z usterkami (cytuję): brak napięcia, czasami się nie uruchamia, grzeje się. Pomylili karty? Zapytam prosto - co to za jaja są? Oczywiście oddany iPhone to ten mój - w 100% sprawny, nie zalany, nie grzeje się i nie ma problemów z bootowaniem.

#30 nektar

nektar
  • 72 posts

Posted 08 June 2009 - 18:33

Masakra z tym Regenersis, ja dostałem sms'a że mój telefon przyszedł dzisiaj do salonu i jutro po niego ide, ciekawe co mnie czeka.

#31 Canibal

Canibal
  • 155 posts

Posted 08 June 2009 - 19:12

Davvido nie martw się nie tylko ty masz ich dość ja odesłałem swojego ipka bo pękła szybka obudowa zle złożona była i w miejscu w którym było zle złozone pekła szybka jak znam zycie pewnie nie uwzględnią mi gwarancji i będę tkwił z zle złożonym ipkiem zbitą szybka i kłębem nerwów :)

#32 nektar

nektar
  • 72 posts

Posted 09 June 2009 - 12:25

Dzisiaj odebrałem swojego iPhone'a z serwisu, co prawda to nie jest mój stary iPhone bo został on wymieniony na nowy. Wszystko jest w porządku i jestem zadowolony, nie jestem jednak pewien czy matryca wyglądała tak wcześniej, bo jak ustawie go pod pewnym kątem to jest ona trochę zielonkawa.

#33 Canibal

Canibal
  • 155 posts

Posted 09 June 2009 - 15:01

a sprawdzalem czy jest dokladnie zlozony czy kazda strona ramki przylega idealnie do wyswietlacza ?

#34 nektar

nektar
  • 72 posts

Posted 09 June 2009 - 15:43

tak idealnie, zauważyłem to od razu bo tym się właśnie różnił od starego. a ty jak tam stoisz ze swoim iphonem?

#35 Canibal

Canibal
  • 155 posts

Posted 09 June 2009 - 21:54

Ja swoj odeslalem i czekam jeszcze go nie otrzymali ale jak znam zycie nie uwzglednia mi gwarancji :-/ i bede mial problem .....

#36 nektar

nektar
  • 72 posts

Posted 10 June 2009 - 08:11

Trzymam kciuki za pozytywne rozpatrzenie Twojej reklamacji ;).

#37 kunako

kunako
  • 31 posts
  • SkądGdyna

Posted 12 June 2009 - 18:09

teraz moja kolej na rzucenie swoich 3ech groszy. mój iphone3G poszedł tam 10tego tego miesiąca na gwarancję i tak z ciekawości zacząłem czytać na temat tego serwisu. mój poszedł z dziwacznego powodu gdyż w trakcie zgrywania zdjęć winda wykryła iphona jako "mustek ber paw 1200" ... moje WTF było wielkie... po 2 sek iphon już świecił na biało a winda na niebiesko... winda po resie żyje, iphon żądał połączenia do Itunes, co zrobiłem szybko i starałem się przywrócić system ale na 100% sie zawieszał (4 podejścia na 1 kompie i kilkanaście na innych w tym 3 godz prób w Ispot w Gdańsku na all mac'ach jakie tam mieli... ) poddaliśmy się i głosując w 5 osób odłączyliśmy go (brakowało tylko białej linni i piiiiiiiiiiiiii) next day oddałem go do ery na gwarancję i pojechał do ww serwisu... opisałem całą sytuację na kartce A4 i czekam. po przeczytaniu all opinii na temat regenersis (potem dowiedziałem się ze to crc z którym już 3 lata temu walczyłem z nokia n-gage przez 8 miechów) uprzedziłem serwis ery że będę stwarzać problemy w razie wad po naprawczych. okazało się że Era nie wiedziała o istnieniu innych serwisów iphona i kazano mi przekazać by Każda osoba będąca w Erze, mająca problem z tym serwisem by napisała pismo o tym jak Regenersis potraktował was by podjąć odpowiednie kroki. na dniach podam adres siedziby ery i w nast tyg idę podyskutować z dyrekcją Ery w Gdyni w celu aktualizacji danych propo serwisów Iphona w polsce. 3majcie kciuki. (PS: znalazłem 3 trojany na kompie które na 70% spowodowały moja sytuację i wszystkie siedzą w "Explorer")

#38 wannamb

wannamb
  • 249 posts
  • SkądKalisz

Posted 12 June 2009 - 18:58

To jak bedziesz znał adres to podaj jak by co to sie napisze do nich bo to co robi Regnesyf to wiadomo moj poszedł drugi raz na serwis. a co do trojanów tak to juz se ze świndowsem.

