Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#276
Napisano 26 sierpnia 2009 - 20:56
#277
Napisano 26 sierpnia 2009 - 23:05
#278
Napisano 27 sierpnia 2009 - 08:11
#279
Napisano 27 sierpnia 2009 - 08:26
#280
Napisano 27 sierpnia 2009 - 08:48
#281
Napisano 28 sierpnia 2009 - 17:05
#282
Napisano 28 sierpnia 2009 - 17:10
#283
Napisano 28 sierpnia 2009 - 17:27
W chwili obecnej, w Orange są iPhony 3G 16G, ale dla odmiany nie ma 3GS.łącznie. ale ja jestem za oddawaniem bezposrednio do serwsiu a nie przez operatora, bo wtedy to sie strasznie slimaczy. z tego co mowiono nie naprawia ci iphone bo orange juz nie ma 3g (ja dostale nowego ale z ery, oddawalem tez z ery, czyli bez simloczka)
pozdrawiam
#284
Napisano 28 sierpnia 2009 - 18:32
#285
Napisano 28 sierpnia 2009 - 21:05
#286
Napisano 29 sierpnia 2009 - 09:35
łącznie. ale ja jestem za oddawaniem bezposrednio do serwsiu a nie przez operatora, bo wtedy to sie strasznie slimaczy. z tego co mowiono nie naprawia ci iphone bo orange juz nie ma 3g (ja dostale nowego ale z ery, oddawalem tez z ery, czyli bez simloczka)
ja mam 3GS
#287
Napisano 29 sierpnia 2009 - 20:49
#288
Napisano 30 sierpnia 2009 - 15:25
#289
Napisano 30 sierpnia 2009 - 19:12
w orange sobota to dzien roboczy?
Wydaje mi się, że dni robocze to zawsze od poniedziałku do piątku a soboty niestety nie
#290
Napisano 30 sierpnia 2009 - 23:22
#291
Napisano 30 sierpnia 2009 - 23:42
#292
Napisano 31 sierpnia 2009 - 08:42
A jaką datę masz na protokole przyjęcia do naprawy?tym bardziej, że telefon kupiłem 22 sierpnia 2008 i 22 sierpnia 2009 (w sobotę) oddawałem go w Erze - czyli teoretycznie ostatni dzień gwarancji - miła pani w erze twierdziła, że raczej mi tego nie uznają, bo wg niej liczy się data przyjęcia przez serwis, a nie data, kiedy ona przyjmie telefon...
Bo to, czy ta miła Pani sama naprawi Twój telefon w domu, czy odeśle go na marsa, Ciebie kompletnie nie obchodzi. Oddałeś telefon do naprawy u sprzedawcy w czasie trwania gwarancji. A reszta, to jego problem.
Inną sprawą jest, że serwisy są uczulone na urządzenia oddane w ostatnich tygodniach gwarancji. I tu niestety działa zasada uogólniania, czyli zakładania, że wszyscy chcą wymienić sobie telefon na nowy za frajer.
pozdrawiam
#293
Napisano 31 sierpnia 2009 - 08:54
A jaką datę masz na protokole przyjęcia do naprawy?
Bo to, czy ta miła Pani sama naprawi Twój telefon w domu, czy odeśle go na marsa, Ciebie kompletnie nie obchodzi. Oddałeś telefon do naprawy u sprzedawcy w czasie trwania gwarancji. A reszta, to jego problem.
Inną sprawą jest, że serwisy są uczulone na urządzenia oddane w ostatnich tygodniach gwarancji. I tu niestety działa zasada uogólniania, czyli zakładania, że wszyscy chcą wymienić sobie telefon na nowy za frajer.
pozdrawiam
To też tak mniej więcej jej odpowiedziałem jak oddawałem - ale nie byłem pewny czy aby na pewno. Data przyjęcia zgłoszenia to 22 sierpnia. Cóż, mam nadzieję, że u mnie taka zasada jak piszesz nie zadziała - ciężko używać iphone'a bez home (ewentualnie jak to pani w zgłoszeniu ładnie określiła "klawisza funkcyjnego okrągłego z przodu telefonu").
#294
Napisano 31 sierpnia 2009 - 09:11
#295
Napisano 01 września 2009 - 23:08
#296
Napisano 02 września 2009 - 06:24
No i dopiero po odesłaniu dowiedziałem się że gwarancja jest tylko na rok... w moim przypadku do 9 września. A wydawało mi się że wszystkie nowe produkty w UE muszą być objęte 2 letnią gw. :/
cdn.
No, a właśnie - znajomy mi mówił, że mimo to, że jest na rok to jako, że jesteśmy w Unii sprzedawca MA OBOWIĄZEK mi go naprawić "gwarancyjnie" w ciągu 2 lat - jak to jest?
#297
Napisano 02 września 2009 - 07:26
#298
Napisano 02 września 2009 - 07:35
#299
Napisano 02 września 2009 - 10:56
To jaki jest sens dawania rekojmi na 2lata? Jak ja moge isc do nich i powiedzmy sie domagac po 8miesiacach, zeby przyjeli na rekojmie, bo cos mi sie zepsulo ?
Powiedzmy ide po 13miesiacach do Ery (po uplywie gwarancji) i mowie, ze odpadl mi przycisk HOME i , ze maja mi naprawic z tytulu rekojmi? :-)
REKOJMIA
1. Zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne obiektu.
GWARANCJA
Gwarancja to obietnica, że jeżeli w czasie określonym w umowie (o długości gwarancji decyduje producent, zazwyczaj jest to rok) okaże się, że coś jest nie tak, to producent, sprzedający czy wykonawca dokona naprawy lub wymiany towaru na swój koszt.
#300
Napisano 02 września 2009 - 11:01
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych