Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#326 dembsky

dembsky
  • 80 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 21 września 2009 - 18:01

Z tego co się orientuję to tam gdzie kupiłeś... ale jeśli nie mają (jak mniemam) to szukaj w mieście z którego pochodzisz po salonach...

#327 maxi33

maxi33
  • 911 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 26 września 2009 - 17:25

Moja historia skonczyla sie bardzo pozytywnie. Oddawałem Iphone'a 8gb 2 razy Za 1szym - Usterki nie stwierdzono (byly to pekniecie na obudowie ,wiec nie wiem jak nie stwierdzono xP) za 2gim - czekalem 3 tygodnie i jako rezultat tego samego telefonu w ktorym wczesniej nie stwierdzono usterek oddali mi nowiuskiego iphona! :) Takze nie zaszkodzi nigdy sporobowac! pozdr

#328 iMarekPL

iMarekPL
  • 2 727 postów
  • SkądZduńska Wola

Napisano 26 września 2009 - 17:30

Przy obecnej sytuacji z serwisem Regenersis trzeba przyznać, że miałeś dużo szczęścia (choć musiałeś wysyłać dwa razy). Niektórzy wysyłają więcej razy by dowiedzieć się, że ich telefon "został zalany". Choć ja osobiście nie narzekam, gdyż mój został wymieniony przez pęknięcie na nowy za pierwszym podejściem. Ale teraz bał bym się oddać jakiegoś iPhone'a na gwarancję. A stanowczo nie tak to powinno wyglądać!

#329 wroneczki4

wroneczki4
  • 223 postów

Napisano 26 września 2009 - 17:49

Moja historia: Oddawałem iPhone na gwarancję przez 2 miesiące, a mniej-więcej po 7 dniach wracał dalej niesprawny z odpowiedzią, że działa normalnie. Wysyłałem cały czas, ale odsyłali ciągle tak samo. Wysyłałem iPhone 3G 8gb w którym nie działał dźwięk( raz włączał się z dźwiękiem, a raz bez). Dzwoniłem za każdym razem jak do mnie wracał i wreszcie pani na informacji powiedziała żebym napisał, że iPhone ma być sprawdzony w warunkach naturalnych. Obecnie czekają na dostawę iPhonów i od 31 sierpnia czekam na nowego( pewne, bo mają to w danych). Jednak nie wiadomo kiedy będą nowe...

#330 dembsky

dembsky
  • 80 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 26 września 2009 - 23:21

Ale teraz bał bym się oddać jakiegoś iPhone'a na gwarancję. A stanowczo nie tak to powinno wyglądać!


Tak się ostatnio zastanawiałem czy nie można było by się zebrać i napisać listu do apple? Chociaż wiem że skutek był by pewnie marny i odbił by się echem... no ale a nóż widelec...

Ja ogólnie powinienem być zadowolony bo udało mi się uzyskać nowy telefon od orange - z regenersis mam tylko ekspertyzę... ale i ten nie jest wolny od wad ( http://www.myapple.p...yswietlacz.html ) i powiem szczerze że nie wiem co mam robić :-(

#331 jonks

jonks
  • 72 postów

Napisano 27 września 2009 - 11:30

witam mam problem z wifi po wgraniu 3.1 chce zaniesc telefon do ery na gwarancje czy musze oprocz sluchawki przyniesc cos jeszcze?

#332 iMarekPL

iMarekPL
  • 2 727 postów
  • SkądZduńska Wola

Napisano 27 września 2009 - 12:21

Pudełko i dowód zakupu (faktura lub paragon).

#333 ddluk

ddluk
  • 59 postów
  • SkądGliwice

Napisano 29 września 2009 - 13:21

Dziś dzwoniłem do Regenersis i dotarły do nich iPhony 3G :)

#334 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 września 2009 - 13:22

Ciekawe co oni z nimi robią - bo przecież nie dają na wymianę :lol:

#335 ddluk

ddluk
  • 59 postów
  • SkądGliwice

Napisano 29 września 2009 - 13:27

Jak to nie. Mi wymienili na nowy, jutro ma przyjechać do salonu.

#336 wroneczki4

wroneczki4
  • 223 postów

Napisano 29 września 2009 - 17:24

Regenersis, a telefony Orange! Witam Mój telefon jest w siedzibie Regenersis, którzy czekają na dostawę iPhone 3G na wymianę... czekam już miesiąc na nowy telefon i nic. Ma ktoś ten sam problem? Co mam zrobić? Mogę coś z tym zrobić?

#337 iMarekPL

iMarekPL
  • 2 727 postów
  • SkądZduńska Wola

Napisano 29 września 2009 - 20:17

Połączone.
wroneczki4 masz odpowiedź wyżej.
Następnym razem poszukaj przed założeniem tematu.


#338 mnikus

mnikus
  • 87 postów

Napisano 30 września 2009 - 09:45

ktos wie co z 3GS? czekam juz 1.5miecha:)

#339 wroneczki4

wroneczki4
  • 223 postów

Napisano 01 października 2009 - 16:24

Połączone.
wroneczki4 masz odpowiedź wyżej.
Następnym razem poszukaj przed założeniem tematu.

Chyba jednak nie, bo nie ma iPhone w Regenersis dla Orange...

#340 ddluk

ddluk
  • 59 postów
  • SkądGliwice

Napisano 01 października 2009 - 23:26

Dzisiaj otrzymałem iPhona od Regenersis. Po ponad półtora miesiąca czekana.

#341 mnikus

mnikus
  • 87 postów

Napisano 02 października 2009 - 16:22

a ja dalej nic, nie no super;):D

#342 Devillone56

Devillone56
  • 6 postów

Napisano 02 października 2009 - 19:39

Ja również nadal nic. Czytam Wasze wpisy, ale nie widzę żanego pocieszenia ani ulgi. Oddałam iPhon'a do naprawy 23/07 przez Salon Partener, w którym go kupiłam. Regenrsis otrzymał i zarejestrowal do 29/07 i od tego czasu nic sie nie dzieje, przynajmnie jak dla mnie.Pytam się, dzwonie do seriwsu i salonu, zaglądam do salonu, piszę skargi do Operatora i nadal od Salonu słyszę ze oni nic nie maja i nie wiedzą, że serwis sie z nimi nie kontaktuje. Od Regenrsis słyszę ze czekają na iPhony od producenta.Kazdy ma to w nosie, a ja za telefon zapłaciłam nie mało i nie cały rok sie nim posługiwałam, bo padła słuchawka (działał tylko tryb sluchawkowy lub głośnomowiący). To jakiś kanał i totalna granda. Trwa już 3 miesiąc mojej naprawy, dokładnie 72 dzień. Układ Apple-Orange-Regenrsis działa ale tylko na korzyść tych trzech podmiotów, bo klient tutaj tylko zawadza i domaga się swoich praw.

#343 LukaS92

LukaS92
  • 319 postów
  • SkądCzersk, Warszawa

Napisano 02 października 2009 - 22:59

Nie możesz poprosić o ekspertyzę, jak ja? :)

#344 Devillone56

Devillone56
  • 6 postów

Napisano 03 października 2009 - 17:51

W Regenersis powiedziano mi, żeby salon, który oddawał do nich telefon wystapił o ekspertyzę. Zwróciłam się do salonu Orange, żeby wystapił o to. NIe wiemczy jak sama wystapię, to też mi wystawią? Czy sam przekazałeś telefon do serwisu i czy sam wystepowałeś o ekspertyzę? Czy do tego jest jakiś konkretny formularz drogą mailową czy pocztą? Jesli mógłbyś podpowiedzieć to prosze. :) Długo czekałeś na odpowiedż z serwisu od momentu wystapienia o ekspretyzę. Sorki duzo pytan, ale przejrzałam wczesniejsze wpisy i nie znalałam teog :)

#345 LukaS92

LukaS92
  • 319 postów
  • SkądCzersk, Warszawa

Napisano 03 października 2009 - 22:51

Już Ci na wszystko odpowiadam :) Telefon zdałem przez Orange. Więc wniosek o ekspertyzę też musi wyjść od nich.. Tam gdzie zdałem iPhone siedziała wyjątkowo głupia babka i 2 okłamała mnie, że wysłała wniosek :/ Nie wiem po co ona to robiła. Dobrze, że zawsze ją sprawdzałem i dzwoniłem do Regenersis czy mają wniosek :) W końcu poszedłem do niej z awanturą, wypisała przy mnie wniosek i sam zawiozłem go do Regenersis.. Po 2 dniach zepsuty iPhone + ekspertyza był w salonie.

#346 Devillone56

Devillone56
  • 6 postów

Napisano 08 października 2009 - 15:09

Dziękuję za pomoc. Wszystkie wpisy pomogły mi przetrwać ten czas oczekiwania na telefon, ponadto daly mi pomysły co robić aby reklamacja sie zakończyła. Po 75 dniach od zareklamowania iPhona w salonie Orange, wczoraj odebrałam nowy aparat. Wymiany dokonł serwis Regenersis. Długo to trwało i w końcówce trochę było dziwne. Przez dwa i pół miesiąca nie bylo na stanie telefonu do wymiany, ale po mojej interwencji (pismo do Orange), licznych telefonach do srewisu, oraz reakcji salonu w dwa dni dokonano wymiany. Sprawa skończyła się pomyślnie, ale tryb reklamacji pozostawia wiele do zyczenia. Wyglda na jakiś układ Apple-Orange-Regenersis. Wazne jest zeby klient kupił a potem to juz nikogo nie obchodzi. Nie swiadczy to dobrze o zadnym z tych podmiotów. Telefon tez chyba nie jest najbardziej dopracowanym modelem. Mam nadzieję, że odezwę się już pod bradziej przyjemnym tematem na forum. Pozdrawiam

#347 poboomster

poboomster
  • 36 postów

Napisano 10 października 2009 - 16:35

Witam chciałbym prosić o radę , mój Iphone ma już roczek, jakiś czas temu zauwazyłem że guzik sleep jest wcisnięty prawie do srodka ale działa i tu mam pytanie czy odać go do serwisu orange czy lepiej usunąć usterkę w jakimś prywatnym serwisie. Z tego co to przeczytałem mam mieszane uczucia. Nie wiem czy to podlega wymianie na nowy czy po prostu usunięciu usterki.

#348 Qper

Qper
  • 194 postów

Napisano 10 października 2009 - 16:45

Oddaj nie nasz nic do stracenia,

#349 iMarekPL

iMarekPL
  • 2 727 postów
  • SkądZduńska Wola

Napisano 10 października 2009 - 20:37

Sleep? Chodzi Ci o przycisk wyciszania czy ten górny? Jak dla mnie podejdzie to pod uszkodzenie z winy użytkownika.

#350 DudusCSE

DudusCSE
  • 2 899 postów
  • Skądz Polski

Napisano 10 października 2009 - 20:42

Sleep? Chodzi Ci o przycisk wyciszania czy ten górny?

Jak dla mnie podejdzie to pod uszkodzenie z winy użytkownika.


Ojjj...
Sleep/wake czyli od blokowania/odblokowywania klawiatury...

Aaa. :) Co nie zmienia faktu, że pewnie podejdzie pod uszkodzenie, którego nie obejmuje gwarancja.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


    Bing (1)