#39 kunako

kunako
  • 31 posts
  • SkądGdyna

Posted 12 June 2009 - 21:57

właśnie dzwoniłem do Ery (o dziwo mnie wspierają i mam kategoryczne odmówić odbioru telefonu gdy tylko jakaś wada się pokaże) a adres to: POLSKA TELEFONIA CYFROWA SP. Z O.O. AL. JEROZOLIMSKIE 181 02-222 WARSZAWA a u dołu koperty "Problem z serwisem Regenersis" należy dokładnie opisać od początku wszystko i najlepiej zamieścić xera wszystkich dokumentów od nich itd. cieszy mnie fakt że Era się tak włączyła w to ale obawiam się Co ja dostane w prezencie od regenersis'a... tęsknie za Iphonkiem a teraz walczę z zamienną nokią 1209... bose...

#40 Canibal

Canibal
  • 155 posts

Posted 13 June 2009 - 05:23

Tylko pytanie czy w tej sprawie moga pisac tylko osoby które posiadaja Iphona w Erze czy takze osoby które maja iphona w orange ?

#41 ParaMonoV

ParaMonoV
  • 130 posts

Posted 13 June 2009 - 06:26

też w orange ale musiałbyś zapytać sie w salonie :P bo to ten sam serwis ale inny dostawca więc...nie wiadomo

#42 wannamb

wannamb
  • 249 posts
  • SkądKalisz

Posted 13 June 2009 - 07:54

właśnie dzwoniłem do Ery (o dziwo mnie wspierają i mam kategoryczne odmówić odbioru telefonu gdy tylko jakaś wada się pokaże) a adres to:

POLSKA TELEFONIA CYFROWA SP. Z O.O.
AL. JEROZOLIMSKIE 181
02-222 WARSZAWA

a u dołu koperty "Problem z serwisem Regenersis"

należy dokładnie opisać od początku wszystko i najlepiej zamieścić xera wszystkich dokumentów od nich itd.

cieszy mnie fakt że Era się tak włączyła w to ale obawiam się Co ja dostane w prezencie od regenersis'a...

tęsknie za Iphonkiem a teraz walczę z zamienną nokią 1209... bose...


super dzieki

Ale nie rozumiem tego zdania z nieodbieraniem telefonu gdy tylko jakas wada sie pokaze. No zeby sie pokazała jakas wada to musze go odebrac i sprawdzic czy cos wiecej sie zrypało moze.

#43 kunako

kunako
  • 31 posts
  • SkądGdyna

Posted 13 June 2009 - 08:29

(zmęczenie po pracy w auchan robi swoje hehe) ja przy odbiorze i w salonie ery zrobię aktywację. jest wifi i mam lapa więc szybko znajdę wady.

#44 katmay

katmay
  • 22 posts

Posted 13 June 2009 - 09:06

A moze ktoś zna listę usterek jakie przyjmuje serwis? Nie wiem czy pekniętą obudowe przy wejsciu słuchawek mi uwzględnią :)

#45 kunako

kunako
  • 31 posts
  • SkądGdyna

Posted 13 June 2009 - 09:20

w jakim sensie pęknięta? u mnie miałem 2 pęknięcia lecz puki one nie powodują problemów z działaniem lub użytkowaniem telefonu nie są uwzględniane. To normalne zużycie. obudowa musiała by ci tak pęknąć że np. wtyczka słuchawek stała się luźna itd. edit: PS: gwarancja obejmuje większość usterek (o ile można naciągnąć je pod wady konstrukcyjne które sprawiają problem w użytkowaniu telefonu lub uniemożliwiają poprawne działanie urządzenia) 3ba po prostu trochę ponaciągać i dobrze opisać usterkę by przekonać ich że to utrudnia użytkowanie urządzenia.

#46 katmay

katmay
  • 22 posts

Posted 13 June 2009 - 10:02

Przy wejsciu sluchawek do szybki i od wejscia w stone tylniej obudowy. Problem dobrze znany i opisywany. Jakis tydzień pózniej popeknieciu padl mi przycisk i mikrofon w sluchawkach a wtyczka zaczela sie lekko ruszac. Pozatym prawa sluchawka ciszej gra. Ale dopuki nie sprawdze innych słuchawek (z tym moze byc ciezko) nie zamierzam sie na to powolywac. Zreszta latajace gniazdo sluchawek to tylko 20 minut intensywnej pracy.

#47 RS4

RS4
  • 211 posts

Posted 13 June 2009 - 10:31

w jakim sensie pęknięta? u mnie miałem 2 pęknięcia lecz puki one nie powodują problemów z działaniem lub użytkowaniem telefonu nie są uwzględniane. To normalne zużycie. obudowa musiała by ci tak pęknąć że np. wtyczka słuchawek stała się luźna itd.

edit:
PS: gwarancja obejmuje większość usterek (o ile można naciągnąć je pod wady konstrukcyjne które sprawiają problem w użytkowaniu telefonu lub uniemożliwiają poprawne działanie urządzenia) 3ba po prostu trochę ponaciągać i dobrze opisać usterkę by przekonać ich że to utrudnia użytkowanie urządzenia.


Chyba żartujesz, pęknięcie obudowy jeśli spowodowane jest normalnym użytkowaniem świadczy o wadzie materiału z którego jest wykonana, bo jeśli obudowa nie pękła w wyniku upadku, przygniecenia to musi być to uwzględnione w ramach gwarancji.
Jeśli by tak było to nigdy nie mógłbyś zareklamować butów, ubrań itp i itd , przecież da się chodzić w np kurtce puchowej i spełnia ona swoją rolę ochrania przed zimnem nawet jeśli z niej wychodzi pierze, to tylko taki przykład :)
Trzeba dochodzić swoich praw, ale jeśli ty to odpuszczasz to twoja sprawa, np w USA dostałbym od ręki nowy telefon a tak muszę czekać na kretyńskie rozpatrywanie reklamacji.


RS4

PISZE SIĘ "PÓKI" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---- Dodano 13-06-2009 o godzinie 11:36 ----

Przy wejsciu sluchawek do szybki i od wejscia w stone tylniej obudowy.
Problem dobrze znany i opisywany. Jakis tydzień pózniej popeknieciu padl mi przycisk i mikrofon w sluchawkach a wtyczka zaczela sie lekko ruszac. Pozatym prawa sluchawka ciszej gra. Ale dopuki nie sprawdze innych słuchawek (z tym moze byc ciezko) nie zamierzam sie na to powolywac. Zreszta latajace gniazdo sluchawek to tylko 20 minut intensywnej pracy.



Korzystajcie firefox-a tak macie poprawianie błędów ortograficznych jeśli macie problemy z pisownią!!

#48 kunako

kunako
  • 31 posts
  • SkądGdyna

Posted 13 June 2009 - 10:44

katmay to już dawno twój tel powinien być dany na gwarancję. RS4 USA a Polska to 2 skrajne miejsca. pracuje w auchan i mam znajomych na dziale fotoinfo (kompy itd) i mam dostęp do papierów, praw itd w kwestii gwarancji sprzętu (tam są Ipody także które obejmują te same prawa gwarancyjne co innych sprzętów) mój dostał 2 pęknięcia drobne (na białym widać je ale na czarnym wątpię byś zauważył bo one mają max 2mm i nie są wyszczerbione) i wyglądają bardziej jak głębsza rysa. Nie odkształca się tam obudowa, jest gładka, nie czuć jej pod palcem itd. Nie mam powodu reklamować tego typu pęknięcia puki nie przysparza problemów. są pęknięcia i pęknięcia, dlatego zapytałem się jakie to jest pęknięcie. a w wypadku Katmay'a to już nie pęknięcie tylko dość poważna usterka.

#49 d1nsiak

d1nsiak
  • 295 posts
  • SkądKoło

Posted 13 June 2009 - 14:25

Ja mam pytanko czy jak wymienili iphona na nowy to posiada on nowa roczna gwarancje na podstawie faktury wystawionej przez serwis z nowym imei itp czy obowiazuje ta wczesniejsza ? Na sronie apple jak sprawdzam gwarancje wyswietla termin wkotrym konczylaby sie gwarancja iphona przed wymiana na nowy.

#50 kunako

kunako
  • 31 posts
  • SkądGdyna

Posted 13 June 2009 - 16:35

to raczej zależy od serwisu niż od apple. a jeżeli chodzi o regenersis to nie wiem (puki nie odbiorę swojego z "gwarancji" i okaże się że to tzw "nowy" w tedy będę na miejscu wiedzieć więcej) a tak przy okazji. może ktoś wyjaśnić o co chodzi z tymi nr w iphone (chodzi o MBxxxPL/A a MBxxxB itd) co znaczy ta końcówka? czy to przypadkiem wersję przeznaczone na wystawki w sklepach lub pokazy? (większość sprzętu na wystawkach i pokazowa w sklepach to wersje beta, czy z iphonem jest tak samo? bo na bank dostane MBxxxB a nie PL/A )




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users